Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-pankista siirrot kestävät ja kestävät. Muut pankit reaaliajassa

Vierailija
18.03.2026 |

S-pankki laahaa perässä mitä nopeuteen tulee.  Muiden pankkien välillä rahat siirtyvät reaaliajassa, OP:n ja Nordean väliset siirrot olleet jo pitkään ja tosi nopsaan siirtyy muistakin.

Minulla käyttötilit ym. Nordeassa, mutta jemmatili, jonne siirrän harrastukseen rahaa jemmaan on S-pankissa, vähän itseltä piilossa ettei tule tuhlailtua.

Nordeassa tuli syksyllä käyttöön pikasiirto eli Nordeasta S-pankkiin voi siirtää rahat reaaliajassa, mutta toisin päin menee aina tuntikausia ja viikonloppuisin raha ei liiku ollenkaan.

Sen lisäksi S-pankki on tosi usein jumissa ja nurin ja toimintahäiriöinen.

Ärsyttävää. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan minun kohdalleni sattunut mitään jumeja ja viiästyksiä. Yritätkö kirjoituksellasi välttää Nordean potkut?😂

Vierailija
2/24 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Myös ke.la on jumissa. Kai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä s-pankissa on myös pikasiirto. 

Vierailija
4/24 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä toiminut aika hyvin. Ja S-pankissa ei ole korttimaksuja eikä kuukausiveloituksia.

Vierailija
5/24 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole koskaan minun kohdalleni sattunut mitään jumeja ja viiästyksiä. Yritätkö kirjoituksellasi välttää Nordean potkut?😂

Viimeksi eilen illalla ei onnistunut nettiostoksen maksu S-Pankin tililtä. Kirjautuminen onnistui, mutta maksu ei. Jumitti ja jumitti. Ja kun  varttia myöhemmin koitin laittaa palautetta, S-pankin sivu ei latautunut selaimelle ollenkaan

-ap

Vierailija
6/24 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

S pankki onkin leikkipankki.

Vierailija
7/24 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole ollut S-pankki jumissa tai toimintahäiriöinen kuin ehkä pari kertaa vuodessa.

Vierailija
8/24 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksuton pikasiirto täpättävissä kätevästi siinä maksuvaiheessa normaalin maksun yhteydessä  ja selkeästi näkyvillä? En ole kyllä semmoista vielä huomannut

Vierailija
9/24 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helvetissä se hitaus voi häiritä jos on jemmatili kyseessä 😂 siellä taas joku pettää itseään.

S-pankki on persaukisten ILMAINEN pankki. Miten joku voi edes odottaa että palvelu olisi priimaa jollekin tuhlaajamammalle joka siirtelee roposiaan tililtä toiselle ja aiheuttaa pankille vain kuluja?

Vierailija
10/24 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi eilen illalla ei onnistunut nettiostoksen maksu S-Pankin tililtä. Kirjautuminen onnistui, mutta maksu ei. Jumitti ja jumitti. Ja kun  varttia myöhemmin koitin laittaa palautetta, S-pankin sivu ei latautunut selaimelle ollenkaan

-ap

Takuuvarmasti PEBKAC ongelma kyseessä, sen verran sekavaa selittelyä.

Vierailija
11/24 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia tunteja tosiaan kestää siirto s-pankista toisen pankin tilille. Osaan itse sen ennakoida enkä ole antanut häiritä. Mitään jumeja mun kohdalle ei ole osunut, S-Pankki on mun pääpankki ja käytän paljon. Joku bugi oli yksi päivä Säästäjä-toiminnossa. Nostin vähän mun kuukausittaista rahastosäästöä niin se teki saman tien sen siirron ja vieläpä tuplana. Siitä annoin palautetta. 

Vierailija
12/24 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirto S-pankista kestää aina tunteja, mutta s-pankkiin ei kestä, vaan näkyy heti. Muiden pankkien välillä ei ole tätä ongelmaa. Toki eihän tuo ole mitään jos vertaa siihen, että kelan rahoilla kestää tulla kaksi päivää tai vielä kauemmin, jos on viikonloppu tai pyhiä välissä.

Vierailija
13/24 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Josta veloitetaan.

Jokainen pankki veloittaa pikasiirroista.

Vierailija
14/24 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

S pankissa on pakollinen pikasiirto kuten muillakin,miksei olisi?

Vierailija
15/24 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Sinähän tehtiin palvelunestohyökkäys ihan äsken,ei harvinaista.

Vierailija
16/24 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmä makuuttaa miljoonien edestä siirtoja omilla tileillään ja tekee vähän osakkeiden pikakauppaa niillä rahoilla.

Vierailija
17/24 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti tämä ominaisuus silti siirtää rahat muista pankeista heti, mutta kuitenkin s-pankista kestää 2-8 tuntia.

Vierailija
18/24 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eri kokemus. S-pankista siirto tulee noin kuuden tunnin aikana.

Muista pankkien välillä siirto kestää vähintään 24h.

Viikonloppuisin en ole testannut vuosiin, kun ei siirry mistään mikään.

Vierailija
19/24 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S pankki onkin leikkipankki.

Saako kassalla leikkiä?

Vierailija
20/24 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskuspankki toimii vain arkisin, joka tarkistaa siirrot. Tuet eivät siirry kuin arkisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän