Mitä mieltä Maustetytöistä (nyt Puoli Seiskassa)?
Arvostan heitä yleisesti taiteilijoina, mutta musiikki ei kyllä ole koskaan oikein lähtenyt
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Ainakin luonnollisen ja aidon näköisiä tyttöjä, ei mitään tyrkkyjä ja rumia turbohuulia!
Musakin ihan kuunneltavaa!
Tyttöjä? Eikö he ole noin kolmekymppisiä naisia? Jossain vaiheessa luulin alle parikymppisiksi ja aivoiltaan hieman vinksahtaneiksi, kun näin kuviaan ja kuulin musiikkiaan. Hämmästys oli suuri, kun minulle selvisi, että olivatkin aikuisia naisia!
He ovat valinneet tuon tyylin ja genren. Hyvä, että pysyvät siinä 👍
Jos mulla ei ois sua mulla ei ois mitään
Aitoja artisteja. Kuulostaa hyvältä kun ei se ole niin justiinss miten laulaa. Vähempi taito on enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Aitoja artisteja. Kuulostaa hyvältä kun ei se ole niin justiinss miten laulaa. Vähempi taito on enemmän.
Tässä tapauksessa taitoa on noin 1%!
Mieluummin kuuntelen ja katselen Maustetyttöjä kuin jotain Behmiä.
Vierailija kirjoitti:
ikinä kuullukka
Olet siunattu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa nimi on suora kopio.
Läppähän se nimi on.
Saman verran läppä kuin Spice Girls.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läppähän se nimi on.
Niinpä, Suomen Spaissarit, hyvä idea!👍
Vierailija kirjoitti:
Jos se olisi suora kopio, se olisi spice girls. Mutta koska se ei ole suora kopio vaan suora käännös, se on maustetytöt.
Vierailija kirjoitti:
Sopivasti vinoja ne sanoitukset, pidän
Hyvä tyyli heillä on
Vähän kun on kuullut yhden biisin, niin on kuullut kaikki biisit. Se yksi rakkauslaulu joukossa on tosi virkistävä. Se, että lauletaan välillä jostain muustakin kuin masennuksesta.
Toimisi jossain klubilla tietyissä mielentiloissa. Festareiden isolla lavalla nähtynä boooooring
Tuntuu että nuo biisit on kaikki samanlaisia melankolisia biisejä.
Mukava katsella vaihteeksi luonnollisia naisia. Nää erikavikmanit paljaine pyllyineen ja tisseineen on alkanut jo tympiä. Turpeasta naamavärkistä puhumattakaan.
Ei muuta tosiasiaa.