Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka ovat 100% varmoja että mies ei petä?

Vierailija
05.05.2007 |

Minä olen! Tai eihän koskaan voi olla varma,mutta minä luulen olevani. Mieheni työskentelee saman porukan kanssa joka arkipäivä,porukkaan kuuluu kaki vanhaa miestä,yksi nuorempi,vanhempi nainen ja sitten mieheni. Kaikki oikein mukavia,olen tavannut heidät monta kertaa. Mieheni tekee samoja tehtäviä aina,ei näe muita ihmisiä työpäivänä kuin nämä mainitut.

Työpäivän jälkeen mies hakee lapset hoidosta ja tulee heti kotiin,ja viihtyy kotona koko illan. Joskus käy lenkillä kaverinsa kanssa.

Mies ei käy yksin ulkona,minäkään en käy,emme käytä alkoholia lähes ollenkaan.

Mieheni ei ole tyypillisen komea mies jota naiset katsoisivat,vaan persoonallisen näköinen hujoppi :)

Ihmettelen vain kun aina sanotaan että mies pettää vaikka töissä jos ei muuten. Onko kaikkien miehillä tuhat kaunista naista töissä? Ja käyvät kokoajan matkoilla yksin?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti oli (rautalangasta vääntäen), että

miten ihmeessä sinun ja salarakkaasi vaimon epäluulo,

ja epäluotettavuus yhtään vähentävät muiden luotettavuutta.

Kun itse olen kiero, ja rakastajanikin on, niin kyllä sitten muutkin? ;9

Vierailija:

Itsellesi voe voe. En ymmärtänyt pointtiasi ?

Naurattaa vaan tämä ketju.

t.epäluuloinen vaimo

Vierailija
22/34 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heittää periaatteensa jorpakkoon, kun oikeanlaisesti oikeanlainen nainen verkkonsa virittää. Liha on heikko.

Uskokaa nyt.

terveisin entinen 100% mieheensä uskonut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mies oli niin periaatteen mies ja uskoin häneen 100-prosenttisesti 20 vuotta, kunnes meni ja petti. Niin, ja meilläkin oli hieno avioliitto - on muuten edelleen, mutta en luota enää täydellisesti. Mutta näinkin voi elää.

Vierailija
24/34 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kuin olisin itse kirjoittanut tämän. ainoastaan silla erolla, että meillä yhteisiä vuosi takana vasta 8.

t.29

Vierailija
25/34 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitäkäämme siitä kiinni!

Luottamus ja usko rakkauteen eivät ole

naiiviutta!

Kunnes toisin todistetaan!

Vierailija:

heittää periaatteensa jorpakkoon, kun oikeanlaisesti oikeanlainen nainen verkkonsa virittää. Liha on heikko.

Uskokaa nyt.

terveisin entinen 100% mieheensä uskonut

Vierailija
26/34 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalle/Helsinkiin/Espooseen niin hurjia on ne yöt. Ja suurin osa vielä perheellisiä :(

Vierailija
27/34 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se edes kerkiäisi:D

Ollaan oltu yhdessä jo 13 vuotta, lukioiästä asti, ja yhä menee aivan ihanasti. Kaikki asiat puhuu mulle, en mitenkään voisi kuvitella pettävän!

Vierailija
28/34 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi itsekään koskaan pettää, ei sovi arvomaailmaani tai käsitykseeni omasta itsestäni. Koska uskon itseeni, voin myös uskoa, että samoin ajattelevia miehiä myös on.

Eikä kaikki miehet todellakaan petä! Vain typerä kuvittelee niin.

Vierailija
29/34 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vantaalle/Helsinkiin/Espooseen niin hurjia on ne yöt. Ja suurin osa vielä perheellisiä :(

Vierailija
30/34 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enhän petä itsekään. Eipä silti, ei miehellä olisi koskaan siihen tilaisuuttakaan, haluaa aina olla joko minun tai koko perheen kanssa.

Vierailija
31/34 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettävän, teki sen, olen tullut siihen tulokseen, että koskaan ei voi tietää mitä toisen päässä liikkuu.

Vierailija
32/34 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai toiseen ilman omaa tahtoa

Vierailija
33/34 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma, ettei mieheni petä enkä voisi pettää itsekään:-) Vuoden päästä 10-vuotishääpäivä ja kolmea mukulaa kasvatamme. Edelleen rakkaus rinnassa sykkii.

Vierailija
34/34 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole syytä pettää. =) Enkä minäkään pettäisi häntä koskaan. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme