Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuten mukava mies. mutta haisee hieltä

Vierailija
18.03.2026 |

koska hänen mielestään antiperspirantti on myrkkyä. Käyttää nyt kaikenlaisia luonnonaineita, mutta eivät toimi, koska hieneritys on suurta, kainaloissa ja jaloissa. Miten saan mukavan miehen uskomaan, ettei antiperspirantti ole huono asia?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme tää teidän suhde on, jos sä oot päässyt haistelemaan sen jalkojakin? 🧐

Kutsupa joku haisujalka kotiisi kylään ja koe riidutuista kengistä leviävä aromi.

Miksi ihmeessä?

Ei vastannut kysymykseen sitten yhtään mitenkään. Herkillä ollaan :D

Vierailija
22/41 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko Stubbista munsnut itsensä täysin   Ei osaa käyttäytyä  haukkaa vierasta maata missä vierailulla.   Haisee hielle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaispoika oon

Ja panen suihketta kainaloon

Vierailija
24/41 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset haluaa tunkea miehen elämään ja sitä alkaa muuttamaan sitä?

Miksi miehet tunkee naisen elämään ja alkaa muuttamaan sitä? 

Tätä ei pitäisi tapahtua mihinkään suuntaan. Ohis

Ei niin. Jos ihminen ei kelpaa sellaisenaan, niin sitten pitää vaan uskoa ettei juuri hän ole sopiva, ja jatkaa etsimistä. Minun ex miesystävä sanoi mulle että, "voisinpa yhdistää teidät kolme naista, jokaisessa jotain kivaa ja jokaisessa jotain mitä ei siedä". Niinpä, tajusin liian myöhään ettei sille miehelle kelpaa yhtään mikään.

Vierailija
25/41 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahanhajuisen miehen kanssa ei kyllä mitään seksisuhdetta voi edes harkita.

Vierailija
26/41 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se voimakas hie haju saa yökkäämään, joko mies alkaa muuten huolehtimaan hygieniastaan ei ihmeitä vaadi. Mukava ei riitä jos kuvottaa olla lähellä hajuhernettä.

Vierailija
27/41 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olisin kiitollinen jos nainen osaisi tahdikkaasti huomauttaa jostakin asiasta jonka häiritsevyydestä en itse ole ollut tietoinen.

Kuten väärästä musiikkimausta? Vääränlaisista vaatteista? Vääristä mielipiteistä?

Miksi sua häiritsee ihan kaikki toisessa?

Vierailija
28/41 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme tää teidän suhde on, jos sä oot päässyt haistelemaan sen jalkojakin? 🧐

Kutsupa joku haisujalka kotiisi kylään ja koe riidutuista kengistä leviävä aromi.

Miksi ihmeessä?

Ei vastannut kysymykseen sitten yhtään mitenkään. Herkillä ollaan :D

Vastashan tuo. Ensimmäinen ihmetteli, miten on päästy haistelemaan jalkoja, kun tiedetään niiden haisevan. Toinen kertoi, että kenkien haju kertoo jalkojen haisevan. Pitkät piuhat?

Vierailija
29/41 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama tilanne, että muuten voisin kuvitella olevani yhden miehen kanssa, mutta se hien haju kuvottaa. Miten aikuiset ihmiset eivät osaa huolehtia hygieniastaan?

Mitä mies on sanonut kun olet yrittänyt puhua asiasta?

Vierailija
30/41 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen täytyy tehdä kaksinverroin työtä jotta olisi hajuton. Hormonitoiminnan takia mies haisee luonnostaan enemmän.

Siihen mitään työtä tarvita. Normi hygienia.

Ole onnellinen, ettet kärsi liikahikoilusta. 

Mutta älä oleta, että muut ovat yhtä onnekkaita.

Vierailija
31/41 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olisin kiitollinen jos nainen osaisi tahdikkaasti huomauttaa jostakin asiasta jonka häiritsevyydestä en itse ole ollut tietoinen.

Kuten väärästä musiikkimausta? Vääränlaisista vaatteista? Vääristä mielipiteistä?

Ei. Mutta ajattelemattomasta huonosta käytöksestä esimerkiksi kyllä. Tai vaikka hien tai hengityksen hajusta. 

Vierailija
32/41 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"sori, oot muuten mukava mutta sä haiset"

"sori, oot muuten mukava mutta sä haiset"

Tämä.

Vierailija
33/41 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toista oikeasti rakastaa, rakastaa myös hänen haisevia paikkojaan.

Vierailija
34/41 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen täytyy tehdä kaksinverroin työtä jotta olisi hajuton. Hormonitoiminnan takia mies haisee luonnostaan enemmän.

Poikkeukselliset hormonitoiminnat yms. asia erikseen. Mutta itse(?) yleistit että "miehen täytyy tehdä kaksinverroin työtä.." Ja minusta miehenä tämä ei pidä paikkaansa.

Vierailija
35/41 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämähän onkin näitä tapauksia, joista yleensä sanotaan, että olet ihan kiva tyyppi, jollekin toiselle..

Että siinä mielessä hyvä asia, jos joku nainen uskaltaa sanoa, mikä on oikeasti vikana. Ja sitten tuohon hien hajuun. 

Ensinnäkin, joidenkin hiki haisee naisten mielestä hyvältä ja joidenkin ei. Siihen vaikuttaa esimerkiksi ravinto, eli mitä syö ja geenit. Ja sitten on niitäkin naisia, joita ei haittaa, vaikka miehen hiki haisee pahalta. Nämä naiset on sitten yleensä itsekin sellaisia "luomuihmisiä", joiden mielestä ihmisen kuuluukin haista. 

Kolmas asia: suolakivi. Sitä kun hieroo pesun jälkeen puhtaaseen kainaloon, ei kainalot haise koko päivänä vaikka kuinka hikoilisi, eikä kävisikään pesulla. 

On siis olemassa luonnollisiakin keinoja olla hajuton, mutta niitä pitää sitten käyttää, eikä antaa vaan haista pahalta.

Vierailija
36/41 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö trollilla nyt oikein kulje?

Vierailija
37/41 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikkeukselliset hormonitoiminnat yms. asia erikseen. Mutta itse(?) yleistit että "miehen täytyy tehdä kaksinverroin työtä.." Ja minusta miehenä tämä ei pidä paikkaansa.

Minusta mieheä pitää. 

Keskimäärin nainen ei ala haista niin nopeasti kuin mies jos suhtautuu hygieniaan vähän huolettomasti.

Vierailija
38/41 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n vagina haisee paskalle.

Vierailija
39/41 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wow! Karataanko heti vihille?

Vierailija
40/41 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja miehet ei sovi yhteen. Miksi se ei mene perille? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi