Muistatko kun Riikka Purra nosti arvonlisäveron Euroopan toiseksi korkeimmaksi?
Siksi että rikkaiden verohelpotukset voitaisiin maksaa jotenkin ei toiminutkaan sillä kansalaiset lopettivat kuluttamisen ja verokassa jäi 3 miljardia pienemmäksi. Ainoastaan persujen unelmassa Unkarissa on korkeampi ALV kuin meillä.
Minä muistan.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Perun sanaan ei voi luottaa. Persu pettää, aina.
Niinpä! Ja persu pettää omansa, kun taas esim. kepu tekee iltalypsyä omien eduksi pettäen muut.
Vierailija kirjoitti:
Muistatko kun Sanna ja Tytti möi Uniperin miljardien tappiolla ?
Demarit tekee kaiken reilummin
Tytti hävitti kertaheitolla 6 miljardia taivaan tuuliin, Sannuli noin 5 miljardia. Eli yhteensä saman verran kun maksetaan maataloustukia 10 vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Tänne eivät ennätysdaamia koskevat kommentit ilmesty - jo kolmatta kirjoitan.
Ennätysdaami. (Nyt iski huutiskohtaus.)
Pyörryttää. Joudun nojaamaan seinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kun olen luullut, että siitä päätti Suomen eduskunta.
Edellisen hallituksen kaikki asiat laitettiin pääministerin syyksi. Nyt piiloudutaan "koko hallituksen" tai eduskunnan taakse ja vieläkin hoetaan mutku edellinen pääminister sitä ja tätä.
Nytkö siis Purra onkin jo pääministeri. Ihan uusi tieto minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kun olen luullut, että siitä päätti Suomen eduskunta.
Edellisen hallituksen kaikki asiat laitettiin pääministerin syyksi. Nyt piiloudutaan "koko hallituksen" tai eduskunnan taakse ja vieläkin hoetaan mutku edellinen pääminister sitä ja tätä.
Nytkö siis Purra onkin jo pääministeri. Ihan uusi tieto minulle.
Et vaan osaa lukea. Purraa ei edes mainittu kommentissa. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perun sanaan ei voi luottaa. Persu pettää, aina.
Niinpä! Ja persu pettää omansa, kun taas esim. kepu tekee iltalypsyä omien eduksi pettäen muut.
!!! Tämä. Persut nousi valtaan valheilla.
Niin se pieni ihminen unohtuu, kun pääsee Audin takapenkille!!
Purra v. 2022: "Hintojen nousu kasvattaa liikkumisen ja asumisen kustannuksia ja heikentää merkittävästi pieni- ja keskituloisten ostovoimaa, perustelee puheenjohtaja Riikka Purra.
Purran mukaan inflaatio on kiihtynyt pahemmin kuin asiantuntijat ovat ennustaneet. Perussuomalaiset vaatii polttoaineiden ja sähkön hintoja alentavia toimia, kuten veronalennuksia.,"
Persu pettää aina.
Vierailija kirjoitti:
Niin se pieni ihminen unohtuu, kun pääsee Audin takapenkille!!
Purra v. 2022: "Hintojen nousu kasvattaa liikkumisen ja asumisen kustannuksia ja heikentää merkittävästi pieni- ja keskituloisten ostovoimaa, perustelee puheenjohtaja Riikka Purra.
Purran mukaan inflaatio on kiihtynyt pahemmin kuin asiantuntijat ovat ennustaneet. Perussuomalaiset vaatii polttoaineiden ja sähkön hintoja alentavia toimia, kuten veronalennuksia.,"
Persu pettää aina.
Purreli julisti, että perintöverosta ei luovuta.
Vierailija kirjoitti:
PURRA EI NOSTA MITÄÄN
Hallitus nostaa, jos nostaa.
Opettele edes perusasiat
Kyseinen alvin korotus on myös demarien vaihtoehtobudjetissa, eikö se silloin ole ihanaa?
Riikka Purra uhrasi pienet ja keskisuuret yritykset (konkurssit ja asiakkaiden ostovoiman heikkeneminen) hyvätuloisten veroaleen ja pörssi-ja vientiyritysten yritystukiin. Suomi on syvässä suossa ja tulossa kohti kehitysmaata.
Purra kuvitteli, kun pääsee hillotolpalle, hyväpalkkainen työura akeaa, mutta tuskin, Purraa ei kestä yhdenkän yrityksen yritysimago, ilman mainehaittaa.
Purran vaalilupaus:
"1
Toimin poliitikkona ja päätöksentekijänä kuten muutenkin. Otan selvää asioista, suhtaudun kaikkeen kriittisesti - myös omiin näkemyksiini - enkä anna kenenkään johdatella minua harhaan. Olen rohkea, hyväkäytöksinen ja asiallinen.
2
Yritän välttää fraasikieltä ja käytän mieluummin omia kuin konsultin tai lobbarin aivoja. En puhu turhaan. Vaadin konkretiaa abstaktin ja jargonin tilalle.
3
Säilytän selkärankani ja integriteettini. Puolustan suomalaista ja perusasioita, vaikka se monien mielestä on väärin."
😅😂🤣😂😅
Vierailija kirjoitti:
PURRA EI NOSTA MITÄÄN
Hallitus nostaa, jos nostaa.
Opettele edes perusasiat
Täällä tulee ihan joka kerta alapeukkuja, jos yrittää selittää miten Suomessa tehdään päätöksiä.
Edellinen hallitus pumppas velkarahaa joka paikkaan. Niinkö tulisi tehdä? Tämä on yks verojen maa veroa verolle, ihan älytöntä. Ei ihme et kaikki sakkaa. Hyvinvointivaltion rippeet.
Vierailija kirjoitti:
Edellinen hallitus kyykytti duunaria. bensa 2,30 siihen päättyi ruusunpunainen taival.
Myös ruoan hinta nousi korkeiden polttoainekustannusten takia. Sähkön hinta oli järkyttävä, mutta kai se justain oli rahat revittävä siipan pöytälaatikkofirmalle.
Eikös bilekaveri Ilarille ja omalle äidille mennyt myös "korona"rahoja.
Muistan kun luvattiin vappusatanen. Muistan kun tehtiin Uniper kaupat. Muistan kun väännettiin sote väkisin, vaikka muut varoitteli ettei se toimi ja siitä tulee kallista. Muistan miten tänne halutaan rikollisia maahan ja kehutaan heitä moniosaajiksi. Muistan miten on hangattu ydinvoimaa vastaan vaikka ei olla omavaraisia. Muistan miten yritetään pitää raja auki, vaikka koko maailma todistaa venäjän sotarikoksia ja tapaa toimia. Muistan miten miljoonia annetaan ulkomaille täysin typeriin hankkeisiin vaikkei omalle kansalle riitä rahaa.
Ruoan 0,5 %:n arvonlisäveron laskeminen ei vaikuta yhtään mihinkään.
ALV on siitä mainio vero että se on aina köyhälle suhteessa korkeampi.
10000 ansaitseva maksaa saman summan mutta tuloihin nähden paljon pienemmän prosentin kuin 2000e ansaitseva.
Niin kuvittelisi, mutta silti noita tyhjäpäitä riittää aina vaan. Heille määrä korvaa laadun.