Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kammottavin kauppareissu ikinä. Mentiin vaatekauppaan ostamaan miehelle pukua. Kaupan naismyyjä yritti koko ajan iskeä miestäni!

Vierailija
21.03.2026 |

Miehellä oli tarvetta uudelle puvulle, joten mentiin vaatekauppaan ostamaan sellainen. Mä ajattelin lähteä mukaan makutuomariksi. Heti kun saavuttiin kauppaan, niin meitä tuli palvelemaan nuori, ehkä n. 25-vuotias naismyyjä. Tosi pitkä, varmaan pidempi kun mun 183-senttinen mies, hoikka ja isorintainen. No, ei tuossa vielä mitään, mutta kun se yritti koko meidän kauppareissun ajan iskeä mun miestä! Hymyili ja esitteli eri pukuvaihtoehtoja, katsoi mun mieheen jatkuvasti ja kommentoi pukuja miehen päällä, "näyttääpä muuten tosi hyvältä". Mua suututti, oli tosi lähellä, etten sanonut vihaisesti hänelle, että kysyikö joku sun mielipidettä asiaan. Vielä asioinnin lopussa toivotti hyvää viikonlopun jatkoa. Silloinkin katsoi mun mieheen eikä juurikaan vaikka muhun.

Siis eikö joillakin ole minkäänlaista kunnioitusta toisten parisuhteita kohtaan? Eikä minkäänlaisia käytöstapoja töissä ollessaan? Että ihan peittelemättä ja häpeilemättä, vieläpä työajalla työnantajaa edustaessaan yritetään vikitellä varattua, parisuhteessa olevaa ihmistä! Se on ihan varma asia, että tulen antamaan asiasta asiakaspalautetta enkä minä eikä mieheni koskaan enää siihen liikeeseen mene!

Mutta ei mun mies olisi ikinä sitä naista kelpuuttanut! Mä oon 158 cm, paljon nätimpi ja sopivampi nainen mun miehelle. Kuka uskaltaa edes väittää, että se myyjänainen olisi nätimpi kuin mä? Me ollaan iältämmme kolmekymppisiä, jos asialla mitään merkitystä on.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavana arkipäivänä miehesi livahtaa sinne liikkeeseen sopimaan treffit sen myyjän kaa. Ja sit se on menoa.

Sovituskopin verho heiluu rytmissä ja sitten kuuluu kova miehen karjaisu kun nalli palaa.

Vierailija
22/22 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, olet täysin erehtynyt.  Hän teki työtään.  Tarkoituksena oli saada puku myytyä miehelle.  Hänellä on provikkapalkka.  Taidatte käydä aika harvoin miestenvaateliikkeessä ostoksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi