Tampereella lenkillä, 3 ruokarobottia tuli heti vastaan
Ja paljon koirakuljettajia, autoja. Jossain aurinkoa. Miten pääsee maalle pakoon.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Lähde sitten takaisin maalle, jos et kaupungissa tahdo olla. Tosin maalla on myös noita kaikkia, ruokarobottejakin.
Olen syntynyt Tampereella ja asunut keski-ikään saakka. Välillä vain hetken muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde sitten takaisin maalle, jos et kaupungissa tahdo olla. Tosin maalla on myös noita kaikkia, ruokarobottejakin.
Olen syntynyt Tampereella ja asunut keski-ikään saakka. Välillä vain hetken muualla.
No selvä. Luulisi sitten että olisit jo tottunut. Mitä siis valitat? Jos haluat maalle, sen kun lähdet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No selvä. Luulisi sitten että olisit jo tottunut. Mitä siis valitat? Jos haluat maalle, sen kun lähdet.
Otatte liian vakavasti. Kaikki on vain niin muuttunut erilaiseksi entisestä. En tunnista tätä paikkaa samaksi.
vttumaisinta on että ne ruokarobot ajavat kohti jalan kulkevia ihmisiä eivätkä väistä. Se on niin että kone väistää eikä ihminen! Perkele potkaisen seuraavan kerran robottia joka ei väistä, minä en niitä väistä!
En ole tavannut vielä mitä se söpö robotti syö. entä tuleeko , peräpäästä niitä?
Vierailija kirjoitti:
Lenkkeily ei nyt muutenkaan kuulosta kovin järkevältä syyltä lähteä Tampereelle.
Koirakuljettajia...Jaa, tämä taitaakin olla taas se pösilö. Keksinyt mielestään "hauskan" sanan. Ja AINA sitä häiritsee joku, nyt näköjään uusiakin ärsytyksen aiheita. Hanki apua!!
Joo, se on masentavaa kun on lenkillä ja ruokarobotitkin menevät ohi.
Maalle pääsee busseilla joka suuntaan sen kun menee. Ruokarobotteja on sielläkin missä vain on s-market tai sale. Koirankuljettajilta ei voi välttyä edes maalla koska on kiinnipito-aika. Aurinko paistaa edelleen joskin jo laskemassa.