Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä asiat tekevät elämästäsi elämisen arvoisen jos ei oteta huomioon työelämää.

Vierailija
17.03.2026 |

Kuinka monelle elämän sisältö on ruoka? Musiikki?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen vapaus (sinkku), terve ilma ja puhdas vesi (maalaiselämä), mahdollisuus uida omassa rannassa, mahd. kävellä metsässä, pelloilla jne, kissat. Kirjatkin, nyt vaan ei ole ollut vähään aikaan lukuvaihe.

Vierailija
22/31 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaus eli se etten käy työssä joka on kollektiivisen syyllisyyden aiheuttamaa hulluutta. Olen hiton onnellinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen elämästä työ tekee elämisen arvoista? Välttämätön paha, että saa pidetyksi siedettävän elintason. Suklaa, jäätelö, syöminen, musiikki, kirjat ja nukkuminen ovat olleet minulle tärkeimmät viimeiset 60 vuotta. Siihen vielä netti viimeiset 25 vuotta.

Vierailija
24/31 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vitsi, työni ei todellakaan tee elämästäni elämisen arvoista, päinvastoin se vie suurelta osin minun elämänhaluani ja ennenkaikkea energiaa ja voimia, jäisin heti pois, jos se vain olisi mahdollista.

T. Varhaiskasvattaja

No oletko ihan oikealla alalla? Mikset vaihda työtä?

Ei kaikille oo sitä oikeeta alaa, kaikki työ on paskaa

Vierailija
25/31 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhteet, lapsi erityisesti. Kiva koti. Myös työ antaa muutakin kuin palkan, viihdyn hyvin ja koen sen mielekkääksi.

Vierailija
26/31 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, eipä tässä oikein mitään ole, olla möllöttää vaan päivästä toiseen.

Vierailija
27/31 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut pois työelämästä nyt jo yli 10 vuotta . Olen siis ihan työikäinen. Ja elämäni on täyttä, hyvää ja vapaata. Saan iloa ihan vain olemisesta, lukemisesta, luonnosta jne .En ole kaivannut työelämään ja jokainen päivä on lahja, josta yritän nauttia. 

Vierailija
28/31 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, lapset, perhe, ystävät. Koirat. Hyvä ruoka, musiikki, oma mökki, suomalainen luonto. Viihtyisä oma koti, turvasatama.  Hyvät unet. 

Vierailija
29/31 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, lapset, perhe, ystävät. Koirat. Hyvä ruoka, musiikki, oma mökki, suomalainen luonto. Viihtyisä oma koti, turvasatama.  Hyvät unet. 

Hyvä ruoka mainittu! Torille! Vain lasi viiniä jäi puuttumaan!

Vierailija
30/31 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani, ystävät, unelmat, asun ulkomailla, harrastukset, kulttuuritapahtumat. Elämäni on tosi mukavaa ja tapaan jatkuvasti uusia ihmisiä.

Vierailija
31/31 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään