Järkyttävät määrät KOIRANPASKAA kerrostalon ja lasten leikkipaikan edustalla
Tuohan on jo terveysriski ja tuosta pitäisi alkaa sakottamaan noita paskojien omistajia.
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/08163f86-a469-4f4b-84fb-344…
Kommentit (71)
Ihmisen tai Koiranpaskaa. Sama asia.
Oksettavia sikoja...
Työttömät paskapartioon 9€/päivä!
Onko kyse petoksesta. Pitäisikö HK:n as.ajajan olla enemmän perillä faktoista. Kävikö nyt kämmi jollekin, tuleeko seurauksia.
Toisaalta on muistettava, että HK ei ole koskaan ennenkään valehdellut. Yhtään. 😇
Muualta: 👌👍
En nyt mikään lakitietäjä ole, mutta käsittääkseni Minnesotan oikeudessa selviteltiin tätä Kakskerran paikan jakoa hetken aikaa. Helena oli sanallisesti sen hyväksynyt mutta ei allekirjoittanut sopimuspapereita. Jos asia on ollut jo vireillä ennen panttausta, on mahdollista että Helena on syyllistynyt jonkinasteiseen petokseen. Jos pantti on tehty ennenkuin kiinteistöasia otettiin esille, Helenalla on ollut oikeus tehdä pantti. Asian ratkaisusta en spekuloi koska en tunne lainsäädäntöä riittävästi. Kannatta tutkia noita Minnesotan oikeuden papereita ja katsoa asian aikataulua, se ratkaisee paljon.
Minä taas käsitän asian niin, että koska ero oli jo vireillä, on/olisi tarvittu molempien suostumus panttiin. Jos Mikon suostumusta ei ole, niin onko sitten mahdollista hakea pantti pätemättömäksi, sitä en tiedä
Koiravero takaisin. 1000e per vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pitäisi olla laki että jätökset pitää kerätä bio jätteeseen eikä jättää muhimaan muiden harmiksi.
Olenkohan väärässä, kun olen luullut että koirankakkapussit kuuluu sekajätteisiin, ei biojäteastiaan.
Olet aivan oikeassa. Ehdottomasti sekajätteeseen. Kuten koiranomistajatkin.
Ei kaikki paska ole koiirien. Nykyään ihmisetkin paskoo minne sattuu.
Jotkut pitää vielä noita paskojia sisätiloissa. antavat hypätä Sohvalle. Eivät edes persettään pyyhi.
Hyi helvatta. Eläinten paikka on ulkona.
Mutta kun se meidän pikku wuffe karvavauva on niin söpö ja ihana, että sen paskakin on söpöä ja ihanaa.
Saako Erno tästä panttikieroilusta jotain seurauksia. Kuitenkin vastoin asianajajan etiikkaa tämmöinen touhu.
Vaihtoiko se (Erno) muuten nimeään jo kaksi kertaa?
Miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki paska ole koiirien. Nykyään ihmisetkin paskoo minne sattuu.
Osa housuunkin. Pissaaminen on vanha juttu.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut pitää vielä noita paskojia sisätiloissa. antavat hypätä Sohvalle. Eivät edes persettään pyyhi.
Meillä kävi eräs tuttu kylässä koiransa kanssa.
Rakki meni olohuoneeseen ja alkoi vetämään persettään pitkin meidän olohuoneen mattoa.
Tuttu naureskeli vaan ja totesi että kutittaako....Ei luoja.
Lääkemuotoisen punkkirokotteen saaneen koiran uloste sisältää tuota myrkkyä. Myrkky ei tehoa pelkästään punkkeihin, vaan aivan kaikkiin hyönteisiin. Kaikki hyönteiset, jotka ovat lääkeulosteen kanssa tekemisissä, kuolevat. Kun linnut vievät poikasilleen hyönteisiä, jotka ovat saastuneet myrkystä, poikaset kuolevat.
Miettikääpä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitä minua. Itselläni on talvisaikaan potkia lunta päälle peitoksi koiran väännetty tortut. Varsinkin iltaisin kun kukaan ei näe. Nyt sitten vähän aikaa nuo näkyvät sulavaa lunta vasten, mutta kyllä ne kohta katoavat maisemaan kun lumi sulaa pois.
Lyhytaikainen haitta. Ihmisen jätöksiä pitää pyöritellä jos jollakin tavalla vesilaitoksissa ennen kuin voi sanoa hävinneeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kävi eräs tuttu kylässä koiransa kanssa.
Rakki meni olohuoneeseen ja alkoi vetämään persettään pitkin meidän olohuoneen mattoa.
Tuttu naureskeli vaan ja totesi että kutittaako....Ei luoja.
Tekisit itse saman sen tuttusi kotona.
Vierailija kirjoitti:
Nuo paskat pitäisi tunkea tuon syyllisen postiluukusta asuntoon.
Noissa kuvissa ja ovien edustalla on yhden koiran kaikki talven ajan paskat.
Narkkiluukku? Koiran kakkakin on siedettävämpää kuin narkkiluukut.
Miksi helvetissä näin laiskat ihmiset hommaavat koiran?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pitäisi olla laki että jätökset pitää kerätä bio jätteeseen eikä jättää muhimaan muiden harmiksi.
Olenkohan väärässä, kun olen luullut että koirankakkapussit kuuluu sekajätteisiin, ei biojäteastiaan.
Olet aivan oikeassa. Ehdottomasti sekajätteeseen. Kuten koiranomistajatkin.
Ja koiranvihaajat samaan jätelaatikkoon. Ne on erittäin haitallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yksi koira vääntää 1 kakat/pv jolloin vuodessa se tekee 360 kakkaa
yksi kakka painaa keskimäärin 100300 grammaa,
Suomessa on miljoona koiraa jolloin meillä on päivässä 100 000- 300 000 kiloa koiranpaskaa
Vuodessa meillä on 36 miljoonaa- 108 miljoonaa kiloa koiranpaskaa.
Suomi = koiranpaska.
Nuo kakat on niin isoja, ettei ole kovin kauas viety tai usein. Saattaa olla Rekku ylipainoinen. Iso sekarotuinen piski, uskoisin. Ehkä narkomaanin tai paikallisen kaljankittaajan "rakas" ystävä.
Kyllä ne on suurin osa ihan perusperttien ja -pirkkojen koiria mitä tässä olen seurannut. Yksikin mamma itse tuolla alueen facebook-ketjussa päivittelee muiden mukana että uuh ooh ompas kakkaa joka puolella mutta niin oli taas pari päivää sitten koiransa kökkimässä naapuritaloyhtiön nurmikolla ja sinne jäi tortut, muiden sekaan.
Kiitä minua. Itselläni on talvisaikaan potkia lunta päälle peitoksi koiran väännetty tortut. Varsinkin iltaisin kun kukaan ei näe. Nyt sitten vähän aikaa nuo näkyvät sulavaa lunta vasten, mutta kyllä ne kohta katoavat maisemaan kun lumi sulaa pois.