Sinä joka olet eläkkeellä mt-syistä
Oletko todella sitä mieltä ettet pystyisi tekemään mitään työtä?
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi yksi sairastuneiden ihmisten vihaaja voisi itse mennä vaikka töihin tekemään jotain hyödyllistä, eikä roikkua täällä haukkumassa tk-eläkeläisiä. Juuri hänen kaltaisten yhteiskuntaa pilaavien julmien kiusaaja-kusipäiden takia monet herkät ja kiltit ihmiset ovat sairastuneet jo nuorena mt-häiriöihin ja joutuneet tk-eläkkeelle.
Ironista on, ettei hän ole itsekään työelämässä.
Itseasiassa olen. : ) Eikä onneksi tarvi elää millään tuilla ja olla muiden taakka. Miltä tuntuu olla loinen?
Se päivä voi vielä tulla että olet työkyvytön, ja sitten egosi ja itsetuntosi murtuu kuin pieni pähkinä.
Et säästämisestä ole kuullut? Sossuloinen ei ymmärrä että pahan päivän varalle voi varautua. Ei tarvitse aina muilta viedä, niin sulla on tapana.
Kun kerran tiedät elämäntilanteeni niin kerro lisää. Olenko mies vai nainen, minkä ikäinen, työtön vai töissä, parisuhteessa vai sinkku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että työttömiä tarvitaan lisää? Kun ei kerran kaikki terveetkään saa töitä, miten saisi vajaakuntoiset? Otatko työkaveriksi sellasen, joka tulee töihin silloin kun kykenee? Ei paljon järki päätä pakota. Työttömänä on sitä paitsi jo nyt paljon niitä, jotka kuuluisivat eläkkeelle.
Ja minä olen mt-syistä eläkkeellä. Kyllä varmasti jotain pystyisin pakon edessä tekemään, mutta onneksi ei tarvitse. Elämme sivistyneessä yhteiskunnassa vielä ainakin vaikka ilmeisesti monet haluaisivat sen tuhota juttujen perusteella.
Olet siis laiska läjä pskaa. Eikö hävetä elää muiden rahoilla?
Viha kanssaihmistä kohtaan on pahempi sairaus kuin mikään muu mt sairaus.
Tässä on perää. Ihminen on apina, sosiaalinen eläin. Toisistamme huolehtiminen on meille luontaista ja lajimme selviämiselle välttämätöntä. Yksinäisiä susia ei ole. Käytöshäiriöinen yksilö voi hyökätä omaa laumaa vastaan, mikä johtaa siihen että lauma joko suoraan ta pp aa tämän tai ajaa tämän ulos laumasta kuolemaan yksin viidakkoon. Yksin selviämiseen ei ole edellytyksiä, koska lauman ulkopuolelle jääminen muuttaa koko aivokemiaa, sairastuttaa valmiiksi viallisen mielen.
On paljon parempi olla sairas ja lauman hoivaama, kuin syntyä sellaiseksi että vain viiraa päässä (psykopaatti).
Psykopaatit on yleensä lauman johtajia. Sori siitä.
Ha ha ha, on sulla voimafantasiat. 😂 Häiriintyneet yksilöt voivat toki päästä valtaan hetkeksi, mutta luonnonmukaisesti se johtaa aina tilanteeseen jossa kaltoinkohdeltu enemmistö keksii giljotiinin uudestaan.
Nyt alkaa tuntua trollilta, ei noin tyhmiä voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Miksei tuo kiusaaja ole miljardööri ja muuttanut maahan jossa ei tarvitse maksaa veroja? Mikä meni pieleen, miksei tehnyt paremmin?
Miksi? Me ollaan koko ajan menossa kohti Jenkkien mallia täälläkin ja erittäin hyvä niin. Ei minun tarvitse lähteä mihinkään minne en halua. Katsos, kun joillakin meistä on vaihtoehtoja :). Mee leipäjonoon siitä! Ai niin mutta ne lopetettiin :)))
Pystyn niin kauan kunnes taas eristetään ja aletaan jauhamaan jankkia selän takana. Lisäksi on parempia päiviä ja huonompia päiviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva maksaa työkyvyttömien elämä🤷
Vaihdan tilannettä koska vaan, jos sinä otat kaikki mun sairaudet ja kivut.
Mutta etpä sinä raukka ajattele nenääsi pidemmälle.
Sairaudet johtuvat suurimmaksi osaksi omista valinnoista.
Siis jos auto ajaa sun päälle suojatiellä se on sun oma valinta? Jos syntyy kehitysvammaisena sekin on oma valinta?
No jos jää suojatiellä auton alle niin kyllä se on oma vika. Siinä on vaan taas menty minäminä-tyylillä eikä olla huomiotu sitä että auto ei välttämättä pysähdy. Siitäs sait, ihan oikein sulle, kävelijä/pyöräilijä tms vähä-älyinen.
Jos olet syntynyt vammaisena, on sekin sinun vika. Olisit jo raskauden alkuvaiheessa ulostanut itsesi pois kohdusta.
Voi pientä mammanpoikaa.
Kukaan ei ota tuollaista tunnekylmää epäsikiötä tosissaan.
Et ole edes ihminen.
Noi työkyvyttömät loiset niitä epäihmisiä on. Leikattavaa tässä maassa riittää. Se on totta.
L o i s e n näet kun katsot peiliin! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Mene nyt vaan nurkkaan häpeämään ja hiplaamaan sitä katkarapuasi!
Mahtaa äitiäsi hävettää, kun on synnyttänyt tuollaisen kävelevän runkkarip.skan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin antaa myös mun sairauden tuolle kommentoijalle. Saa ottaa vapaasti! En jää kaipaamaan, koska haluaisin taas elää normaalia arkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei tuo kiusaaja ole miljardööri ja muuttanut maahan jossa ei tarvitse maksaa veroja? Mikä meni pieleen, miksei tehnyt paremmin?
Miksi? Me ollaan koko ajan menossa kohti Jenkkien mallia täälläkin ja erittäin hyvä niin. Ei minun tarvitse lähteä mihinkään minne en halua. Katsos, kun joillakin meistä on vaihtoehtoja :). Mee leipäjonoon siitä! Ai niin mutta ne lopetettiin :)))
No hei mut voisit sä jotain tehdä paremminkin. Ootko edes yrittänyt kehittää itseäsi jotenkin?
Vierailija kirjoitti:
Ok tunnustan! Flunssassa kotona ja lähti trollaus niin hyvin liikkeelle etten malttanut lopettaa. Oon saanut hyvät naurut kyllä. Tais mennä tunteisiin:))))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaudet johtuvat suurimmaksi osaksi omista valinnoista.
Kuten minkälaisista valinnoista? Minä kävin töissä täysipäiväisesti ja elin terveellistä, päihteetöntä elämää. Olin liikkuvainen ja energinen. En kuuna päivänä olisi uskonut menettäväni työkyvyn melkein kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla näitä jotka röökännyt ja ryypännyt kaikki rahansa, vaimo tais jättää rikkaamman miehen takia ja siksi on katkerana täällä kuluttamassa aikaansa haukkumassa tk-eläkeläisiä kun luulee olevansa jotenkin parempi ihminen vaikka itse vaan narsistinen egoisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksa vaan.
Muutoin köyhät alkaa ottaa rikkaiden lapsia panttivangiksi kuten ulkomailla tehdään kun ei ole sosiaaliturvaa.
Vaikka et sinä rikas ole. Etkä kovin älykäs. Vetonmaksusikin on aika pientä, kuten kaltaisillasi pienituloisilla.
Köyhistä ole mihinkään muuhun kuin sohvalla makoiluun ja kaljan juontiin. Eihän ne pääse edes ulos asti.. Läskejäkin suurin osa. Turhaa painolastia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok tunnustan! Flunssassa kotona ja lähti trollaus niin hyvin liikkeelle etten malttanut lopettaa. Oon saanut hyvät naurut kyllä. Tais mennä tunteisiin:))))
Lähinnä mietin miksi et käytä aikaasi johonkin rakentavaan kuten vaikka ihmisten piristämiseen flunssasu kourissa tai nukkumiseen. Mitä hupia on ihmisten kiusaamisessa?
Hei, ihmisvihaaja! Tiesitkö että sinäkin olet elossa pelkästä muiden armosta? Reilu yhteiskunta joka pitää huolta myös heikossa asemassa olevista luo myös sinulle kaiken hyvinvoinnin ja turvan joista olet ylimielisyyden kera nauttinut koko elämäsi ajan. Puhut rintakehää paukutellen yksin pärjäämisestä, mutta et edes ymmärrä että siinä kovassa maailmassa jonka perään sinä niin kovin haikailet, sinä et ole se vahvin voittaja, vaan sinulta oltsisiin lyöty kallo sisään alta aikayksikön. Mikäli olisit syntynyt sellaiseen maailmaan, tuskin olisit säilynyt edes aikuiseksi asti. Yksi sairastuminen tai vanheneminen riittäisi siihen että olisit tapettu johonkin ojanpenkkaan. Haluatko yrittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mt-ongelmiin on nykyään niin hyvät lääkkeet ja terapia, että en usko kovin monen päätyvän työkyvyttömyyseläkkeelle aidoista syistä. Usein päälimmäinen syy on haluttomuus käydä töissä.
Päihteiden käyttäjät ovat eri asia. Heistä ei useinkaan ole enää mihinkään työhön. Korkeintaan keräämään koiran jätöksiä ja roskia.
Terapiaan pääsee käytännössä vain työssäkäyvät/ varakkaat, jotka pystyvät maksamaan omavastuun.
Valitettavasti on sekä ihmisiä että sairauksia, joihin terapiat ja lääkkeet ei tehoa, sekä lääkkeitä, jotka aiheuttavat niin pahoja sivuvaikutuksia että ne heikentävät toimintakykyä.
Nämä pitäisi lopettaa kuten sairaat eläimet.
Kova poju. Olisipa sinua rakastettu enemmän.
Isänsä kävi muun perheen jo nukkuessa rakastamassa nahkapatukallaan pojun peppua. Siinähän se lapsuus menikin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko miettinyt että flunssasi on oma vikasi? Mitäs liikuit paikassa jossa sait sellaisen. Ja nyt pistät ihmiset kärsimään omasta tyhmyydestäsi kun et viitsi edes parantaa itseäsi tai kehittää itseäsi niin että pitäisi turpasi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä mietin miksi et käytä aikaasi johonkin rakentavaan kuten vaikka ihmisten piristämiseen flunssasu kourissa tai nukkumiseen. Mitä hupia on ihmisten kiusaamisessa?
Kyllähän näiden läskien loisten kustannuksella saa nauraa. Mehän maksetaan niiden eläminenkin! Ne elää.meidän armeliaisuuden varassa, joten saisivat vähän paremmin osoittaa kiitollisuuttaan.
Suurin osa mt syistä eläkkeellä olevista pystyisi aivan varmasti tekemään jotain työtä. Vaikka osa-aikaista. Ikävä kyllä tehostetussa nykymaailmassa ei enää ole tällaisia ns. helppoja ja/tai leppoisia töitä. Esim. talomiehet olivat ennen vanhaa ihan tunnetusti sellaisia hieman elämän päähän potkimia.
On kyllä ihme jos ei nykyisen kaltaisessa maailmassa tule mt ongelmia, täähänonaivantäyttäpaskaa.
Noi työkyvyttömät loiset niitä epäihmisiä on. Leikattavaa tässä maassa riittää. Se on totta.