Pitäisikö kertoa ystävän miehelle totuus? Makasi suurin piirtein joka viikonloppu eri miehen kanssa opiskeluaikoina
Ystäväni seurustelee ehkä ensimmäistä kertaa ikinä kunnollisen miehen kanssa. Mies tekee vapaaehtoistyötä seurakunnalle, on yli 180cm, komea jne
. Minusta vain tuntuu, että tuo mies ansaitsee tietää totuuden ystäväni menneisyydestä. Hänellä on pakko ollut yli 30 mieskumppania. Opiskeluaikoina asuimme yhdessä ja joka viikonloppu oli uusi mies kierrossa. Miten kerron miehelle totuuden?😔
N31
Kommentit (76)
Mä lopetin laskemisen jossain 40 ja 50 välillä. Nykyisin taitaa lukema olla lähellä 70.
Pettänyt olen kuitenkin vain kerran elämässäni ja silloinkin ymmärrettävästä syystä, jota en halua avata.
Ja edelleenkin olisin valmis jäämään loppuelämäkseni oikeaan suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Olitko laskimen kanssa ovella?
Ap varmaan piti tukkimiehen kirjanpitoa ystävänsä ovenpielessä.
Hyi hitto, vihollisia ei tarvita, jos on tuollainen
ystävä...! Ihan sellainen pikku välihuomio, että ollessani nuori (-80-90-luku) vietin öitä todella monen miehen kanssa, samassa sängyssä jopa, mutta vain pienen osan kanssa heistä harrastin mitään oikeasti seksuaalista toimintaa.
N57
Mistä sä tiedät kuinka monta partneria sillä miehellä on ollut? Joten mitä väliä. Voi olla vaikka varsinainen häntäheikki ollut.
Mielestäni sinun ei kuulu kertoa ystäväsi menneisyydestä miehelleen , on varmaan taakse jäänyttä elämää ja jos kuitenkin kunnon miehen kanssa on uskollinen.
Mies kokee vetoa h uorulia kohtaan joka ei ole mitenkään sattumaa. Moni "kiltti" mies haluaa nimenomaan tuhman naisen sillä ei ole itse päässyt tai uskaltanut keräilemään tuhmia kokemuksia, niin yksi kokenut nainen voi ne hänelle opettaa. ;-)
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät kuinka monta partneria sillä miehellä on ollut? Joten mitä väliä. Voi olla vaikka varsinainen häntäheikki ollut.
Jep kirkon piiristä kuullut kuinka kuoropojat lähtevät tuntemattomien kanssa panoreissulle esityksen jälkeen, jne. Älkää olko naiiveja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono provo In keli 0/5
Minun mies on pappi, komea sekä pitkä. Itsellä +34 kumppania, kun tapasin olin 34. Nyt perhe ja hän tietää kumppanien lukumäärän.Miten ihmeessä voisit noin monen jälkeen edes pysyä laskuissa äijien lukumäärästä, piditkö päiväkirjaa?
Olen ollut 52 naisen kanssa, muistan jokaisen - ehkä siksi että yksikään ei ollut kertapano
M52
Miehen etuja, naisena en edes halua muistaa lähes yhtäkään panoista sillä ne ovat olleet suurilta osin paskoja ja myöhemmässä vaiheessa lakkasin välittämästä koko panemisesta kokonaisuudessaan. Vähän sama kuin kakoistaan kirjaa pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos jostakusta tuntuu, että nuoruus meni hukkaan, kun sen käytti esim. ryyppäämiseen tai pelaamiseen, niin älkää huoliko. Tässä löytyi vielä huonompi tapa tuhlata aikaansa: kyttäämällä kaverien panoja.
Taasko sä kerrot tän voimafantasiasi, incel? Jäitkö lehdelle soittelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Mä lopetin laskemisen jossain 40 ja 50 välillä. Nykyisin taitaa lukema olla lähellä 70.
Pettänyt olen kuitenkin vain kerran elämässäni ja silloinkin ymmärrettävästä syystä, jota en halua avata.
Ja edelleenkin olisin valmis jäämään loppuelämäkseni oikeaan suhteeseen.
70 partneria silloin kun ei ole jonkun muun kanssa suhteessa ei haittaa mitenkään päin, mutta tuo, että olet pettänyt ja vielä edelleen olet sitä mieltä, että siihen oli hyvä syy, niin se on vahva punainen lippu.
Miksi seksikumppanien määrä on joillekin pakkomielle?
Aloittaja on tyypillinen ghettohuora, joka lutkuttaa vierasta munaa heti kun silmä vain välttää.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on tyypillinen ghettohuora, joka lutkuttaa vierasta munaa heti kun silmä vain välttää.
Miksi kirjoittelet tuollaista? Kyllä aikuisella ihmisellä saattaa olla useampi seksikumppani elämän aikana, varsinkin jos on pitempiä sinkkuaikoja. Ei ole mitenkään poikkeuksellista oli sitten kyseessä mies tai nainen.
Mitä väliä menneisyydestä on. Kannattaa keskittyä nykyhetkeen ja tulevaan.
Vierailija kirjoitti:
Taas
Sama
Provo
0/5
Ei minulta.
Tottakai Ap on
Pårvååsta. Ei täällä
ole muuta. E
Porvoolaisten miesten jutuis kunnon mies on aina yli 180cm 😄