Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla ystäviä jotka ovat yhteydessä vain kun tarvitsevat juttuseuraa?

Vierailija
18.03.2026 |

Kohtalotovereita? Jos itse haluaisi vaik lenkkiseuraa ei ystävää saa kiinni tai on aina kiireinen, mutta ottaa yhteyttä heti kun haluaa itse jotain.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana oli myös sellaisia jotka kaipasi seuraksi (tai kuskiksi) usein varsin lyhyellä varoitusajalla ja se tuli kuultua useampaan kertaan, että mä kysyin jo kaikkia muita joten lähe pliis sä.

Silloinkaan ei siis voinut tehdä yhdessä suunnitelmia ihan hyvissä ajoin esim tulevaa viikonloppua tai vappua jne varten vaan aina vastaus oli, että pitää katsoa lähempänä ja ehkä jos muuta ei ole tule. Tai sitten oli jo jotain muuta (mikä tietenkin on ok).

Viimeisimmät ystävät oli sitten aikuisiällä just tuollaisia, että kelpasin kun kaipasivat juttuseuraa tai ns känniluuria eli ei puhettakaan edes suun napsaessa että olisi voitu lähteä johonkin ravintolaan parille, ehei, vaan nämä veti kalsarikännejä kotonaan ja yksinään oli tylsä juoda.

Sittemmin ei ole enää ollut minkäänlaisia ystäviä ja vaikka tämä totaaliyksinäisyys on usein aika hirveää niin silti suurimman osan aikaa voittaa nuo ajat. Yksinäinenhän olin silloinkin eikä kenelläkään ollut kiinnostusta kuunnella mitä minulla oli mielenpäällä eikä kukaan kaivannut seuraani muuten kuin silloin kun ei muita ollut tarjolla.

Vierailija
22/22 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska minulla ei ole ystäviä. Maailma on opettanut jo vuosikymmeniä sitten karsimaan tarpettomat selkäänpuukottajat. Juorukelloja ja selkäänpuukottajia toki pakko sietää, mutta heti tilaisuuden tullen hankkiudun eroon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme