Lue keskustelun säännöt.
Mikä on pahin moka minkä olette tehneet töissä?
Kommentit (23)
Oliko tuo Ihastuminen pahinta mitä voi tapahtua?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nukuin 8h yövuoron tehtaassa ja lähdin kotiin.
Tämä tapahtui kylläkin luvan kanssa olosuhteista johtuen.
Enkä ole päässyt vielä yli noloudesta.