Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sharon ja Kelly Osbourne, onko toi ozempicin syytä vai syömishäiriön? Molempia varmaan...

Vierailija
18.03.2026 |

Ihan kauhean näköisiä. Luurangot joilla huulet pullautettu valtaviksi. Mm täältä näkee https://www.is.fi/viihde/art-2000011882850.html

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta se taitaa olla.

Koskaan ei voi olla liian laiha tai liian rikas.

Vierailija
22/37 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin tuollainen 90-luvulla. Silloinkin oli muotia laihuus. Heroin chic look ja Ally McBeal jne.

Sairaaloisen laiha olin ja elin vichyllä, kahvilla ja tupakalla, mutta samalla tunsin nautintoa siitä, että olin laiha.

Laihuuden ihannointi ja tavoittelu on niin syvään juurtunut, että se ei poistu jollain hetkellisellä kehopositiivisuus kampanjalla.

Ennen sanottiin tuli kaunis ruumis. Nykyään niin ei voi sanoa, koska noista tulee mieleen vain ja ainoastaan kiusatut ja kidutetut keskitysleirien vangit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi muodissa on rasvanpoisto poskista (buccal fat removal), mikä korostaa huulten ja poskipäiden täyteläisyyttä/täytteitä.

Eli vielä lisää ihmisen irvikuvia. 

Vierailija
24/37 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelly on taatusti vihannut pyöreitä poskiaan ja nyt ottaa kaiken irti, kun niistä on mahdollisuus päästä eroon.

Vierailija
25/37 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori Kelly ei muistuttanut äitiään yhtään, mutta nyt ovat kuin kaksoset.

Eivät ole. Äitinsä muistuttaa vielä hieman ihmistä, Kelly luurankoa.

Vierailija
26/37 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaulasta hävinnyt rasva ja luut naamassa törröttää. 

Tainnut rasva hävitä muualtakin kuin kaulasta.

Vierailija
27/37 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin tuollainen 90-luvulla. Silloinkin oli muotia laihuus. Heroin chic look ja Ally McBeal jne.

Sairaaloisen laiha olin ja elin vichyllä, kahvilla ja tupakalla, mutta samalla tunsin nautintoa siitä, että olin laiha.

Laihuuden ihannointi ja tavoittelu on niin syvään juurtunut, että se ei poistu jollain hetkellisellä kehopositiivisuus kampanjalla.

Vichyllä, kahvilla ja tupakalla ei elä.

Elit rasva- ja lihaskudoksellasi, jos oikeasti et syönyt tai juonut muuta.

Vierailija
28/37 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi AP haluat ruotia nimenomaan sitä, miten kauheilta he sun mielestä näyttää?

Asia ja ongelmat on hyvin paljon syvemmällä.

Musta on kamala kun naiset puhuu näin toisistaan.

No ihan perusteltua AP:ltä sanoa, että näyttävät jo todella pelottavilta, luonnottomilta ja sairailta. Ja että silloin soi hälytyskellot aika kovaa, että nyt on jotain pielessä jo pahemman kerran.

Ei mitään syytä asiaa kaunistella, vaikka naisia ovatkin. Kyllä aikuisten naisten pitää kantaa vastuu valinnoistaan ja välillä ne ovat huonoja, siitä sitten tulee näin kamalia seurauksia. Kauheinta, että tuon häiriintyneen kehonkuvan takia on vaarassa jo terveys ja pahimmillaan henki.

Sen turhanpäiväisen lässytyksen ja "kamala kun ootte ilkeitä yhyy" -jauhamisen voisi jo lopettaa, se ei auta ketään. Ikävistäkin asioista pitää voida puhua.

Vierailija
29/37 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan on kuin keskitysleirivanki tuo kelly. Kasvoissakin törröttää luut :(

Vierailija
30/37 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset vinkuu.

Joo, mä oon aina halunnut näyttää pystyyn kuolleelta luurangolta, jolla on niin älyttömät tekohuulet, että niitä voi käyttää kumiveneenä.

Just.

Vierailija
31/37 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kellyä arvosteltiin ja haukuttiin armottomasti, kun oli vähän pyöreämpi. Ehkä kantsis lopettaa se muiden painon rääpiminen, kun se voi johtaa anoreksiaan ja muihin syömishäiriöihin.

No juuri näin. Kelly muuten oli aina tosi nätti kasvoiltaan ja koko olemukseltaan, oli kuin nukke ja sanon tämän vakavissani ja hyvässä mielessä.

Mun mielestä myös oli tosi nätti pyöreämpänä. Nykyään todella hoikka eikä meinaa tunnistaa. Riutunut olemus. 

Vierailija
32/37 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vichyllä, kahvilla ja tupakalla ei elä.

Elit rasva- ja lihaskudoksellasi, jos oikeasti et syönyt tai juonut muuta.

Yksi anoreksiasta ja bulimiasta selvinnyt kertoi omaelämäkerrassaan, että pahimmillaan tunsi kun lihakset söivät itseään. Kauhea ajatuskin.

Vierailija
33/37 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kellyä arvosteltiin ja haukuttiin armottomasti, kun oli vähän pyöreämpi. Ehkä kantsis lopettaa se muiden painon rääpiminen, kun se voi johtaa anoreksiaan ja muihin syömishäiriöihin.

Joo ja kun on syömishäiriö en, niin aivan kaikki kehoon kohdistuva kritiikki on hyvin ahdistavaa, joka vaan vahvistaa sitä ongelmaa.

Toivottavasti heillä on ihan oikeaa psykiatrista apua. Tyttö lähtee tuota menoa vielä ennen äitiään 😓

Ei ole tervettä eikä se todellakaan muutu sillä, että aikuiset haukkuu ja kiusaa.

Joidenkin sietäisi hävetä.

Paitsi sitten joku kritiikiksi tarkoitettu onkin se, joka auttaa jaksamaan. Kun painoa aletaan kauhistella 'ai kauhea kun olet laiha/olet liian laiha' jne, niin syömishäiriö kääntää nämä kehuiksi ja saavitetuiksi tavoitteiksi.

Ja päinvastoin kehut voivat tuntua epäonnistumiselta. "Näytät terveeltä/terveemmältä" kääntyy syömishäiriöiden mielessä "olet lihonut".

Vierailija
34/37 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelly on isänsä näköinen. 

Vierailija
35/37 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin on samanlaisessa kondiksessa. Liekö samat jauhot käytössä?

Vierailija
36/37 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marin on samanlaisessa kondiksessa. Liekö samat jauhot käytössä?

Ei ole. 

Mitähän tapahtuisi, jos naisten ulkonäön kommentointi lopetettaisiin? Sekä lihavien että laihojen ja kaikkien siltä väliltä.

Miksi se on mahdotonta?

Vierailija
37/37 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja kun on syömishäiriö en, niin aivan kaikki kehoon kohdistuva kritiikki on hyvin ahdistavaa, joka vaan vahvistaa sitä ongelmaa.

Toivottavasti heillä on ihan oikeaa psykiatrista apua. Tyttö lähtee tuota menoa vielä ennen äitiään 😓

Ei ole tervettä eikä se todellakaan muutu sillä, että aikuiset haukkuu ja kiusaa.

Joidenkin sietäisi hävetä.

Paitsi sitten joku kritiikiksi tarkoitettu onkin se, joka auttaa jaksamaan. Kun painoa aletaan kauhistella 'ai kauhea kun olet laiha/olet liian laiha' jne, niin syömishäiriö kääntää nämä kehuiksi ja saavitetuiksi tavoitteiksi.

Ja päinvastoin kehut voivat tuntua epäonnistumiselta. "Näytät terveeltä/terveemmältä" kääntyy syömishäiriöiden mielessä "olet lihonut".

Ai kauhea miten laiha sinä olet, oli paras kehu jonka saattoi kuulla. Vain laihuudella oli merkitys.

T: Se aiemmin ketjuun kirjoittanut 90-luvun luuranko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi