Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotwife

Vierailija
20.03.2026 |

Olemme hotwife pariskunta. Olemme harrastaneet tätä jo vuosia. Millaisia kokemuksia muilla asian tiimoilta on. Hyvät kokemukset kiinnostaa, toki myös jos on tullut epäonnitumisia, niistäkin olisi mukava kuulla. Viestittely rivaatisti kiinnostaa.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Effunis 

Vierailija
42/48 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös muutama kokemus takana. Vaimoni suostui tähän mietittyään asiaa lähes vuoden. Kohdalle sattuneet miehet ovat olleet kuulemma oikein mukavia ja huomaavaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla hotwife, muttei ole miestä, jolle olisin. 

Vierailija
44/48 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme vastaavan lainen pari, meille se antaa kiiman molemmille. Kun vaimo tulee kotiin pillu spermasta märkänä ja nusittu turvoksiin, se on parasta sormelle kun pääsee kokeilemaan. Johtaa yleensä uusinta nussimiseen.

Vierailija
45/48 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä kokemusta vasta kahdesta vieraasta miehestä, toisen heistä kanssa useampi kerta takana. Homma toiminut hyvin. Alkuun aiheutti epämiellyttäviä tuntemuksia parisuhteessa (kuten mustasukkaisuutta). Puhumalla niistä kuitenkin päästiin. Monta vuotta oli fantasiana ennen toteutusta. Puoliso ei ole ollut tapaamisissa paikalla, mutta nähnyt vieraan miehen kuvaamaa videomateriaalia.

Kumpi otti puheeksi ihan toteutukseen asti vietävänä asiana?

Minä otin. Ryhdyin myös oma-aloitteisesti toimiin, jotta saataisiin toteutukseen saakka. Välissä tosin oli pari vuotta. 
-vierailija 24

Vierailija
46/48 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen järjestänyt rouvalle panoseuraa, olin aika täpinöissä odottamassa häntä himassa, tuleeko sietä juuri naitu rouva vai mitä ja naitu tuki. 

Vierailija
47/48 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää seksiä sain hotwifeltä, kun olin vieras mies pariskunnalla. Voisin kokeilla toisinkin päin nyt kun olen parisuhteessa, jos vaimoni haluaisi.

Vierailija
48/48 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vaimon kanssa harrastettu kaikenlaista seksin alalta, kaikkein mieluisin kokemus ehkä on kun vaimo oli ensin toisessa huoneessa naitavana ja sen jälkeen tuli luokseni kertoakseen haluavansa lisää panemista, ah tätä muistoa! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi