Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö kertoa ystävän miehelle totuus? Makasi suurin piirtein joka viikonloppu eri miehen kanssa opiskeluaikoina

Vierailija
20.03.2026 |

Ystäväni seurustelee ehkä ensimmäistä kertaa ikinä kunnollisen miehen kanssa. Mies tekee vapaaehtoistyötä seurakunnalle, on yli 180cm, komea jne

. Minusta vain tuntuu, että tuo mies ansaitsee tietää totuuden ystäväni menneisyydestä. Hänellä on pakko ollut yli 30 mieskumppania. Opiskeluaikoina asuimme yhdessä ja joka viikonloppu oli uusi mies kierrossa. Miten kerron miehelle totuuden?😔

N31

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko laskimen kanssa ovella?

Vierailija
22/76 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin laskemisen jossain 40 ja 50 välillä. Nykyisin taitaa lukema olla lähellä 70.

Pettänyt olen kuitenkin vain kerran elämässäni ja silloinkin ymmärrettävästä syystä, jota en halua avata.

Ja edelleenkin olisin valmis jäämään loppuelämäkseni oikeaan suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap varmaan piti tukkimiehen kirjanpitoa ystävänsä ovenpielessä.

Vierailija
24/76 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, vihollisia ei tarvita, jos on tuollainen

ystävä...! Ihan sellainen pikku välihuomio, että ollessani nuori (-80-90-luku) vietin öitä todella monen miehen kanssa, samassa sängyssä jopa, mutta vain pienen osan kanssa heistä harrastin mitään oikeasti seksuaalista toimintaa.

N57

Vierailija
25/76 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät kuinka monta partneria sillä miehellä on ollut? Joten mitä väliä. Voi olla vaikka varsinainen häntäheikki ollut.

Vierailija
26/76 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sinun ei kuulu kertoa ystäväsi menneisyydestä miehelleen , on varmaan taakse jäänyttä elämää ja jos kuitenkin kunnon miehen kanssa on uskollinen.

Vierailija
27/76 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kokee vetoa h uorulia kohtaan joka ei ole mitenkään sattumaa. Moni "kiltti" mies haluaa nimenomaan tuhman naisen sillä ei ole itse päässyt tai uskaltanut keräilemään tuhmia kokemuksia, niin yksi kokenut nainen voi ne hänelle opettaa. ;-)

Vierailija
28/76 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä tiedät kuinka monta partneria sillä miehellä on ollut? Joten mitä väliä. Voi olla vaikka varsinainen häntäheikki ollut.

Jep kirkon piiristä kuullut kuinka kuoropojat lähtevät tuntemattomien kanssa panoreissulle esityksen jälkeen, jne. Älkää olko naiiveja.

Vierailija
29/76 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono provo In keli 0/5

Minun mies on pappi, komea sekä pitkä. Itsellä +34 kumppania, kun tapasin olin 34. Nyt perhe ja hän tietää kumppanien lukumäärän.

Miten ihmeessä voisit noin monen jälkeen edes pysyä laskuissa äijien lukumäärästä, piditkö päiväkirjaa?

Olen ollut 52 naisen kanssa, muistan jokaisen - ehkä siksi että yksikään ei ollut kertapano

M52

Miehen etuja, naisena en edes halua muistaa lähes yhtäkään panoista sillä ne ovat olleet suurilta osin paskoja ja myöhemmässä vaiheessa lakkasin välittämästä koko panemisesta kokonaisuudessaan. Vähän sama kuin kakoistaan kirjaa pitäisi.

Vierailija
30/76 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jostakusta tuntuu, että nuoruus meni hukkaan, kun sen käytti esim. ryyppäämiseen tai pelaamiseen, niin älkää huoliko. Tässä löytyi vielä huonompi tapa tuhlata aikaansa: kyttäämällä kaverien panoja.

Vierailija
31/76 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko sä kerrot tän voimafantasiasi, incel? Jäitkö lehdelle soittelemaan?

Vierailija
32/76 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lopetin laskemisen jossain 40 ja 50 välillä. Nykyisin taitaa lukema olla lähellä 70.

Pettänyt olen kuitenkin vain kerran elämässäni ja silloinkin ymmärrettävästä syystä, jota en halua avata.

Ja edelleenkin olisin valmis jäämään loppuelämäkseni oikeaan suhteeseen.

70 partneria silloin kun ei ole jonkun muun kanssa suhteessa ei haittaa mitenkään päin, mutta tuo, että olet pettänyt ja vielä edelleen olet sitä mieltä, että siihen oli hyvä syy, niin se on vahva punainen lippu.

Vierailija
33/76 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seksikumppanien määrä on joillekin pakkomielle?

Vierailija
34/76 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on tyypillinen ghettohuora, joka lutkuttaa vierasta munaa heti kun silmä vain välttää. 

Vierailija
35/76 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on tyypillinen ghettohuora, joka lutkuttaa vierasta munaa heti kun silmä vain välttää. 

Miksi kirjoittelet tuollaista? Kyllä aikuisella ihmisellä saattaa olla useampi seksikumppani elämän aikana, varsinkin jos on pitempiä sinkkuaikoja. Ei ole mitenkään poikkeuksellista oli sitten kyseessä mies tai nainen. 

Vierailija
36/76 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas

Sama

Provo

0/5

Vierailija
37/76 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä menneisyydestä on. Kannattaa keskittyä nykyhetkeen ja tulevaan.

Vierailija
38/76 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohitan. x

Vierailija
39/76 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas

Sama