Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kolme sukupolvea yhdessä röökillä - jotenkin irvokas näky
19.03.2026 |
Olin asioimassa sairaalassa. Siinä sairaalan ulko-ovella törmäsin porukkaan, joka vaikutti olevan samaa perhekuntaa. Ehkä siinä oli isovanhemmat, vanhemmat ja teini-ikäisiltä vaikuttavat lapset. Kaikki veti siinä röökiä. Jotenkin sellainen irvokkaan surullisen näköinen näky. Perhettä yhdistää yhteiset röökihetket. Porukan isoisä näytti olevan siinä sairaalan vaatteissa ja toinen jalka amputoitu. Edes se ei näytä hidastavan perheen yhteisen harrastuksen toteutusta.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minulla samoja ajatuksia. Harvemmin koulutetut ihmiset vetelevät kadun varrella röökiä, vaikuttaa jotenkin säälittävältä.