Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kivan näköistä kun jo alakoululaisilla pojilla puvun kanssa lenkkarit!
21.03.2026 |
Tyylikästä!
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toi on niin noloa mutta eivät kai raaski ostaa kunnon kenkiä juhlia varten. Jotkut valkoiset mohlot jalassa ja sitten puvun housut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kiva jos tykkäät