Sinä joka olet eläkkeellä mt-syistä
Oletko todella sitä mieltä ettet pystyisi tekemään mitään työtä?
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että työttömiä tarvitaan lisää? Kun ei kerran kaikki terveetkään saa töitä, miten saisi vajaakuntoiset? Otatko työkaveriksi sellasen, joka tulee töihin silloin kun kykenee? Ei paljon järki päätä pakota. Työttömänä on sitä paitsi jo nyt paljon niitä, jotka kuuluisivat eläkkeelle.
Ja minä olen mt-syistä eläkkeellä. Kyllä varmasti jotain pystyisin pakon edessä tekemään, mutta onneksi ei tarvitse. Elämme sivistyneessä yhteiskunnassa vielä ainakin vaikka ilmeisesti monet haluaisivat sen tuhota juttujen perusteella.
Olet siis laiska läjä pskaa. Eikö hävetä elää muiden rahoilla?
Viha kanssaihmistä kohtaan on pahempi sairaus kuin mikään muu mt sairaus.
Tässä on perää. Ihminen on apina, sosiaalinen eläin. Toisistamme huolehtiminen on meille luontaista ja lajimme selviämiselle välttämätöntä. Yksinäisiä susia ei ole. Käytöshäiriöinen yksilö voi hyökätä omaa laumaa vastaan, mikä johtaa siihen että lauma joko suoraan ta pp aa tämän tai ajaa tämän ulos laumasta kuolemaan yksin viidakkoon. Yksin selviämiseen ei ole edellytyksiä, koska lauman ulkopuolelle jääminen muuttaa koko aivokemiaa, sairastuttaa valmiiksi viallisen mielen.
On paljon parempi olla sairas ja lauman hoivaama, kuin syntyä sellaiseksi että vain viiraa päässä (psykopaatti).
Psykopaatit on yleensä lauman johtajia. Sori siitä.
Itseasiassa psykopaateille on tyypillisempää loismainen elämäntapa, lyhyet työsuhteet joissa eivät pärjää, sekä keskimääräistä matalampi ÄO. Näistä kaikista on paljon puoltavaa tutkittua tietoa.
Täällä esiintyvä henkilö on melkein karikatyyrisen ilkeä. Pelottavaa jos joku ajattelee oikeasti noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vallitsee yhteiskunnassa todella kovat arvot, jos ainoastaan tuottavavilla yksilöillä on lupa elää.
Mieli voi muuttua, kun oma lapsi tai läheinen sairastuu.
Tai jos itse sairastuu. Nämä epäihmiset ei ole koskaan kuulleet sellaisesta kuin toisen asemaan asettumisesta.
Asioihin voi varautua etukäteen, niin ei tarvi olla loppuelämää kerjuulla ja elää muiden rahoilla. Nykyhallitus tekee hyvää työtä. 👍 Näin enemmistö ajattelee.
Minä kasvoin tuollaisten vanhempien talossa ja se sairastutti minut henkisesti. Että KAIKKI mikä menee pieleen, on sinun oma vikasi.
Tällä hetkellä yritän parantua tuosta sairaasta ajatusmallista.Et siis koskaan oppinut kantamaan vastuuta itsestäsi ja omista teoista. Aikuinen ihminen ja vielä vanhempiasi syytät. Osaatko edes hävetä?
Tämä teksti on kuin suoraan siitä syöveristä joista tulevat ilkeimmät ajatukset itseäni kohtaan. Onneksi osaan tunnistaa sen hölynpölyksi.
Eli vastuunkanto on sinusta hölynpölyä? Ihmisten ei siis tarvitse kantaa mitään vastuuta teoistaan. Tämä selvä ja kertoo kaiken oleellisen sinusta.
Mitä sä horiset? Se että yritän parantua kaltaisiatasi kusipäistä on vastuun kantoa.
Mites se oma tuottamus? Ulkoista kaiken syyn muiden niskoille? Miten itse myötävaikutit tilanteeseen?
En mitenkään. Se ei vaan riittänyt että olin vain ihminen.
Olet varmaan niitä jotka syyttää seksuaalirikoksen tai murhan uhria siitä että hän on joutunut uhriksi omasta syystään.
Siis ne on juurikin näitä samoja tyyppejä! Samanlaisia käveleviä p.skoja kuin se Vendin tappanut runkkari!
Psykopatian voi todeta aivokuvantamalla, joten yhteiskunnalla olisi kyllä keinot löytää tällaiset tapaukset jo varhaisessa vaiheessa ennen kuin ehtivät vahingoittamaan muita.
Johonkin talteen tuollaiset pitäisi laittaa kuljeksimasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi yksi sairastuneiden ihmisten vihaaja voisi itse mennä vaikka töihin tekemään jotain hyödyllistä, eikä roikkua täällä haukkumassa tk-eläkeläisiä. Juuri hänen kaltaisten yhteiskuntaa pilaavien julmien kiusaaja-kusipäiden takia monet herkät ja kiltit ihmiset ovat sairastuneet jo nuorena mt-häiriöihin ja joutuneet tk-eläkkeelle.
Ironista on, ettei hän ole itsekään työelämässä.
Itseasiassa olen. : ) Eikä onneksi tarvi elää millään tuilla ja olla muiden taakka. Miltä tuntuu olla loinen?
Pystyisin joinain aikoina joihinkin töihin ja todellakin haluaisin niitä tehdäkin. Mistä suosittelet, aloittaja, hakemaan töitä? Kysyn tosissani. CV:ssäni on pitkä tauko ja minun pitää vaihtaa alaa myös. Nykyisin ei ole työpaikkoja vähäriskisemmillekään tekijöille tarpeeksi!
"Hei!
Olen tällä hetkellä hyvin jaksava, välillä monenlaisia asioita nopeasti oppiva yksinpuurtaja. Olen kiinnostunut ilmoittamastanne [___] tehtävästä. Miten paljon työvuoroissa on joustovaraa? Olen äärimmäisen tarkka työni laadusta ja haluan tarjota pystyvimmät aikani teidän yrityksenne käyttöön! Vuosikymmenkatsauksen keskiarvojen pohjalta voinen taata, että sellaisia päiviä osuu kvartaaleihin useita.
Minua kiinnostaa myös tehtävän vastuun laajuus sekä työterveys.
Tulen mielelläni keskustelemaan aiheesta kanssanne :)
Terveisin Mielenterveys Eläkeläinen, 000-123 4567 (txt/wa, jotta saan prosessoida rauhassa)
(P.S. Liitteenä oleva CV päättyy vuoteen 2003. Kerron siitäkin mielelläni lisää tavatessamme!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vallitsee yhteiskunnassa todella kovat arvot, jos ainoastaan tuottavavilla yksilöillä on lupa elää.
Tai jos itse sairastuu. Nämä epäihmiset ei ole koskaan kuulleet sellaisesta kuin toisen asemaan asettumisesta.
Asioihin voi varautua etukäteen, niin ei tarvi olla loppuelämää kerjuulla ja elää muiden rahoilla. Nykyhallitus tekee hyvää työtä. 👍 Näin enemmistö ajattelee.
Minä kasvoin tuollaisten vanhempien talossa ja se sairastutti minut henkisesti. Että KAIKKI mikä menee pieleen, on sinun oma vikasi.
Tällä hetkellä yritän parantua tuosta sairaasta ajatusmallista.Et siis koskaan oppinut kantamaan vastuuta itsestäsi ja omista teoista. Aikuinen ihminen ja vielä vanhempiasi syytät. Osaatko edes hävetä?
Tämä teksti on kuin suoraan siitä syöveristä joista tulevat ilkeimmät ajatukset itseäni kohtaan. Onneksi osaan tunnistaa sen hölynpölyksi.
Eli vastuunkanto on sinusta hölynpölyä? Ihmisten ei siis tarvitse kantaa mitään vastuuta teoistaan. Tämä selvä ja kertoo kaiken oleellisen sinusta.
Mitä sä horiset? Se että yritän parantua kaltaisiatasi kusipäistä on vastuun kantoa.
Mites se oma tuottamus? Ulkoista kaiken syyn muiden niskoille? Miten itse myötävaikutit tilanteeseen?
Olet varmaan niitä jotka syyttää seksuaalirikoksen tai murhan uhria siitä että hän on joutunut uhriksi omasta syystään.
Ihminen huolehtii itsestään, eikä kerjää muilta rahaa ylläpitoonsa. Ihminen ottaa itse vastuun itsestään ja tekemisistään. Sinähän et tähän pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi yksi sairastuneiden ihmisten vihaaja voisi itse mennä vaikka töihin tekemään jotain hyödyllistä, eikä roikkua täällä haukkumassa tk-eläkeläisiä. Juuri hänen kaltaisten yhteiskuntaa pilaavien julmien kiusaaja-kusipäiden takia monet herkät ja kiltit ihmiset ovat sairastuneet jo nuorena mt-häiriöihin ja joutuneet tk-eläkkeelle.
Itseasiassa olen. : ) Eikä onneksi tarvi elää millään tuilla ja olla muiden taakka. Miltä tuntuu olla loinen?
Se päivä voi vielä tulla että olet työkyvytön, ja sitten egosi ja itsetuntosi murtuu kuin pieni pähkinä.
Onhan tuo, eritoten sen eläkkeen määrän laskeminen ihan järjetön systeemi, kun jos on hieman huonompi tuuri myöhemmässä vaiheessa työuraa, eli "palaa" vain sen verran, että katsotaan kykeneväiseksi tekemään osa-aikaista, niin häviää eläkkeessä vaikka kuinka paljon verrattuna siihen, että polttaa ylitöillä itsensä kunnolla loppuun ja vetää lonkkaa loppuelämän. Tietysti siihen tarvitaan tuuriakin, mutta onhan se selkeä valuvika, että se on edes teoriassa mahdollista.
Ja se on ihan turha väittää, että jokainen näitä etuja nauttivista olisi jotain neliraajahalvaantuneita kuuromykkiä. Onko sitten suurin osa enemmän tai vähemmän systeemiä väärin käyttäviä? Ei ole, mutta on siellä paljon niitäkin, eritoten alko/narkkitaustaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva maksaa työkyvyttömien elämä🤷
Vaihdan tilannettä koska vaan, jos sinä otat kaikki mun sairaudet ja kivut.
Mutta etpä sinä raukka ajattele nenääsi pidemmälle.
Sairaudet johtuvat suurimmaksi osaksi omista valinnoista.
Siis jos auto ajaa sun päälle suojatiellä se on sun oma valinta? Jos syntyy kehitysvammaisena sekin on oma valinta?
No jos jää suojatiellä auton alle niin kyllä se on oma vika. Siinä on vaan taas menty minäminä-tyylillä eikä olla huomiotu sitä että auto ei välttämättä pysähdy. Siitäs sait, ihan oikein sulle, kävelijä/pyöräilijä tms vähä-älyinen.
Jos olet syntynyt vammaisena, on sekin sinun vika. Olisit jo raskauden alkuvaiheessa ulostanut itsesi pois kohdusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että työttömiä tarvitaan lisää? Kun ei kerran kaikki terveetkään saa töitä, miten saisi vajaakuntoiset? Otatko työkaveriksi sellasen, joka tulee töihin silloin kun kykenee? Ei paljon järki päätä pakota. Työttömänä on sitä paitsi jo nyt paljon niitä, jotka kuuluisivat eläkkeelle.
Ja minä olen mt-syistä eläkkeellä. Kyllä varmasti jotain pystyisin pakon edessä tekemään, mutta onneksi ei tarvitse. Elämme sivistyneessä yhteiskunnassa vielä ainakin vaikka ilmeisesti monet haluaisivat sen tuhota juttujen perusteella.
Olet siis laiska läjä pskaa. Eikö hävetä elää muiden rahoilla?
Viha kanssaihmistä kohtaan on pahempi sairaus kuin mikään muu mt sairaus.
Tässä on perää. Ihminen on apina, sosiaalinen eläin. Toisistamme huolehtiminen on meille luontaista ja lajimme selviämiselle välttämätöntä. Yksinäisiä susia ei ole. Käytöshäiriöinen yksilö voi hyökätä omaa laumaa vastaan, mikä johtaa siihen että lauma joko suoraan ta pp aa tämän tai ajaa tämän ulos laumasta kuolemaan yksin viidakkoon. Yksin selviämiseen ei ole edellytyksiä, koska lauman ulkopuolelle jääminen muuttaa koko aivokemiaa, sairastuttaa valmiiksi viallisen mielen.
On paljon parempi olla sairas ja lauman hoivaama, kuin syntyä sellaiseksi että vain viiraa päässä (psykopaatti).
Me ei olla eläimiä, tuo kuulostaa vähän eläimelliseltä ta p paa ja ajaa ulkopuolelle. Kiusaaminengan toimii noin, ajetaan ulkopuolelle.
Fiksu ihmisyhteisö laitta psykopaatille rajat. Sairashan sekin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Novet tasan ole missään töissä kun kirjoittelet täällä 24/7 voi siitäkö sulle maksetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan niitä jotka syyttää seksuaalirikoksen tai murhan uhria siitä että hän on joutunut uhriksi omasta syystään.Ihminen huolehtii itsestään, eikä kerjää muilta rahaa ylläpitoonsa. Ihminen ottaa itse vastuun itsestään ja tekemisistään. Sinähän et tähän pysty.
Mistä päättelit ette minulla ole töitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos auto ajaa sun päälle suojatiellä se on sun oma valinta? Jos syntyy kehitysvammaisena sekin on oma valinta?
No jos jää suojatiellä auton alle niin kyllä se on oma vika. Siinä on vaan taas menty minäminä-tyylillä eikä olla huomiotu sitä että auto ei välttämättä pysähdy. Siitäs sait, ihan oikein sulle, kävelijä/pyöräilijä tms vähä-älyinen.
Jos olet syntynyt vammaisena, on sekin sinun vika. Olisit jo raskauden alkuvaiheessa ulostanut itsesi pois kohdusta.
Olet kuin sketsihahmo joka ei naurata ketään.
Vierailija kirjoitti:
Maksa vaan.
Muutoin köyhät alkaa ottaa rikkaiden lapsia panttivangiksi kuten ulkomailla tehdään kun ei ole sosiaaliturvaa.
Vaikka et sinä rikas ole. Etkä kovin älykäs. Vetonmaksusikin on aika pientä, kuten kaltaisillasi pienituloisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Itse olen pienyrittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla töissä tróllitéhtaalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi pientä mammanpoikaa.
Kukaan ei ota tuollaista tunnekylmää epäsikiötä tosissaan.
Et ole edes ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se päivä voi vielä tulla että olet työkyvytön, ja sitten egosi ja itsetuntosi murtuu kuin pieni pähkinä.
Et säästämisestä ole kuullut? Sossuloinen ei ymmärrä että pahan päivän varalle voi varautua. Ei tarvitse aina muilta viedä, niin sulla on tapana.
Miksei tuo kiusaaja ole miljardööri ja muuttanut maahan jossa ei tarvitse maksaa veroja? Mikä meni pieleen, miksei tehnyt paremmin?
🤣🤣🤣🤣🤣
Niin varmaan sun unelmissasi!
V.ttu miten tyhmä sinä olet.
Et tasan ole ikinä edes ollut missään töissä, etkä maksanut mitään veroja. Elät mutsis ja faijas rahoilla typerä pentu!