Uudella miehellä valtava penis - heti orgasmi
Eli pakko mainita, kun aina puhutaan, ettei se koko ole niin tärkeää. Itsekin olin tätä mieltä. Aina tähän saakka. Ennenkin olen yhdynnässä saanut orgasmeja ja ne ovat olleet ihania. Mutta nyt uudella miehellä on 22 cm / 6 cm penis. Ja kyllä, on ihan kangasmittanauhalla mitattu.
Tunsin jo esileikissä, että miehellä tuntuu todella iso penis. Sitten kun se paljastui, olin aivan äimänä. Sormet eivät yltäneet sen ympäri ollenkaan. Olin kiihottuneempi kuin ikinä jo pelkästä näystä. Kun se liukui sisälleni, tuntui että olin ihan täynnä. Varpaissa asti tuntui, kun aloin liioittelematta heti siinä muutamien työntöjen jälkeen laueta. Huh huh, että alkoi taas tehdä mieli tätä kirjoittaessa. Onneksi mies tulee tänään luokse ja meillä on seksiä. Taidan olla sellainen size-queen sitten? N32
Kommentit (8)
Nyt on taas Pertti aloittanut mittaamaan 10cm viivan kohdalta.
Kerrotko lisää tästä mielikuvitustilanteesta, jossa uuden miehen munaa kangasmitalla mittaillaan?
Nyt sitten kannattaa pitää kiinni, koska jos haluat jatkossa samanlaisen niin tilastollisesti miljoonannen kohdalla voi odottaa seuraavaa tärppiä.
Minimunien kuoripoikaosasto heräsi heti.
Vierailija kirjoitti:
Minimunien kuoripoikaosasto heräsi heti.
Ja tilsstotieteilijät heti perässä.
Jätä se sika!