Häiritsisikö sinua parisuhteessa, jos tietäisit kumppanisi saaneen parempaa seksiä exältään?
Jos kuitenkin muuten olisit noin kokonaisvaltaisesti sopivampi kumppani hänelle, eli parempi isossa kuvassa. Haittaisiko tuo yksityiskohta sinua silti?
Kommentit (54)
Mä lähtökohtaisesti oletan että seksi mun kanssa on parasta :D Häiritsisi todella paljon jos mulle sanottaisiin että seksi exän kanssa oli parempaa. En pystyisi jatkamaan suhdetta, koska huonommuuden ja riittämättömyyden tunteet nousisivat liikaa pintaan.
Toisaalta sekä viimeisin ja nykyinen suhteeni on muodostunut miehen kanssa, jolla on takanaan erittäin pitkä suhde ja avioliitto. Siinä on voinut olla sellaista rakkautta ja yhteyttä mitä minun kanssani ei tule koskaan olemaan - liittyen esim. naimisiin menoon ja perheen perustamiseen. Välillä tuntuu että oonko mä sit vaan se rietas ja pervo mimmi joka laajentaa kiltin ja ujon perheenisän kokemuksia seksin saralla.
Vierailija kirjoitti:
Seuraako tästä auttamattomasti se, että isolerssiset miehet ovat väkivaltaisia ?
Ei tietenkään. Yleensä sellaiset miehet, joilla on hyvä seksuaalinen itsetunto, ovat myös muutenkin rennompia.
Elämäni pahin huutaja-pettäjämies oli puikkopeniksinen, pönäkkä ja kaljuuntuva, leveäpersuksinen ukko. Ne itsestään epävarmat ovat pahimpia, vaikka niitä kuinka yrittäisi pönkittää.
Jos naisystävä sanoisi noin, niin kyllä se suhde olisi sitten siinä.
Tiedostan että en ole kovin hääppöinen sängyssä, pienehkö kalu ja laukean nopeasti, mutta olenpahan uskollinen pikkukamu, toisin kuin vaimon isokulliset eksät, jotka jakoivat muillekin orgasmeja.
Vaimon kanssa tiedän ettei ole saanut parempaa seksiä koska alettiin olemaan niin nuorina ettei silloin ollut kukaan hyvä seksissä. Rakastajarattareni kanssa tiedän että on saanut eri tavalla parempaa seksiä aiemmin. Ei ole olemassa universaalisti parempaa seksiä ellei ihmisellä ole jotain pahaa fetissiä joka rajoittaa seksielämää.
Normaalissa suhteessa paras seksi on yleensä juuri sen oman kumppanin kanssa. Jotkut miehet on niin putkiaivoja että luulevat että seksin voi pisteyttää.
Vierailija kirjoitti:
Tiedostan että en ole kovin hääppöinen sängyssä, pienehkö kalu ja laukean nopeasti, mutta olenpahan uskollinen pikkukamu, toisin kuin vaimon isokulliset eksät, jotka jakoivat muillekin orgasmeja.
Totaalisen off topic, mutta minusta nopea laukeaminen on juuri ihana ja kiihottavakin piirre miehellä :)
n38
Aina vituttaa olla muita huonompi!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olen ikäisekseni (49 v) lapsellinen, mutta kyllä minua häiritsee aina vain jonkin verran se, että tiedän vaimon exällä olevan lepotilassa isompi penis kuin itsellä erektiossa. Ja yhdessä ollaan oltu kuitenkin kohta 20 vuotta.
Tämä on kyllä asia, jota en aidosti ymmärrä miehissä. Ja tuo alemmuuskompleksi on kyllä myöskin jollakin tapaa aika surullinen ilmiö, kun tuntuu koskevan niin monia miehiä.
Esim. minun nuoruuden pitkäaikaisella poikakaverillani oli varmastikin yli kaksi kertaa isompi penis kuin nykyisellä miehelläni, mutta tämä ei ole minulle millään tavalla merkityksellinen asia saati asia, jonka perään olisin koskaan haikaillut.
Jotenkin välillä tuntuu, että onko miehet jotenkin yksinkertaisia kun eivät suostu tajuamaan, että naiselle se kokonaisuus on asia, jolla on merkitystä,.
Ja lisään vielä edelliseen, että tottakai on olemassa naisia, joille tuo on merkitysellinen asia, mutta he lienevät pieni vähemmistö.
Parempaa?
Mitä se tarkoittaa?
Äkkiä keksin kaksi syytä. 1) Joko halut ei mätsää. Toinen on vaikka kinky ja toinen vanilja. 2) Suhteessa on jotain vikaa, niin että yhteys ei toimi.
Luonnollisesti nuo asiat häiritsevät. Jos 1) on tosi eriparinen voisi olla jopa syy miettiä eroa. 2) Taas ei liity vain sänkyhommiin. Sitä olisi syytä kehittää.
Seksi kun ei lähtökohtaisesti ole taito vaan yhdessäolon tapa.
En tiedä kuinka moni on kokenut aitoa rakkautta, mutte he jotka ovat tietää, että se on kyllä ihmeellinen asia. Kun aidosti rakastat omaa elämänkumppaniasi niin silloin ole kyllä minkäänlaista merkitystä sillä, onko joku aiempi ollut parempi sängyssä.
Toki se kaihertaisi. Lähtisin petraamaan seksitaitojaa Bangogiin. Harjoitus tekee mestarin. Tosin Irmeli tietää, ettei parempaa panomiestä kohdille satu. Ei hän minua petä eikä jätä! Eiks jeh Irmeli? No mihin se lehmä löntysti?
Ei ollenkaan haittaisi ja 100% varmuudella onkin saanut parempaa (mulla petikumppaneita 0) ennenkuin opetellaan yhdessä toimivat jutut. Eli EI haittaisi ollenkaan jos ei häntäkään haittaisi oma kokemattomuuteni. Mulle seksi kuuluu parisuhteeseen. N30+
Ehkä olen ikäisekseni (49 v) lapsellinen, mutta kyllä minua häiritsee aina vain jonkin verran se, että tiedän vaimon exällä olevan lepotilassa isompi penis kuin itsellä erektiossa. Ja yhdessä ollaan oltu kuitenkin kohta 20 vuotta.