Vaihdoin oivariinin alentajaan ja 24% juuston 17% juustoon
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Uuteen makuun tottuu 4-6 viikossa.
Ahaa, ok, kiitos tiedosta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tein samoin ja ainakin LDL laski 4,6:sta 4,0:aan.
Mitä alhaisempi LDL niin sitä aikaisemmin kuolee. Korkea kolestroli indikoi pitkää ikää.
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä alhaisempi LDL niin sitä aikaisemmin kuolee. Korkea kolestroli indikoi pitkää ikää.
Juu, varmasti random ukko vauvalla tietää paremmin kuin lääkärit.
Puskapaskalla indoktrinoitu Suomi-lääkäri ei tiedä mitään, eikä ajattele, vaan suosittelee käypähoidon mukaista mukahoitoa ettei oikeudet mene.
Ainoa vähärasvainen juusto, jossa on makua on Polar 15%
Muuten käytän ihan normijuustoa, aitoa kermaa ja voita.
Prosessoidut margariinit ovat keinoruokaa, jotka tutkitusti aiheuttavat suolistoon tulehdusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, varmasti random ukko vauvalla tietää paremmin kuin lääkärit.
Puskapaskalla indoktrinoitu Suomi-lääkäri ei tiedä mitään, eikä ajattele, vaan suosittelee käypähoidon mukaista mukahoitoa ettei oikeudet mene.
Näin se on; Puska haukkui väärää puuta ja kusi suomalaisten kintuille. Huonon tieteensä takia ajetaan suomalaisia yhä sairaammiksi.
Muistakaa
Mennä
Terapiaan!
Se
On
Ihmelääke!
Terapia
Pelastaa!
Ihan
Kaikelta
Ja
Kaikilta
Ongelmilta!
Vierailija kirjoitti:
Mä syön vaan 17% juustoa. Rasvainen juusto on musta pahaa. Suutuntumakin ällöttävän rasvainen. En tykkää myöskään kermasta.
Miksi rotuasiat tähänkin juttuun. Musta pahaa, vai onko?
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa
Mennä
Terapiaan!
Se
On
Ihmelääke!
Terapia
Pelastaa!
Ihan
Kaikelta
Ja
Kaikilta
Ongelmilta!
Ei se sulla ainakaan auttanut.
Vaihdoin kevyen edamin aitoon cheddariin 😋
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin kevyen edamin aitoon cheddariin 😋
*aitoon brittiläiseen
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa
Mennä
Terapiaan!
Se
On
Ihmelääke!
Terapia
Pelastaa!
Ihan
Kaikelta
Ja
Kaikilta
Ongelmilta!
mee v****n siitä säätämästä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuteen makuun tottuu 4-6 viikossa.
Ahaa, ok, kiitos tiedosta. Ap
Ei muuten totu. Jätä ennemmin transrasvaelintarvikkeet pois, mm. margariini on sitä. Syö vaalea leipä ilman mitään rasvoja mieleisten päällisten kanssa, sekin riittää kolesterolin alentamiseen.
Minä en alentajan hajusta pidä on kuin oksennus haisisi.Siksi käytän benecolia ja maistuu todella hyvältä eikä haise.
Vierailija kirjoitti:
Mä syön vaan 17% juustoa. Rasvainen juusto on musta pahaa. Suutuntumakin ällöttävän rasvainen. En tykkää myöskään kermasta.
Olisipa minullakin terveellinen/terveellisempi makuaisti... harmi kun tykkään juuri niistä epäterveellisistä versioista 😔
Ravintoympyrälautanen on ideologiaa ei tiedettä eikä terveyttä edistävää.
Vierailija kirjoitti:
Prosessoidut margariinit ovat keinoruokaa, jotka tutkitusti aiheuttavat suolistoon tulehdusta.
Tuo Polar on kylläkin överisuolainen, rasvan vähyyttä on korvattu lisäsuolalla. Siksi en itse sitä syö, mieluummin täysrasvaista Polaria, mutta vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Minä en alentajan hajusta pidä on kuin oksennus haisisi.Siksi käytän benecolia ja maistuu todella hyvältä eikä haise.
Ei ole Benecolkaan mitään hyvää. Pitäisikö sinun tarkistuttaa haju- ja makuaistisi, onko sinulla kenties krooninen poskiontelontukehdus?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tutkimus?
Pari kolme viikkoa niin tottuu makuun.
Alentajassa Palmuöljy, surullista.
Käytän pehmeät öljyt Oivariinia.