Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masennus, seksi ja abortti.

Vierailija
28.09.2008 |

Olen läpikäynyt abortin vastoin tahtoani ja voin siitä yhä huonosti. Olen jo vanhempi nainen ja jäänyt lapsettomaksi, mutta synnyttänyt myös kuolleen lapsen.

Minulla sanottiin noihin aikoihin olevan masennus ja annettiin masennuslääkettä. Kuukautisia minulla ei ollut ollut vuoteen enkä muka tulisi raskaaksi. Luonto hoiti asian kuitenkin niin että tulin raskaaksi - siis vahingossa. Sitten tuli kova haloo, että pitää tehdä abortti, koska nuo sen ajan masennuslääkkeet aiheuttavat lapsessa samanlaisia epämuodostumia kuin talidomilapsilla on. Vastoin tahtoani valitsin kuitenkin abortin. Minulle se oli toinen huono päätös kahdesta huonosta vaihtoehdosta. Voin yhä huonosti siitä, että tein abortin eikä pahaolo ota helliittääkseen. Olen kuin mielenterveysongelmainen eikä tuohon vaivaan auta lääkkeet. Elämästä tuli mikä tuli. Ilman lasta nainen ei ole mitään, vaikka olisi kuinka lahjakas. Lapsen saamisesta naisesta tulee yhteiskunnan täysivaltainen jäsen ja hän saa monia rooleja. Minulla ei ole mitään rooleja. Olen vain tyhjänpäiväinen tyhjäntoimittaja ja lapseni eivät olisi olleet mitään yhteiskunnan pohjasakkaa kuitenkaan - niin uskon.

Toivoisin, että abortteja olisi mahdollisimman vähän, mutta en usko että ne saataisiin kokonaan pois.

Googelta "aborttivideo" jos haluat nähdä abortin todellisuuden. Mielestäni videon voi katsoa kaikki ne, jotka harrastavat seksiä, vaikka olisivat lapsenikäisiä ja siis alle 18 v. Pitää tietää mitä voi joutua kohtaamaan silloin kun joutuu ottamaan vastuun harrastamansa seksin vaikutuksista.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän