Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin löysin Bumblesta miehen

Vierailija
19.03.2026 |

Latasin Bumblen käyttöön pitkän ajan jälkeen viime syyskuussa, joten algoritmi ei ollut valmiiksi ihan jumissa ehdottelemassa nimenomaan niitä epäsopivimpia tyyppejä.

Kävin miesten profiileja läpi yhden illan ajan, ehkä 200-300 miestä. Annoin tykkäyksen niille miehille, joista koin että tuon miehen minä haluaisin, tuo sopisi juuri minulle. Eli tykkäyksen sai ehkä 10 miestä. Tärkeitä asioita minulle oli mielipide lasten hankinnasta, että etsii pitkää parisuhdetta, käy töissä, harrastaa jotakin ja myös musiikkimaku.

Seuraavana aamuna puhelimessa oli kolme matchia. Kävin ne läpi ja päätin laittaa yhdelle eli kiinnostavimmalle viestiä. Yksi oli lähihoitaja, joten ajattelin että taloudellisesti ei ehkä paras vaihtoehto minulle. Toinen mies kertoi profiilissaan, että haluaa puhua syvällisiä asioita yöt läpeensä, joten ei houkutellut. Kolmas mies vaikutti kiinnostavimmalta, vaikka en ymmärtänyt hänen työstään yhtään mitään. Laitoin hänelle viestin hänen musiikkimaustaan.

Viestittelimme ja soittelimme viikon, aloin ihastua hänen kohteliaisuuteensa. Lopulta tapasimme. Hän ei ollut täysin omaa tyyppiäni ulkoisesti, mutta ajattelin, että en minä pelkkää ulkonäköä tässä etsikään. Tapasimme monta päivää putkeen ja aloin nähdä hänessä ja myös ulkonäössään paljon hyvää. Bumble tyrkytti uusia matcheja, joten poistin sovelluksen, koska halusin keskittyä vain tähän yhteen henkilöön ja antaa aidon mahdollisuuden sille, että jotakin voi kehittyä ilman häiriötekijöitä. Nyt olemme seurustelleet puoli vuotta. Käydään paljon keikoilla. Hän on ehdottomasti ihanin mies, jonka olen koskaan tavannut.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Taloudellisesti paras vaihtoehto".

Vierailija
2/2 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan bumble parempi kuin tinder

Sisältö jatkuu mainoksen alla