Radiojuontaja Ile Jokinen on hakenut yli 500 työpaikkaa: Ei kertaakaan edes haastattelukutsua
Edes julkkiksena oleminen ei edistä eikä auta töiden saamista.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/57e0fabf-e56e-4995-b48b-2137ee…
Kommentit (33)
Ikävää, ettei valkoihoinen kantasuomalainen miespuolinen henkilö ansaitse positiivista erityiskohtelua, eikä mahdu mihinkään dei-kiintiöön edes.
Ylen toimittaja Totti Toivonen ihmetteli miksi nuoret ovat niin huolissaan tulevaisuudesta. Kaikki koulutetut saavat kuulemma työtä hänen mukaansa.
Helppoahan se on huudella Ylen suojatyöpaikasta.
Onko vaimon syytä? Kamala akka hällä. Akka vaihtoon niin saa töitä
Vierailija kirjoitti:
Menis ajaan bussia tai taksia!
Nyt on selvästi paljon nuorempia kuskeja pkseudulla ja moni on nainen. Olisiko eläkkeelle lähdetty enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, ettei valkoihoinen kantasuomalainen miespuolinen henkilö ansaitse positiivista erityiskohtelua, eikä mahdu mihinkään dei-kiintiöön edes.
Joo, taitaa olla nykyään se empatiataulu ahkerassa käytössä vähän joka paikassa...
Hei mulla olis ihan kuninkasidea: mitä jos se Jokinen menis vaan töihin niin sit se ei olis enää työtön?
Miksei ne kaikki työttömät mee vaan töihin niin sit Suomessa ei olis enää työttömyyttä?
Saaks mä nyt talouden noopelin?
Ai en mut työministerin paikka olis mun jos vaan haluun?
Vierailija kirjoitti:
Onko vaimon syytä? Kamala akka hällä. Akka vaihtoon niin saa töitä
Tunnetko?
Ile Jokiselle vinkki, pyri tv mainoksiin ja tietokilpailuohjelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Suomen todellinen työttömyys on 50% ja töitä ei ole
Miljoonat käy joka päivä töissä eivätkä asioi Kelassa.
Pitäisikö tämän perustaa uusi radio/muu mediakanava ja rekrytä siihen muita työttömiä?
Perustaa mediatoimisto, joka spiikkaa, tekee äänitallenteita jne?
Valmentaa? Avustaa? Ohjata esim. nuorten mediatyöpajaa? Opettaa?
Soittaako hän jotain, osaako antaa tunteja?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei palkkaa kuusikymppistä.
Käy bussikuljettajan kurssin niin palkkaa, siellä on kuljettajina yli 65 vuotiaita jotka haluaisivat jäädä jo vapaalle, mutta kun ei riitä kuskeja
Ile on hyvä juontaja, paljon mieluummin häntä kuuntelisi radiossa kuin näitä Veronica Verhoja ja Suvi Hartlineja.
no ei oooooo , ihan eri näkösetkin jätkät. täällä menee sekaisin hedberg ja lamberg, muka sama ukko. eikö ne erota noitakaan toisistaan.