Työttömien kepillä hakkaaminen
Miksi tämän pahoinvointiyhteiskunnan päättäjät kuvittelevat, että kun leikataan muutoinkin riittämättömistä tukirahoista, työtön menisi töihin? Niitä työpaikkoja kun ei ole, eikä tule tuolla tyylillä. Niinkauan kun tukia leikataan rangaistuksena, en tule menemään töihin.
Kommentit (29)
Niin.
Ku niitä työpaikkoi pitäs luoda, eikä niitä luoda kyllä yhtään tukia leikkaamalla... en ymmärrä kuka noin tyhmästi ajattelee mutta ajattelevat kumminki.
Yrityksen perustamista pitäs kyl paljo helpottaa ja kaikki ihme byrokratia pois. En ole silti kuitenkaan yritystukien puolella, koska yrityksen pitää omalla toiminnallaan pysyä pystys, eikä yhteiskunnan varoil.
Kuka helvetti on mun kepillä hakannut ja mitä?
t. työtön kepinomistaja
Jollain tavalla täällä pitäisi itsensä elättää. Tämä nyt on vain lähtökohta ihan jokaiselle elolliselle.
orpo HAKKAA KEPILLÄ purraa ja SEN TAKIA KOSTAA SUOMEN KANSALLE SEN KAIKEN KUN ON MASOKISTI ITSE....
purra on saanut keppiä nuorena kun jakoi sitä hirveätä riemurasiaa josta äiti suuttui.
Siksi paistankin aina aamiaiseksi pannulla tuhdin annoksen pekonia ja munia.
Sitten lähden tukkimetsälle.
Oikeisto/vasemmisto riitely on jo niin last season.
Vierailija kirjoitti:
orpo HAKKAA KEPILLÄ purraa ja SEN TAKIA KOSTAA SUOMEN KANSALLE SEN KAIKEN KUN ON MASOKISTI ITSE....
purra on saanut keppiä nuorena kun jakoi sitä hirveätä riemurasiaa josta äiti suuttui.
He vaan kuzevat omaan milkkaansa kun kansa ei kuluta. Ja kaikki minkä voi ostetaan ulkomailta ja Suomen talous ei nouse. Tätä he halusivat
Kaiken hakkaamisen tarkoituksena on peittää orpopurran pahimmat teot, rahansiirrot isoille yrityksille.
Keppien kysyntä on siis noususuunnassa. Perusta AP keppifirma.
Se on sitä kun yritetään vältellä vastuuta ja töitä johtaja tasolla.
ongelma ei ole järjestelmä, ongelma on että sen terveydestä ei enää huolehdita, käytännössä jokainen järjestelmä toimii kun se toteutaan oikein, mutta yksikään ei kestä kun mekanismeja ei suojella, kun eliitille sallitaan laillistettu rikos.
Lobbaukset on lahjuksia eli demokratia on kaupan.
Sisäpiirikauppoja ei valvo enää oikein kukaan, eikä niistä vastuusen joudu.
Eturistiriidat sijoituksissa ajaa käytännössä kaikki poliitikot ajamaan vain oman ja kavereidensa lompakkojen etua.
Työn arvo on irroitettu tekemisestä kikkailuun ja vedonlyöntiin pörsseissä.
Ei ole semmoista järjestelmää joka kestäisi tämmöistä määrää korruptiota.
jokainen korruptioon osallistuva aina sen perustelee itselleen näin, "tämä minun korruptio on niin pientä ja kaikkihan sitä tekee", niistä puroista kasvaa iso joki, postin yksityistämisen olisi kestänyt, taksi-alan tuhoamisen myös, julkisten varojen siirtämisen yksityiseen terveydenholtoon, tekevän työn lähettämisen halpa-maihin, ulkomaalaisten raijaamisen tänne halpa-työvoimaks jne jne, mutta kaikki yhtä aikaa on se kusinen soppa jossa me nyt uimme.
Tämän tien päässä on se että täältä tuikataan pörssi ja data-keskukset tuleen ja velat nollataan, työnteon välineet ja korruptoituneen oligarkki-porvariston omaisuus jaetaan uudelleen ja heitä jahdataan pitkin maailmaa vuosikymmen vastuuseen, usko euroon katoaa ja markka tulee takas ja me aloitetaan alusta banaanivaltiona.
Näennäisen itsetuhoisia päätöksiä kuten muiden syyllistämistä ja kiusaamista harhautus mielessä tehdään tämän prosessin hidastamiseksi, että se tilanne jäisi jonkun muun korjattavaksi ja itse voi laittaa taskut täyteen ja paeta ulkomaille, valitettavasti koko maailma kärsii samasta ongelmasta, missään ei ole kohta turvallista heille.
Oletus on ollut koko ajan, että maa on täynnä työhaluttomia. Sitten kun oletusten pohjalta tehdään päätöksiä, niin tällasta paskaa siitä sitten tulee.
Siinä vaiheessa kun minä olen saanut tarpeekseni poliitikoista niin tulee jostain muusta kun kepistä.
Missä pääsen lyömään loisia kepillä?
Te menette töihin tai itkette ja menette! Keppiä on lisää tulossa. Kaikki tuet -50%.
Tv. Arska Satiainen
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä kun yritetään vältellä vastuuta ja töitä johtaja tasolla.
ongelma ei ole järjestelmä, ongelma on että sen terveydestä ei enää huolehdita, käytännössä jokainen järjestelmä toimii kun se toteutaan oikein, mutta yksikään ei kestä kun mekanismeja ei suojella, kun eliitille sallitaan laillistettu rikos.
Lobbaukset on lahjuksia eli demokratia on kaupan.Sisäpiirikauppoja ei valvo enää oikein kukaan, eikä niistä vastuusen joudu.
Eturistiriidat sijoituksissa ajaa käytännössä kaikki poliitikot ajamaan vain oman ja kavereidensa lompakkojen etua.
Työn arvo on irroitettu tekemisestä kikkailuun ja vedonlyöntiin pörsseissä.
Ei ole semmoista järjestelmää joka kestäisi tämmöistä määrää korruptiota.jokainen korruptioon osallistuva aina sen perustelee itselleen näin, "tämä minun korruptio on niin pientä ja kaikkihan sitä tekee", niistä puroista kasvaa iso joki, postin yksityistämisen olisi kestänyt, taksi-alan tuhoamisen myös, julkisten varojen siirtämisen yksityiseen terveydenholtoon, tekevän työn lähettämisen halpa-maihin, ulkomaalaisten raijaamisen tänne halpa-työvoimaks jne jne, mutta kaikki yhtä aikaa on se kusinen soppa jossa me nyt uimme.
Tämän tien päässä on se että täältä tuikataan pörssi ja data-keskukset tuleen ja velat nollataan, työnteon välineet ja korruptoituneen oligarkki-porvariston omaisuus jaetaan uudelleen ja heitä jahdataan pitkin maailmaa vuosikymmen vastuuseen, usko euroon katoaa ja markka tulee takas ja me aloitetaan alusta banaanivaltiona.
Näennäisen itsetuhoisia päätöksiä kuten muiden syyllistämistä ja kiusaamista harhautus mielessä tehdään tämän prosessin hidastamiseksi, että se tilanne jäisi jonkun muun korjattavaksi ja itse voi laittaa taskut täyteen ja paeta ulkomaille, valitettavasti koko maailma kärsii samasta ongelmasta, missään ei ole kohta turvallista heille.
Siinäpä nykysysteemi kiteytettynä.
Vituiks mäni.
Mänisivät töihin...pois loisimasta..töihin kuten normaalit ihmiset tekevät,ja elättäisivät itsensä..ensi alkuun korkit kiinni..
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Ku niitä työpaikkoi pitäs luoda, eikä niitä luoda kyllä yhtään tukia leikkaamalla... en ymmärrä kuka noin tyhmästi ajattelee mutta ajattelevat kumminki.
Yrityksen perustamista pitäs kyl paljo helpottaa ja kaikki ihme byrokratia pois. En ole silti kuitenkaan yritystukien puolella, koska yrityksen pitää omalla toiminnallaan pysyä pystys, eikä yhteiskunnan varoil.
Osakeyhtiön perustaminen maksaa 280€ ja kestää 15 minuttia, tunnin jos haluaa tavata kaikki dokumentit. Ei siinä kauheasti byrokratiaa ole, jos perustat firman jolla on toiminnassa valtion/kunnan säätämiä ehtoja (anniskeluluvat, ravintola/leipomotoimita, apteekki yms) niin siellä on tietty enemmän lappusia täytettävänä ja kujia juostavana. Perusfirman saa kyllä hyvinkin helposti pystyyn, siitä eroon pääseminen on tosin hankalampaa.
Vierailija kirjoitti:
Missä pääsen lyömään loisia kepillä?
Ostarilla.
Vierailija kirjoitti:
Te menette töihin tai itkette ja menette! Keppiä on lisää tulossa. Kaikki tuet -50%.
Tv. Arska Satiainen
Varo Arska ettet saa kovempaa takaisin paljaista nyrkeistä.
Se kepillä hakkaaminen on itseisarvo. Oikeisto ei edes halua kenenkään työllistyvän tai pärjäävän muutenkaan, vaan kiusaa massoja ihan vain omaksi huvikseen.