Ei jaksa miehen juomista
Ahistaa niin paljon. Mies oli baarissa taas kerran. Tuli kotiin ja meni nukkumaan. Juo monta kertaa viikossa. On akateemisesti koulutettu ja hyvässä työssä. Kulissit kunnossa.
Kommentit (21)
Kotona kuuluisi olla hyvä olla. Nyt tekis mieli vaan häipyy täältä. Ihan kuin olisi vihollinen kotona..
Ei se siitä itekseen suttaannu. Mies purkaa stressiä huonolla tavalla. Ainoa keino on nostaa virtahepo pöydälle ja puhua asiasta.
Alkoholismissa on useita vaiheita, alkuvaiheessa mikään ei ole vielä lopullisesti pilalla, joten raitistuminen on helpompaa. Stressin hoitoon on muitakin keinoja.
Vierailija kirjoitti:
Kotona kuuluisi olla hyvä olla. Nyt tekis mieli vaan häipyy täältä. Ihan kuin olisi vihollinen kotona..
Vain sinä voit päättää omasta elämästäsi, kuningas alkoholin kanssa ei kannata alkaa mittelöimään, siinä jää toiseksi.
Olen kyllä puhunut. Väittäisin olevani hyvä puhumaan. Ei mitään vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Hukkaat oman elämäsi ja omaa kallista aikaa alkoholistin rinnalla joita et voi saada koskaan takaisin, menetetty elämä on menetetty ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ota selvää, millainen sairaus alkoholismi on. Ilman sitä tietoa et pääse asiassa eteenpäin. Alkoholistille on tyypillistä vähätellä juomista ja valehdella ihan päin naamaa määristä. Syyllinen juomiseen on aina joku muu kuin itse. Sinä voit pelastaa vain itsesi ja mahdolliset lapset. Miehesi täytyy tämä asia käsitellä itse.
Raitistuneen alkoholistin vaimo
Odotatko ihmettä? Minäkin odotin monta vuosikymmentä. Lähde, pelasta edes itsesi, ei tuollainen elämä ole elämisen arvoista. Aikuinen ihminen ottaa vastuun omasta elämästään - kumpikin.
Jos mies ei kuuntele kun puhut tai näe omaa ongelmaansa, eikä suostu esim terapiaan, tulee jääminen olemaan kivinen tie.
Oletko selvittänyt mistä juominen johtuu? Yleensä juodaan kun janottaa, mutta jos sinun mielestä mies juo liikaa, niin kannattaisi selvittää mikä sen kovan janon aiheuttaa. Ei se auta että istut kuin tatti ja valitat.
Olen aikamoisessa tilanteessa. Ei ole luottotietoja ja olen työtön. Ei ole helppo saada asuntoa ja taloudellinen tilanne tosi huono.
Kun hän on selvinpäin niin sano että teidän on keskusteltava vakavasti. Kerro ettet ole onnellinen kun hän juo niin usein.
Ymmärrän tunteesi. En haluaisi jakaa kotiani ihmisen kanssa joka on harva se päivä / viikko juovuksissa tai edes hieman humalassa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta mies on alkoholista -trollia aiot tehdä?
On myös nais alkoholesteja ja alkoholestaja löytyy kaikista ammatti- ja yhteiskuntaluokista, alkoholi ei erottele
Mies käy terapiassa. Ja juominen on varmasti jollain tapaa omien mörköjen pakenemista
Itse asiassa join aiemmin. Lopetin, koska mielestäni elämä on paljon parempaa selvinpäin.
Raskasta teatteria