Järkyttävät määrät KOIRANPASKAA kerrostalon ja lasten leikkipaikan edustalla
Tuohan on jo terveysriski ja tuosta pitäisi alkaa sakottamaan noita paskojien omistajia.
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/08163f86-a469-4f4b-84fb-344…
Kommentit (177)
valitettavasti koirista on tullut statussymboleja ja asustekoiria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten, jos paljastuu, että suurin osa kadun varsien tuotoksista onkin apn takapuolesta. Osa niistä nimittäin on ihmisten jätöksiä
Todennäköisesti joku mt-ongelmainen koiran omistaja siinä vain alkanut muistuttaa hoidokkiaan.
Täällä kävi yhdessä vaiheessa postimies aina sillointällöin tuossa metsikössä talojen välissä paskalla. Oli wc-paperitkin mukana eli ei mitään varsinaisia yllätyksiä, taisi vain olla sopivan rauhallinen paikka piirin varressa.
Vesilaskussa voi säästää, kun paskantaa itsekin kadun varteen. Paperit pussiin ja roskikseen. Menee täydestä.
Jännäherkkua nastoja ja nuppineuloja herkkuihin.
Koirien kauppaan tuominen kiellettävä. Koirakärryt. Voi ..ttu.
Kansanliike.
Miten kukaan
KEHTAA
kulkea ja kuljettaa
paskapersettä
paskasuuta
Voivoi ettei nyt vain olisi ihmisen jätöksiä. Olen todistanut kolmen eri miespuolisen kakkaavan kadulla Helsingissä. Ihan normaaleilta ovat näyttäneet. Turha syyttää koiria kaikesta, jos ihmiset kokevat asiakseen ulostaa ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Niin, viina- ja kaljapullojen lasinsirpaleet eivät ole mitään siihen verratuna.
Mikä hvetti siinä on, että aina kun ihan aiheellisesti valitetaan ällöttävästä koiranpaskasta kaduilla, niin aina löytyy jostain lasinsirpaleagentti, jolle ei kertakaikkiaan käy se, että toivotaan ratkaisua nimenomaan koiranpaskaongelmaan, joka on suoraa seurausta tyhmästä koiranomistajasta. Ei näkynyt tänäänkään lenkillä yhtään sirpaleita, mutta paskaa on kaikki paikat täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Voivoi ettei nyt vain olisi ihmisen jätöksiä. Olen todistanut kolmen eri miespuolisen kakkaavan kadulla Helsingissä. Ihan normaaleilta ovat näyttäneet. Turha syyttää koiria kaikesta, jos ihmiset kokevat asiakseen ulostaa ulkona.
Sellaisiakin kulttuureita on.
Itse todistin tuota Etelä Afrikassa aikanaan. Housut vaan alas ja jööti kadulle. Housut ylös ja matka jatkui...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, viina- ja kaljapullojen lasinsirpaleet eivät ole mitään siihen verratuna.
Mikä hvetti siinä on, että aina kun ihan aiheellisesti valitetaan ällöttävästä koiranpaskasta kaduilla, niin aina löytyy jostain lasinsirpaleagentti, jolle ei kertakaikkiaan käy se, että toivotaan ratkaisua nimenomaan koiranpaskaongelmaan, joka on suoraa seurausta tyhmästä koiranomistajasta. Ei näkynyt tänäänkään lenkillä yhtään sirpaleita, mutta paskaa on kaikki paikat täynnä.
Minä kyllä olen nähnyt lenkkipolun varrella enemmän lasinsiruja, kuin koiran paskaa.
Olen ajatellut syöttää paskat naapurin koiranomistajalle joka käy pelkästään meidän kohdalla paskattamassa rakkiansa.
Järjestyslaki sanoo, että paskat on kerättävä taajama-alueilla. Lasten koulutie täynnä paskaa ja sen seurauksena kengänpohjat.
Vierailija kirjoitti:
Ei sua ne huumeruiskut haittaa ?
Samaa sarjaa. Ja niiden omistajat
Joka ikinen poimimaton kikkare tallentuu helvettiin ja kikkareen jättäjä syö sen kun joutuu sinne kuoltuaan. Joka. Ikinen. Kikkare. Syödään. Kylmänä.
Nuo leviävät vielä helposti ja hyönteiset/eläimet levittävät niitä ja päätyy lopulta kaikkialle, myös ihmisen kehoon tai ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Jännäherkkua nastoja ja nuppineuloja herkkuihin.
Koirien kauppaan tuominen kiellettävä. Koirakärryt. Voi ..ttu.
Kansanliike.
Laisesi puliukon voisi jauhaa lihamyllyssä ja tehdä eläintenruokaa.
Japanissa yhdestäkin paskasta suunilleen pidätettäisiin.
Lenkin jälkeen täytyy aina jättää lenkkarit ulos, koska joillakin on niin helvetin tyhmiä koiria, että ne paskoo keskelle metsäpolkua. Viekää nämä tyhmät piskit piikille.
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut syöttää paskat naapurin koiranomistajalle joka käy pelkästään meidän kohdalla paskattamassa rakkiansa.
Jos sinusta olisi miestä moiseen hommaan, niin olisit sen jo tehnyt, mutta kun munaa ei ole, niin ei ole.
Koirien pitäminen kerrostaloissa ja osittain myös rivitaloissa, on silkkaa eläinrääkkäystä. On kuin hullujenhuoneiden eristyskoppi koirille.
Etenkin kun joutuvat olla niin paljon yksin jos omistajat töissä, koulussa tms.
Koirat kuuluu maaseudulle, missä voi olla vapaana ja haistella luontoa, saada koiralle kuuluvia virikkeitä.
Lisäksi osa koirista on niin pilalle jalostettuja että luonnehäiriöisiä ja käyvät ihmisten ja muiden koirien kimppuun. Pentutehtailun tulosta. Syy: osalla koirista on niin pieniksi jalostetut kallot, ettei niiden aivot enää mahdu kunnolla niiden sisään, tulee painetta ja koirat sekoaa, alkavat aggressiivisiksi, tai kuolevat aivojen hapen puutteeseen.