Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kammottavin kauppareissu ikinä. Mentiin vaatekauppaan ostamaan miehelle pukua. Kaupan naismyyjä yritti koko ajan iskeä miestäni!

Vierailija
21.03.2026 |

Miehellä oli tarvetta uudelle puvulle, joten mentiin vaatekauppaan ostamaan sellainen. Mä ajattelin lähteä mukaan makutuomariksi. Heti kun saavuttiin kauppaan, niin meitä tuli palvelemaan nuori, ehkä n. 25-vuotias naismyyjä. Tosi pitkä, varmaan pidempi kun mun 183-senttinen mies, hoikka ja isorintainen. No, ei tuossa vielä mitään, mutta kun se yritti koko meidän kauppareissun ajan iskeä mun miestä! Hymyili ja esitteli eri pukuvaihtoehtoja, katsoi mun mieheen jatkuvasti ja kommentoi pukuja miehen päällä, "näyttääpä muuten tosi hyvältä". Mua suututti, oli tosi lähellä, etten sanonut vihaisesti hänelle, että kysyikö joku sun mielipidettä asiaan. Vielä asioinnin lopussa toivotti hyvää viikonlopun jatkoa. Silloinkin katsoi mun mieheen eikä juurikaan vaikka muhun.

Siis eikö joillakin ole minkäänlaista kunnioitusta toisten parisuhteita kohtaan? Eikä minkäänlaisia käytöstapoja töissä ollessaan? Että ihan peittelemättä ja häpeilemättä, vieläpä työajalla työnantajaa edustaessaan yritetään vikitellä varattua, parisuhteessa olevaa ihmistä! Se on ihan varma asia, että tulen antamaan asiasta asiakaspalautetta enkä minä eikä mieheni koskaan enää siihen liikeeseen mene!

Mutta ei mun mies olisi ikinä sitä naista kelpuuttanut! Mä oon 158 cm, paljon nätimpi ja sopivampi nainen mun miehelle. Kuka uskaltaa edes väittää, että se myyjänainen olisi nätimpi kuin mä? Me ollaan iältämmme kolmekymppisiä, jos asialla mitään merkitystä on.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohdassa tapahtui sitä iskemistä? Sen jätit kertomatta.

Vierailija
2/22 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antamasi kuvauksen perusteella kuulostaa siltä, että se nainen oli aivan heittämällä nätimpi kuin sä. Eihän teitä voi edes verrata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit heräsit ja huomasit olevasi yhä sinkku

Vierailija
4/22 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi fantasioi siitä naisesta kun panette seuraavan kerran. 🤭

Vierailija
5/22 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?? Sehän teki työtänsä ja palveli asiakasta, eli miestäsi!

Vierailija
6/22 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs tämä liike muuten on?

Vierailija
7/22 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivannäöstä 1/5

Vierailija
8/22 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo. Kukaan ei ole noin tyhmä.

Vierailija
9/22 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavana arkipäivänä miehesi livahtaa sinne liikkeeseen sopimaan treffit sen myyjän kaa. Ja sit se on menoa.

Vierailija
10/22 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Eihän tää alotus voi olla totta? Trollausta? Eihän kenelläkään voi noin huono itsetunto olla? Paha olla ja epävarma olla oman puolison kanssa, että asiakaspalvelun ystävällisyys menee näihin mittoihin? Kateus on myrkkyä.

Vierailija
11/22 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh?? Sehän teki työtänsä ja palveli asiakasta, eli miestäsi!

Tämä. Ap:n pitäisi erota, jotta mies löytää jonkun täyspäisen.

Vierailija
12/22 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit mennä sinne kauppaan yksin seuraavaksi ja hieman naamioituneena tarkkailemaan myyjää, kohteleeko muitakin mies asiakkaita samalla tavalla? Jos kyllä niin unohda koko juttu, jos ei niin ota selvää onko rintava myyjä parisuhteessa. Jos tarvitset mies puvun sovittajaa mukaan tiedän kyllä yhden joka lähtisi 

Vierailija
13/22 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tekemä trolli. Miten nämä aina menee läpi täällä

Vierailija
14/22 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin sua. Olet vain 158 cm k ää piö. 😂

Vierailija
15/22 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän näki, että olette epätasapainoinen pari ja juttunne ei tule kestämään. Sä olet varmaan joku 6 ja miehesi 9 tms.

Vierailija
16/22 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin lyhyellä akalla pitkä mies. Näyttää aika koomiselta.

Vierailija
17/22 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAAS KAUPASSA

Eikös mies käyny äsken hakeen vihanneksia.

Vierailija
18/22 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo mitään. Kerran meni nuori naismyyjä mieheni mukaan sovituskoppiin ja riettaasti virtsasi mieheni päälle.

Vierailija
19/22 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle miehelle kaupassa kassatytötkin huutelee, että täällä olisi vapaa kassa. Voi ap parka, kaikkialla he naiset vaanii. ;G

Vierailija
20/22 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti, sä et ole nainen, eikä sulla ole miestäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän