Kotini siisteyttä arvostellaan aina:(
Olen ilmeisesti " liian" ahkera siivoamaan sukulaisteni ja kavereideni mielestä, koska aina joku naputtaa minulle siitä kuinka usein siivoan tai kuinka meillä on siistiä. Minkä ihmeen takia? kateusko? Mitä se on keneltäkään pois jos minä pidän kodin siistinä?
Enkä edes omasta mielestäni siivoa kovin usein vaan pidän aina järjestystä yllä ja imuroin melkein joka päivä. Mattoja en kyllä jaksa ulos useinkaan viedä, ehkä kerran kuussa.
Miten te muut, jotka pidätte kotinne siistinä, saatteko kuulla siitä ns. negatiivisessa mielessä?
Kommentit (6)
En tosiaankaan ole saanut negatiivisia kommentteja, päinvastoin. Meillä on aivan hirveän sekasotkuista arkisin, kun olemme perheen kesken ja joskus anoppi ja oma äiti sattuvat käymään silloin ja näkevät kaiken kaaoksen. Viisaita kun ovat, eivät kyllä silloin kommentoi mitenkään, mutta sitten kun tulevat kylään niin että on siivottu, ihastelevat ääneen, kuinka siistiä täällä (kerrankin?) on...:-)
pesen lattiat ym. Joskus täytyy imuroida joka päivä,kun hiekkaa kulkeutuu sisälle. Tykkään, että myös vessat on aina siistit, joten pesen pöntön aina kun näyttää tarvitsevan pesua.
Itse en keksi muuta syytä puhua negatiivisesti siisteydestä (vai voiko olla, että oikeastaan " syyllistit" itse itsesi, eikä kommentit oikeasti olleet tarkoittu negatiiviseksi, vaan kehuksi)
ei kai tästä kukaan " kärsi" koska mielestäni elämisen jäljet saa näkyä ja steriiliä ei sentään tarvitse olla.
Satun vaan Tykkäämään siivoamisesta;) saattaa kuullostaa hullulta, mutta on mahtavaa ihailla kättensä jälkiä.
ap
Ja minä ainakin olen kateelllinen niille jotka jaksavat siivota ja pitää kotia siistinä! Älä anna arvostelijoiden haitata vaan jatka samaan malliin! :)