Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä jos ei opettele tekoälyä?
Kommentit (8)
Miten sitä käytetään? Ja miel ihan läppärillä, kännykällä ei onnistu mikkään
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kysele nyt aluksi vaikka mitä kuuluu? https://www.google.com/search?q=&sca_esv=82ec823d9eac6353&source=hp&ei=…
En tarvitse mihinkään. Löytyy ihan omastakin takaa pään sisältä.
Syrjäydyt ennen pitkää yhteiskunnasta. Itseasiassa tällä hetkellä vielä todella marginaalinen vähemmistö käyttää AI:n potentiaalia tehokkaasti hyväkseen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse mihinkään. Löytyy ihan omastakin takaa pään sisältä.
Jaa tekoäly? Ei normiäly?
AP:n äly ei riitä edes käyttämään tekoälyä.
Alue: Aihe vapaa
Mitä siinä on opettelemista? Pyytää sen tekemään mitä haluaa, niin se tekee. Laatu on sitten ihan eri juttu.