Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten salaiset toiveet?

Vierailija
21.03.2026 |

Onko naisilla salaisia haaveita, joita ei kehtaa pyytää toteutettavaksi vasn toivoo, että niihin ajaudutaan ilman että tarvitsee pyytää? 

Esimerkkeinä mieleen tulee sitominen, alistaminen, pepun nuoleminen, tukistaminen yms yms. 

Tiedän, että osa lukijoidta pitää tätä hassuns kysymyksenä, mutta ssnalla uskon, että moni salailee omia seksuaslisia haaveitaan ja uudet kokeilut odottavat vielä. 😁

Itselläni tämä tämä menee tietysti niin päin, että en ole kohdannut (vielä) tunnustaa, että haluaisin nuolla naiseni pyllyä. 

Eli nainen mistä haaveilet, mitä et ole vielä kokenut?

M41

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen 2 miehestä samaan aikaan. Tiedän että mieheni ei yhtään ole kiinnostunut tästä asiasta (olen tämän hänelle joskus muinoin kertonut). Muuten ei salaisia haaveita ole, sitomista, peppujuttuja yms. tulee satunnaisesti harrastettua.

N34

Vierailija
2/34 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intohimoinen hieronta olisi ihanaa! Semmoinen romanttinen, kynttilöitä, rauhallista musiikkia ja paljon öljyä. Pitkä tavallinen koko vartalo hieronta alkuun, siirtyen hitaasti ja kiusoitellen vasta erogeenisille alueille. Sielläkin viipyillen ja joka reiän tutkien. Saisin kovan orgasmin hänen hellät, mutta vaativat kätensä tehdessä taikojaan! 

Olen yrittänyt saada tätä vuosia, mutta hän hätäilee, haluaa siirtyä yhdyntään, eikä oikein osaa olla tarpeeksi hellä otteissaan. Loukkaantuu, jos vähänkin koitan neuvoa, tai ohjailla ystävällisesti mieluisemmaksi. 

Olisi kiva myös jos saisin tämän jälkeen nukahtaa. Muissa hetkissä kyllä sitten antaisin hänelle nautintoni tuhat kertaisesti takaisin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin päästä vankilaan lepäämään valmiiseen pöytään. Ehtisin kerrankin olla yksin ja rauhassa. Mies ja lapset saisivat tulla vain tiettyinä vierailuaikoina kylään.

Vierailija
4/34 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miehillä on kiire panolle, omaan saamiseensa.

Vierailija
5/34 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin päästä vankilaan lepäämään valmiiseen pöytään. Ehtisin kerrankin olla yksin ja rauhassa. Mies ja lapset saisivat tulla vain tiettyinä vierailuaikoina kylään.

Tää on hyvä 😅 Mielisairaala käy myös! Siellä on siistimpää

Vierailija
6/34 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen naisen kanssa haluaisin kokeilla.. Joko yhdessä kumppanini kanssa, tai ihan vain kahdestaan. Niin että molemmat keskittyisivät minuun mielellään. Salaa himoitsee myös naisen nuolemista.. Kostuu jo ajatellessa.. Mieheni varmaan innostuisi tästä, mutta se ei kuitenkaan menisi kuten haluan ja tuntisin mustasukkaisuutta. En ole koskaan kertonut ääneen kenellekään tätä fantasiaa, vaikka se on aina mukanani ollut. 

Vierailija
7/34 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on myös tuo sitominen tai käsien kahlitseminen, johon liittyisi kaulapannan laittaminen tosi tiukalle ja lisäksi suupallon tai suurenkaan laittaminen väkisin (vihaan noita kaikkia), mutta juuri se että ne laitettaisiin minulle niin etten voisi niitä itse poistaa on se kiihottava osuus.

Jos olisi jotain lukollisia tuollaisia, siis sellaisia että niitä ei yksin saisi edes työkaluilla yksin (sakset, pihdit jne) ja sitten minut jätettäisiin kotiin päiväksi/yöksi kärvistelemään kaulapannassa ja suupallo suussa, niin pysyisin varmaan kiihottuneena koko tuon ajan.

N37

Vierailija
8/34 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on myös tuo sitominen tai käsien kahlitseminen, johon liittyisi kaulapannan laittaminen tosi tiukalle ja lisäksi suupallon tai suurenkaan laittaminen väkisin (vihaan noita kaikkia), mutta juuri se että ne laitettaisiin minulle niin etten voisi niitä itse poistaa on se kiihottava osuus.

Jos olisi jotain lukollisia tuollaisia, siis sellaisia että niitä ei yksin saisi edes työkaluilla yksin (sakset, pihdit jne) ja sitten minut jätettäisiin kotiin päiväksi/yöksi kärvistelemään kaulapannassa ja suupallo suussa, niin pysyisin varmaan kiihottuneena koko tuon ajan.

