Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Maustetytöistä (nyt Puoli Seiskassa)?

Vierailija
19.03.2026 |

Arvostan heitä yleisesti taiteilijoina, mutta musiikki ei kyllä ole koskaan oikein lähtenyt

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oslo Helsinki Berliini Kokkola

Vierailija
62/90 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla ei ois sua, mulla ei olis mitään on varmaan on ainakin hyvä biisi.

Jos mulla ei ois vauva-palstaa, mulla ei olis mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisenkuuluisa, veronmaksajien elätti Renaz Ebrahimi esti heidän pääsynsä Emma-gaalan ehdokkaaksi koska oli löytänyt yhden sanan, josta ei pitänyt. Samalla hetkellä päättyi Emma-gaalan kiinnostavuus ainakin minun silmissäni, selkärangatonta pelkurisakkia ja levy-yhtiöiden myyntitapahtuma. Ehdokkaaksi ja esiintyjäksi kelpasi silti tänä vuonna mainiosti väkivaltarikollinen ja naistenhakkaaja, mutta hän olikin musta. Tosin se onneksi peruttiin. Mutta ei Renaz Ebrahimin toimesta. Hän taitaa vieläkin seilailla huvijahdeilla Välimerellä.

Vierailija
64/90 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon aina luullut nimen ja kuvien perusteella huumoribändiksi

Puolangan pessimistien huumoria, esim kaikki tiet vievät Peltolaan. Peltola on pohjois-pohjanmaalla ja Kainuussa hyvin tunnettu paikka. 

Olen asunut 66 vuotta Kainuussa ja Puolangalle on matkaa 75 kilometriä. Peltola-nimisestä paikasta en ollut kuullut koskaan!

Vierailija
65/90 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan kuuntelen jonkun biisin näiltä saman pikkupaikkakunnan kasvateilta, mutta ainakaan toistaiseksi ei ole yksikään biisi kolahtanut. Esiintymisistä ja haastatteluista en sano mitään, koska niistä saatava kuva ei vastaa sitä kuvaa, jonka olen aiemmin heistä saanut. Laitan taiteilijuuden ja brändin piikkiin.

Vierailija
66/90 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai Maustetyttöjä fanita muut kuin masentuneet incelit ja Pohjois-Karjalaan jääneet ylipainoiset leskimiehet ja muut vätykset. Itse olen muuten jälkimmäinen.  

Minä luulen että kuuntelijat ovat yhtä vajaaälyiseksi jääneitä tyttöjä, kuin esiintyjätkin ovat.

Vierailija
67/90 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään käyneet saman musiikkilukion kuin Miki Liukkonen. Ihan lahjakasta porukkaa tulee tuosta koulusta, ja Oulusta. 

Lahjakkuus tasolla 1%.

Vierailija
68/90 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai Maustetyttöjä fanita muut kuin masentuneet incelit ja Pohjois-Karjalaan jääneet ylipainoiset leskimiehet ja muut vätykset. Itse olen muuten jälkimmäinen.  

Leskimiehille tärkein ominaisuus naisartistissa on ulkonäkö. Näissä ei kyseistä ominaisuutta esiinny.

Vierailija
69/90 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti menee top5 kaikkien aikojen vaalalais bändeistä.

Vierailija
70/90 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, tukeva 60v täti- ihminen melkein itkin kun kuulin ekaa kertaa  Luiden päällä vihaa. Uskomattoman upea sanoitus. Hyvä tytöt, tädin täytyy tulla keikalle kannustamaan, aivan mahtavia olette! 

Oletko hyväkin tuttu vanhempiensa kanssa, kun noin lipevästi lääryät? Isän tai äidin sisko?

Vierailija
71/90 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mikä sotii mainstreamia vastaan on kannatettavaa vaikken pidäkkään musastaan...tai ehkä hekin ovat mainstreamia.

Vierailija
72/90 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on Agentsin ja Maustetyttöjen yhteisvedossa videoineen on jotain niin Kaurismäkeläistä fiilistä

Todellakin, mutta ei positiivisessa mielessä.

Vierailija
73/90 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon aina luullut nimen ja kuvien perusteella huumoribändiksi

Puolangan pessimistien huumoria, esim kaikki tiet vievät Peltolaan. Peltola on pohjois-pohjanmaalla ja Kainuussa hyvin tunnettu paikka. 

Olen asunut 66 vuotta Kainuussa ja Puolangalle on matkaa 75 kilometriä. Peltola-nimisestä paikasta en ollut kuullut koskaan!

Sinun lähipiirissä ei siis kärsitä mielenterveysongelmista.

Vierailija
74/90 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen että kuuntelijat ovat yhtä vajaaälyiseksi jääneitä tyttöjä, kuin esiintyjätkin ovat.

Hyvin mahdollista. Äitisi kuulema pitää yhtyeestä, joten perässä näyttää tulevan. 

Vierailija
75/90 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meitä fanittavia inceleitä on jäänyt myös Etelä-Savoon.

Vierailija
76/90 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki on masentavaa.  Ei jatkoon 

Vierailija
77/90 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaisalla komea kihlasormus, mutta ei ole julkisuutta halunnut kuten ankkahuuli höpelöillä tapana.

Leikkii vaikeasti tavoiteltavaa. Häiriintyneet fanit vain innostuvat tuollaisesta. Bisnes is bisnes. 

Vierailija
78/90 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullisenkuuluisa, veronmaksajien elätti Renaz Ebrahimi esti heidän pääsynsä Emma-gaalan ehdokkaaksi koska oli löytänyt yhden sanan, josta ei pitänyt. Samalla hetkellä päättyi Emma-gaalan kiinnostavuus ainakin minun silmissäni, selkärangatonta pelkurisakkia ja levy-yhtiöiden myyntitapahtuma. Ehdokkaaksi ja esiintyjäksi kelpasi silti tänä vuonna mainiosti väkivaltarikollinen ja naistenhakkaaja, mutta hän olikin musta. Tosin se onneksi peruttiin. Mutta ei Renaz Ebrahimin toimesta. Hän taitaa vieläkin seilailla huvijahdeilla Välimerellä.

Emma-gaalan ehdokkuutta ei voi yksittäinen tuomariston jäsen estää, joten miksi valehtelet?

Vierailija
79/90 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavia biisejä!

Vierailija
80/90 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä tyyppejä! Hyvä Leevi & the Leavingsin tyylistä  musaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan