Sinä joka olet eläkkeellä mt-syistä
Oletko todella sitä mieltä ettet pystyisi tekemään mitään työtä?
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeasti huomattavasti toimintakykyisempi kuin suurin osa ihmisistä, mutta isoin ongelmani on, että mulla menee hermot vajaaälyisiin ihmisiin ja sitten voi tulla pahaa jälkeä. Lääkärien mielestä mun on parasta keskittyä omiin juttuihin eikä kauheasti sekaantua yhteiskunnan toimintaan.
Ymmärrätkö, että olet myös vajaaälyinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joinakin päivinä, mutta en usko että on sellaista työtä johon palkattaisiin vakavista mt-ongelmista kärsivä, ja jossa voisi varmuudella luvata etten joudu olemaan tekemisissä kusipäisten ihmisten kanssa, oli ne sitten työkavereita tai asiakkaita. Kun on tuota historiaa puukkojen kanssa huitomisesta psykoosissa, niin lienee yhteiskunnalle parempi maksaa ne almut jotta voin pysyä erakkona poterossani aiheuttamatta vaaraa itselleni ja muille, niin säästytään ainakin niiltä ruumiilta.
Joku pälli tuolla kysyi aiemmin muilta että miksi ovat elossa. Kukaanhan ei tänne päätä syntyä, joten ei ole mitään velvollisuutta kuollakaan ennenaikaisesti. Olen itse ymmärtänyt että lähden vain luonnollisesti tai niin että vien mahdollisimman monta pahaa ihmistä mukanani. Hän voi toki ilmoittautua vapaaehtoiseksi tuplaitsemurhaan. Ei haittaisi yhtään kuolla jos sen merkitys olisi jonkun suuremman pahan listiminen samalla. 🤗
Sopii. Nimeä aika ja paikka, niin voidaan katsoa.
Missä asut?
Helsingissä
"Et maksa. Et tienaa yli 70 000e vuodessa. Äly ei riitä siihen. Jos tienaisit, et kirjoillelisi tällä palstalla. Maksat veroillasi sen, mitä elämäsi ensimmäinen ja viimeinen 20 vuotta tulee yhteiskunnalle maksamaan. Ne mystiset rikkaat elättävät korkeilla veroillaan Suomen työkyvyttömät ja työttömät."
Kyllä täällä kirjoittelee myös sellaiset, joilla on elintasoa. Itelläkin tuo 70k ylittyy ihan kevyesti - ei se mikään iso raha ole kun työelämää on takana reilusti ja osamista karttunut. Eikä tuohon mitään valtavia älynlahjoja edes tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva maksaa työkyvyttömien elämä🤷
Vaihdan tilannettä koska vaan, jos sinä otat kaikki mun sairaudet ja kivut.
Mutta etpä sinä raukka ajattele nenääsi pidemmälle.
Sairaudet johtuvat suurimmaksi osaksi omista valinnoista.
Jaahas. Mun eläkkeelle johtanut sairaus on perinnöllinen. Ja siihen ja sen puhkeamiseen ei olisi voinut vaikuttaa.
Myös idiotismi on osaksi perytyvää, joten annan tän nyt olla tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joinakin päivinä, mutta en usko että on sellaista työtä johon palkattaisiin vakavista mt-ongelmista kärsivä, ja jossa voisi varmuudella luvata etten joudu olemaan tekemisissä kusipäisten ihmisten kanssa, oli ne sitten työkavereita tai asiakkaita. Kun on tuota historiaa puukkojen kanssa huitomisesta psykoosissa, niin lienee yhteiskunnalle parempi maksaa ne almut jotta voin pysyä erakkona poterossani aiheuttamatta vaaraa itselleni ja muille, niin säästytään ainakin niiltä ruumiilta.
Joku pälli tuolla kysyi aiemmin muilta että miksi ovat elossa. Kukaanhan ei tänne päätä syntyä, joten ei ole mitään velvollisuutta kuollakaan ennenaikaisesti. Olen itse ymmärtänyt että lähden vain luonnollisesti tai niin että vien mahdollisimman monta pahaa ihmistä mukanani. Hän voi toki ilmoittautua vapaaehtoiseksi tuplaitsemurhaan. Ei haittaisi yhtään kuolla jos sen merkitys olisi jonkun suuremman pahan listiminen samalla. 🤗
Sopii. Nimeä aika ja paikka, niin voidaan katsoa.
Missä asut?
Helsingissä
Pääsetkö Keski-Suomeen? Uskallatko poistua kotoa ylipäätään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mt-ongelmien vuoksi eläkkeelle pääsyyn vaaditaan ainakin useampi kuin 2-3 osastohoitokertaa, koska sisareni ei päässyt eläkkeelle, ennenkuin täytti 65 vuotta. Hänellä on ollut lääkitys 23-vuotiaasta asti ja hän on ollut todella hirveässä psykoosissa useasti.
Joten uskoisin, että mt-ongelmien vuoksi eläkkeellä olevat ovat oikeasti "seinähulluja", joihin mikään lääkitys ei tehoa. Ei heille kannata olla kateellisia.
Osastohoidolla ei ole mitään tekemistä eläkkeen kanssa.
Eikö osastohoito ole kuitenkin mt-sairaiden äärimmäinen hoitokeino? Tällöin potilas on vähintään vaarallinen itselleen tai muille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva maksaa työkyvyttömien elämä🤷
Vaihdan tilannettä koska vaan, jos sinä otat kaikki mun sairaudet ja kivut.
Mutta etpä sinä raukka ajattele nenääsi pidemmälle.
Sairaudet johtuvat suurimmaksi osaksi omista valinnoista.
Jaahas. Mun eläkkeelle johtanut sairaus on perinnöllinen. Ja siihen ja sen puhkeamiseen ei olisi voinut vaikuttaa.
Myös idiotismi on osaksi perytyvää, joten annan tän nyt olla tässä.
Typeriä sun vanhemmat, kun tahallaan tekivät sairaan lapsen jolla ei mitään mahdollisuutta hyvään elämään :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mt-ongelmien vuoksi eläkkeelle pääsyyn vaaditaan ainakin useampi kuin 2-3 osastohoitokertaa, koska sisareni ei päässyt eläkkeelle, ennenkuin täytti 65 vuotta. Hänellä on ollut lääkitys 23-vuotiaasta asti ja hän on ollut todella hirveässä psykoosissa useasti.
Joten uskoisin, että mt-ongelmien vuoksi eläkkeellä olevat ovat oikeasti "seinähulluja", joihin mikään lääkitys ei tehoa. Ei heille kannata olla kateellisia.
Osastohoidolla ei ole mitään tekemistä eläkkeen kanssa.
Silloin on sattunut kohdalle lepsut lääkärit, jos olet eläkkeelle päässyt.
Pystyisin ehkä tekemään kauppojen hyllytystä, mutta tunnepuoli ei oikein kestä mitään sosiaalista.
Missä asut?