N37

Ei ole niin hauskaa kuin luulet. Terveisin kokemus

Vierailija
9/34 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ovat siellä sosiaalisen vuorovaikutuksen puolella, ei mitään yksittäisiä asentoja tms. 

Vierailija
10/34 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin myydä käyttämäni alusvaatteet. 

Vierailija
11/34 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne ovat siellä sosiaalisen vuorovaikutuksen puolella, ei mitään yksittäisiä asentoja tms. 

Näitä on myös vähän vaikea pyytää. Ei toimi "Ole itsevarmempi" tai "palvo minua". Ne tulee jos tulee. 

Vierailija
12/34 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37

Ei ole niin hauskaa kuin luulet. Terveisin kokemus

Olen siis kokeillut tuota muuta osuutta, mutta onko noita oikeasti lukollisia, eli kädet vois olla vapaana, mutta pantaa ja palloa ei saa pois? Haluaisin kyllä kokea tuon "epämukavuuden"

Vierailija
13/34 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi asento mistä haaveilen aina välillä.. ensin istuisin hänen naamalle nuolettasin itseni ihan märäksi. Sitten mies vielä selällään, minä päällä peppu häneen päin ottaen kalun sisälleni. Hän katselisi takamustani, hieroisi ja palvoisi selkeästi! Liukkarin/öljyn kanssa työntäisi sormen anukseeni. Vaativasti mutta tuntemuksiani mukaillen toisenkin.. ehkä myös dildon sen jälkeen. 

Ei vain koskaan tapahdu, enkä tätä kehtaa sanoittaa mitenkään. Hän unohtaa myös sen liukkari osuuden ja sylkäisee sormiinsa vain jos kosteutta kaivataan. Se kuvottaa minua, eikä tosiaan riittäisi peppu osastolle. No jatkan haaveilua dildojeni kanssa..

Vierailija
14/34 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tuntea ystäväni 18-vuotiaan pojan vartalon vartalollani.

Vierailija
15/34 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin harrastaa seksiä ihanan kiihkeän miehen kanssa jossain Prisman lastenhoito-wc:ssä. Joku tuommoinen ihan epäsovinnainen tuhma teinipaikka.

Vierailija
16/34 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetan yläkoulussa ja salainen paheeni on minulle flirttaileva nuori oppilaani. Flirttailen vähäsen takaisin ja kihisen pikku pikkareissani. Mitään ei voi tapahtua meidän välillä, mutta työpäiväni levottomien teiniryhmien kaitsijana ovat pelastetut tuon pienen tuhmuuden ansiosta. 

Vierailija
17/34 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla vartaassa mieheni ja mökkinaapurin opiskelijapojan kanssa. Sitten, kun molemmat ovat lauenneet ja hieman levähtäneet, vaihtavat paikkaa. Tätä kunnes jommankumman (todennäköisesti mieheni) kunto loppuu. Kummankin kanssa olen nussinut erikseen, mutta tämä on kokematta. Kummallakin on hyvänmakuinen sperma. Tämä jäänee kuitenkin haaveeksi, koska mieheni on liian mustasukkainen. 

Vierailija
18/34 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetan yläkoulussa ja salainen paheeni on minulle flirttaileva nuori oppilaani. Flirttailen vähäsen takaisin ja kihisen pikku pikkareissani. Mitään ei voi tapahtua meidän välillä, mutta työpäiväni levottomien teiniryhmien kaitsijana ovat pelastetut tuon pienen tuhmuuden ansiosta. 

Tuleeko masturboidessa käytettyä mielikuvaa miten tilanne flirttailu jälkeen voisi edetä ?

M

Vierailija
19/34 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin harrastaa seksiä kolmen miehen kanssa niin, että jossain vaiheessa yhdelle antaisin suuhoitoa ja tuntisin toisen tulevan herkkuuni. Hyvien lämmittelyjen jälkeen haluaisin saada molempiin alapäässä mutta myös antaa suuhoitoa samalla kolmannelle.

Vierailija
20/34 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisestä kolme yhdynnän sessiosta haaveilen. Ensin oltaisiin sängyssä mies kuumana päälläni niin, etten pystyisi liikkumaan ja kovaa tahtia eläimellisesti pannen vie minut orgasmiin. Seuraava tapahtuisi suihkussa. Siellä saippuoitaisiin toistemme kehot joka sopukkaa myöten ja sitten kun mies ei enää kestäisi kiihottuen niin paljon vartalostani, hän ottaisi minut aluksi seinää vasten ja lopuksi lattialla maaten. Kolmas yhdyntä olisi uudestaan sängyssä oikein romanttisesti suudellen ja pannen hitaasti loppua kohti kiihdyttäen ja minut tiukasti alle painaen.

Salaisen tästä toiveesta tekee se, että se koskee erästä eksääni. Miestä, joka nuoruuteni salasuhteemme jälkeen (koska olin niin paljon häntä nuorempi) meni yhteen isosiskoni kanssa omien sanojensa mukaan voidakseen olla lähellä minua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan