Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin opiskelija muidulle tuli poikkis kylään. Nyt siellä naidaan äänekkäästi!

Vierailija
20.03.2026 |

Tässä talossa ei ole mitään rauhaa. Pitää vissiin laittaa radio kuulosuojaimet korville ja lukea kirjaa!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin alkaa kovettua...

Vierailija
22/26 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti miten siellä iso, suonikas meisseli pumppaa rytmikkäästi neidon annelia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa puhelimesta tallennus päälle ja sitten laittaa se nettiin saatesanoilla, että tälläistä ääntää kuuluu osoitteessa se ja se asunnosta se ja se.

Sitten kirjoittaa paperille sen nettiosoitteen, jonne ne äänet lähetti ja vie sen paperin naapurin postiluukkuun.

Vierailija
24/26 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yrittää muuttaa muualle tai jättää luukusta lappu. Typerimmät innostuu vaan palautteesta. Edelleen voi käyttää kuulokkeita tai muuttaa...

Vierailija
25/26 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen vastamelukuulokkeita.

Vierailija
26/26 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kerrot tuon täällä?

Eikö sua ärsyttäisi kova panemisen ääni?? t. ap

"Eikö sua ärsyttäisi kova panemisen ääni"

No, kun olin itse vaimonetsintäreissulla, majoituin hotelliin, ja aina silloin tällöin naapurihuoneista kuului vastaavanlaisia panoääniä.

Ja on äänekkäitä naisia joskus osunut omallekin kohdalle.

Ei mitenkään erityisesti ärsyttänyt.

Äänet on muuten erilaisia sen mukaan, nauttivatko siellä naapurihuoneessa molemmat, vai kokeeko toinen touhun kärsimyksenä!

Niinkin voi käydä, jos toisella osapuolella on liian rajut otteet eikä osaa tai välitä olla hellä kumppanilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä