Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vatsalihakset

Vierailija
05.05.2007 |

Kuinka pian synnytyksen jälkeen voi alkaa treenaamaan vatsalihaksia?



Unohdin laitoksella kysyä, onko täällä tietoa?

Synnytyksestä pari viikkoa, ei repeämiä eikä vuotjakaan enää juurikaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

9kk vatsasi venyy ja vatsalihaksen " siteet" . Anna palautumiseen ainakin 2kk. Muuten tulee todella ruma pulla makkara vatsan päälle.



Kärsivällisyyttä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi