BiisejĂ€ maailman onnillisimmasta maasta đ¶
Kommentit (324)
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
On tÀÀllÀ elÀmÀ raskasta työtÀ ja siinÀ harvemmin on onni myötÀ., sen tietÀÀ vain...yksin suomalainen...
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Meil on ukkoina jo syntyy sylilapset... onks se nyt Nocturne, Loiri Leino
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
PimeÀ tie
mukavaa matkaa
Sleepy Sleepersin tuotanto. Tuota on jotenkin alkanut arvostaa kaikessa rujoudessaan.
Murheellisten laulujen maa