Mitä mieltä Maustetytöistä (nyt Puoli Seiskassa)?
Arvostan heitä yleisesti taiteilijoina, mutta musiikki ei kyllä ole koskaan oikein lähtenyt
Kommentit (90)
Jos mulla ei ois sua, mulla ei olis mitään on varmaan on ainakin hyvä biisi.
Kaurismäen leffaan oli kyllä nappivalinta 👍
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että nuo biisit on kaikki samanlaisia melankolisia biisejä.
On se hyvää vaihtelua kaikenlaisille rakkaus lurituksille.
Omien biisien lisäksi hieno Irwin coveri
Ei ole Metrotyttöjen voittanutta!
Vierailija kirjoitti:
ketä ne on
Liian kantaa ottavia sanoituksia, siksi eivät saa kovin paljoa julkisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Omien biisien lisäksi hieno Irwin coveri
Hieno? Millä mittapuulla? Kun taidot ei riitä, pitäisi pysyä omissa "tekeleissä"!
Vierailija kirjoitti:
Kaurismäen leffaan oli kyllä nappivalinta 👍
Aivan. Sitten on katselu ja kuuntelukelvoton samassa paketissa!
Maustetytöt ovat ymmärtäneet miten otetaan yksinkertaisilta hönöiltä rahat pois. Bändi voisikin muuttaa nimensä bisnestytöiksi.
Näköjään käyneet saman musiikkilukion kuin Miki Liukkonen. Ihan lahjakasta porukkaa tulee tuosta koulusta, ja Oulusta.
Ei kai Maustetyttöjä fanita muut kuin masentuneet incelit ja Pohjois-Karjalaan jääneet ylipainoiset leskimiehet ja muut vätykset. Itse olen muuten jälkimmäinen.
Parempi kuin suurinosa nykyajan muista yhtyeistä. Eivät ole samaa massaa muiden kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon aina luullut nimen ja kuvien perusteella huumoribändiksi
Puolangan pessimistien huumoria, esim kaikki tiet vievät Peltolaan. Peltola on pohjois-pohjanmaalla ja Kainuussa hyvin tunnettu paikka.
En kyllä tiedä kuin Peltolan Nokian OYSin vieressä. Missä tämä Peltola on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa nimi on suora kopio.
Läppähän se nimi on.
Ei muuta tosiasiaa.
22 Pistepirkot antoivat sen nimen heille! Mitäs maustetyttöjä te olette?
Riikka Purran lempibiisi on muuten tuo "meni rahahommat pieleen".
Minä, tukeva 60v täti- ihminen melkein itkin kun kuulin ekaa kertaa Luiden päällä vihaa. Uskomattoman upea sanoitus. Hyvä tytöt, tädin täytyy tulla keikalle kannustamaan, aivan mahtavia olette!
Tässä on Agentsin ja Maustetyttöjen yhteisvedossa videoineen on jotain niin Kaurismäkeläistä fiilistä
Kaisalla komea kihlasormus, mutta ei ole julkisuutta halunnut kuten ankkahuuli höpelöillä tapana.
Puolangan pessimistien huumoria, esim kaikki tiet vievät Peltolaan. Peltola on pohjois-pohjanmaalla ja Kainuussa hyvin tunnettu paikka.