Wilma, 23, osti Temusta monelle tutun tuotteen pian iholla levisi hurja ihottuma, jonka hoito vaati 15 lääkärikäyntiä: Voi luoja, älkää t
Tilatko!"
Mikä tuote saa tuollaista jälkeä aikaiseksi?
https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000011890468.html
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään kuorimahanskaa ei muutenkaan tarvita. Ei edes ihon kuorintaa.
Kuunnelkaa ja lukekaa, mitä ihotautilääkärit sanovat.
Mulla on sellainen iho, että se uusiutuu tosi voimakkaasti - tai jotain. Jos en kerran, pari kuukaudessa pese sienen tai muun vastaavan kuorimavälineen kanssa, niin ihon pintaan kertyy tosi paljon sitä kuollutta solukkoa. Saunan jälkeen se ihan rullaantuu ihon pinnalla, eikä lähde pelkällä huuhtelulla. Tietää että on aika kuoria. Kuorinnan jälkeen iho on tosi silkkinen pitkään.
Tuo tapahtuu ihan kaikille. Ei se siltikään tarkoita, että ihoa tarvitsee kuoria. Sinä olet vain uponnut markkinamiesten mainoksiin ja luulet, että kuoriminen olisi tarpeellista.
Ja sinä olet rasittava jankkaaja joka kuvittelee että kun minun ei tarvitse niin ei tarvitse kenenkään muunkaan.
EriUniikkilumihiutale bongattu.
Etkö parempaan pystynyt😄 ja mitä edes tarkoitat? Miksi olen uniikki lumihiutale?
Joku lapselle hankittu kiinakaupan kabypara-pehmolelu aiheutti anafylaktisen shokin
Todennäköiseksi syyksi eli pelkkää arvuuttelua, kunhan saadaan oma naama otsikoihin.
Mä muistan tän jutun, kun karvojenpoistolaite aiheutti ihmisille pahoja ihovaurioita:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suosittu-karvanpoistotuote-aiheutti…
Mutta että pelkkä mekaaninen kuorinta? Outoa.
Tuo reaktio nyt olisi kyseiselle henkilölle tullut vaikka hanskan olisi ostanut Tokmannilta. Yliherkkyys luontaisesti olemassa.
Kaikki julkisuus on hyvää jos se vähentää temutuotteiden virtaa Suomeen. Kun ne kiellettyjä myrkkyjä sisältävät kiinanroskat kuitenkin ilmaantuvat kirppareille ja Toriin uudelleenmyyntiin ka siinä vaiheessa niiden alkuperää temusta ei ostaja enää tiedä.
Kuka idiootti tilaa kuorimahanskoja Temusta? Eihän ne maksa Suomessa kuin pari penniä. Ansaitset ihottumasi!
Vierailija kirjoitti:
Tuo reaktio nyt olisi kyseiselle henkilölle tullut vaikka hanskan olisi ostanut Tokmannilta. Yliherkkyys luontaisesti olemassa.
Erona se, että jos Tokmannin myymä hanska sisältää kiellettyjä aineita niin Tokmanni on korvausvastuussa... Temu ei korvaa mitään eikä edes poista vaarallista tuotetta valikoimastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuorimahanska, se lukee otsikossa.
No ei mulla ainakaan lue. Ap
No, minulla ei lue, että olisi juuri Temusta ostanut. Mistä sen luit?
Eipä tulisi mieleenkään tilata Temusta mitään, mikä laitetaan iholle. Kuorinnat, voiteet, meikit, pesukintaat jne. Vaan sattuuhan näitä pahoja ihoreaktioita myös Suomen kaupoista ostettujen tuotteiden kanssa. Jokunen vuosi sitten oli pinnalla kuorintasukat. Joillakin oli jalat kuoriutuneet vähän liiankin hyvin 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuorimahanska, se lukee otsikossa.
No ei mulla ainakaan lue. Ap
No, minulla ei lue, että olisi juuri Temusta ostanut. Mistä sen luit?
"Wilma oli käyttänyt kiinalaisesta verkkokaupasta tilaamaansa tuotetta vain muutaman kerran"
Käytännössä siis Temu, Schein tai aliepress. Näillä kaikilla ongelmanaan sama tuotevalvonnan varsin täydellinen puuttuminen.
M60
Oikein meni! Tyhmästä saakin kärsiä!! Hyvänmielen uutinen.
Vierailija kirjoitti:
Tilatkaa vain sellaista, mitä ei panna iholle.
Ei kannata tilata mitään sellaista, johon kosketaan käsin. Eli ei mitään.
Hahhhaahhaa 😂😂😂😂
Jälkeenjääneillä on jälkeenjääneiden ongelmat. Oppiipahan!
Klikkaan vain sellaisia otsikoita mitkä kertovat jutun juonen otsikossa. En nöyryytä itseäni klikkaamalla klikkiotsikoita.
Klikkaan: huulipunaerä vedetään myynnistä
En klikkaa: tämä naisille tuttu tuote saattaa olla vaarallinen - kauppiaalta jyrähdys
Vierailija kirjoitti:
Hahhhaahhaa 😂😂😂😂
Jälkeenjääneillä on jälkeenjääneiden ongelmat. Oppiipahan!
Näytä meille naamasi niin arvioidaan yhdessä sinun jälkeenjääneisyytesi.
Vierailija kirjoitti:
Mitään kuorimahanskaa ei muutenkaan tarvita. Ei edes ihon kuorintaa.
Kuunnelkaa ja lukekaa, mitä ihotautilääkärit sanovat.
Jos ihon haluaa välttämättä kuoria niin siihen käy pöytäsuola.
Uniikkilumihiutale bongattu.