Haluaisin kovasti lapsen, mutta on vaikea päästä parisuhteeseen tai edes saada seksiä (josta raskaus alkaisi) kun olen pitkäaikaistyötön
Miksi työttömiä miehiä niin karsastetaan, kun tässä maassa pärjää hyvin ilman töitäkin? Ja usein jopa paremmin tuilla kuin töissä...Vaikka kyllä minä haen töitä koko ajan.
Täytin juuri 40, ja alkaa tuntu jo ajankohtaiselta tehdä lapsi tai pari.
Mistä löytää naisia jotka kiinnostuvat täysin kunnollisesta miehestä, joka vain sattuu olosuhteiden johdosta olemaan työtön?
Kommentit (63)
Ota sinkkuäiti ja ala aisuriksi, niin moni suomalainen "mies" tekee.
Vierailija kirjoitti:
Syy on ehkä se, että miehen nyt kuuluu käydä töissä ja suurinosa käykin. Se on katsottu iät ja ajat miehen vastuuksi, joita nyt noin muuten on yleisesti paljon vähemmän kuin naisilla.
Naisen työttömyys on jopa etu, jos mies on hyvätuloinen. Eli nainen hoitaa kotia ja lapsia.
Jos haluasin lapsia, mieluummin jättäisin miehen kotiin hoitamaan niitä ja huushollia, ja itse kävisin töissä.
Hyvät tyypit muodostaa parisuhteita olivat töissä tai eivät.
Haluaisit vain lapsen ja parisuhde olisi vain välineenä siihen. Taidat olla oikeasti homo.
Vierailija kirjoitti:
Vain vahvimmat ja parhailla geeneillä varustetut pääsevät lisääntymään. Luonnon laki.
Hah minä pienikokoisena työttömänä olen saanut 2 lasta xD
Käytä päätäsi ja älä hanki lapsia, jos sinulla ei ole mitään tarjottavaa niille rahallisesti tai henkisesti, kuten tuskin pitkäaikaistyöttömänä on. Muuten tulevien lastesikin elämä tulee olemaan samaa pitkäaikaistyöttömän kurjuutta kuin omasikin.
Työssäkäyvillä veronmaksajilla ei ole velvollisuutta elättää omiensa lisäksi sinunkin lapsiasi, vaikka tämä valtio sen mahdollistaakin.
Ei se työssäkäyntikään takaa tasapainoisia vanhempia. Narsistien lapsena kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain vahvimmat ja parhailla geeneillä varustetut pääsevät lisääntymään. Luonnon laki.
Hah minä pienikokoisena työttömänä olen saanut 2 lasta xD
Taidat olla sellainen salakavala tuikkaaja. Kai tuikkasit luvan kanssa kuitenkin??
Vierailija kirjoitti:
Ota sinkkuäiti ja ala aisuriksi, niin moni suomalainen "mies" tekee.
🤣
Vierailija kirjoitti:
Syy on ehkä se, että miehen nyt kuuluu käydä töissä ja suurinosa käykin. Se on katsottu iät ja ajat miehen vastuuksi, joita nyt noin muuten on yleisesti paljon vähemmän kuin naisilla.
Naisen työttömyys on jopa etu, jos mies on hyvätuloinen. Eli nainen hoitaa kotia ja lapsia.
Kyllä miehenkin työttömyys on etu JOS se mies sitten oikeesti on kiinnostunut hoitaan lapsiarjen kunnialla ja esim ulkoilee lasten kanssa, opettaa luistelut sun muut pyörällä ajot ja lukee iltasadut ja opiskelee vanhemmuudesta ja lasten kasvatuksesta vapaa-ajallaan ja pyrkii koko ajan kehittymään ihmisenä ja vanhempana ja on kiinnostunut lastensakin kehityksestä. Kyllä tuollainen työtön mies minulle kelpaisi lasten isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen työttömyys on jopa etu, jos mies on hyvätuloinen. Eli nainen hoitaa kotia ja lapsia.Kyllä miehenkin työttömyys on etu JOS se mies sitten oikeesti on kiinnostunut hoitaan lapsiarjen kunnialla ja esim ulkoilee lasten kanssa, opettaa luistelut sun muut pyörällä ajot ja lukee iltasadut ja opiskelee vanhemmuudesta ja lasten kasvatuksesta vapaa-ajallaan ja pyrkii koko ajan kehittymään ihmisenä ja vanhempana ja on kiinnostunut lastensakin kehityksestä. Kyllä tuollainen työtön mies minulle kelpaisi lasten isäksi.
Miehet vaan yleensä ovat itsekkäitä ja tunnetaidot huonot.
Sinulla on oltava reippaasti omaa rahaa elättää lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen työttömyys on jopa etu, jos mies on hyvätuloinen. Eli nainen hoitaa kotia ja lapsia.Kyllä miehenkin työttömyys on etu JOS se mies sitten oikeesti on kiinnostunut hoitaan lapsiarjen kunnialla ja esim ulkoilee lasten kanssa, opettaa luistelut sun muut pyörällä ajot ja lukee iltasadut ja opiskelee vanhemmuudesta ja lasten kasvatuksesta vapaa-ajallaan ja pyrkii koko ajan kehittymään ihmisenä ja vanhempana ja on kiinnostunut lastensakin kehityksestä. Kyllä tuollainen työtön mies minulle kelpaisi lasten isäksi.
Samaa mieltä.
Lapsen elämä maksaa niin paljon, ettei kannata edes ajatella työttömänä. On väätin hankkia lapsia, jos niille ei ole mitään annettavaa. Se on suorastaan rikollista.
Vierailija kirjoitti:
No miksi sulle ei kelpaa joku työtön nainen?
Tinderistäkin varmaan löytyy työttömiä naisia.
Kukaan töissäkäyvä ei varmasti huoli.
Toki kelpaa...Kunhan nainen ei muuten ole moniongelmainen, vaan asiat ovat kunnossa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Työtön nainen kelpuuttaa sut. Ei kelpaa?
Toki kelpaa...Kunhan nainen ei muuten ole moniongelmainen, vaan asiat ovat kunnossa.
Tällaiset naiset eivät pääsääntöisesti kelpuuta työtöntä miestä.
ap
Muista AP että raskaus ei lähde jos annat anaalia! Kai olet tiedostanut tämän seikan?