Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
USA- Eurooppa kauppasopimus
18.03.2026 |
Euroopan kannalta suurin syy epäedulliseen kauppasopimukseen USA 0%- Eurooppa 15% on johtajien osaamattomuus, ei osata laajentaa kaupankäyntiä koskemaan koko maailmaa, nyt ollaan tyytyväisiä kun kauppa käy Usaan. Pörssi yhtiöissä johtajilla tuntuu olevan tärkein asia erilaisten kannustimien ja palkkioiden laatiminen itselleen ja yhtiön menestyminen on toissijainen asia.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Nokia oli tästä hyvä esimerkki, pääasia oli johtajien taskujen täyttäminen, ei ihme jos Nokia teki "immelmannit" syöksyn pörssi markkinoilla.