Kannattaako kaikki kireitä ilmastotavoitteita
kyselyn mukaan kannatetaan erittäin kunnianhimoisia ilmastotavoitetta . keneltä kaikilta on kysytty ja onko kaikki valmiita maksamaan ne. minulle on tullut katto vastaan energia laskujen muodossa , ei ole rahaa kallistuvaan elämään
Kommentit (10)
Kaikki? Luulenpa, että vähemmistö kyseessä. Edellisen tyttöhallituksen peruja kaikki.
Jos välittää lapsistaan ja lapsenlapsistaan, niin kyllä. Rahatukullakaan ei saa välttämättä saa ihmisarvoista elämää, jos vedet, ilmakehä ja maa ovat saastuneet. Sairaan elämä ei ole kivaa.
Näin meitä viedään kuin pässiä narussa . Kyselylle annetaan jo valmiiksi haluttu vastaus , kellä mikäkin tarkoitusperä .
Lyhytnäköinen voitontavoittelu on saanut maapallon sietorajat paukkumaan. Minä, minä, minä. Ukonkäppänät eivät väitä kuin autoista ja sotimisesta.
En ainakaan minä ja ei ole edes asiasta kysytty.Kaikki työpaikat ja elämä on vain kurjistunut tuosta rahan keräyksestä.Hullut vihreät koittavat pilata elämisen tässä maassa.Muut jotka tänne tuppaavat saavat kaikki edut mutta eivät noudata suomen siisteyttä eikä lakeja.
Vierailija kirjoitti:
Jos välittää lapsistaan ja lapsenlapsistaan, niin kyllä. Rahatukullakaan ei saa välttämättä saa ihmisarvoista elämää, jos vedet, ilmakehä ja maa ovat saastuneet. Sairaan elämä ei ole kivaa.
Suomen kunnianhimoiset ilmastotavoitteet on vain viherpesua ja rahastusta.
Vaikka koko Suomi kaikkine päästöineen pyyhittäisiin pois maapallolta, sillä ei olisi mitään vaikutusta ilmastoon.
Ei minkäänlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen kunnianhimoiset ilmastotavoitteet on vain viherpesua ja rahastusta.
Vaikka koko Suomi kaikkine päästöineen pyyhittäisiin pois maapallolta, sillä ei olisi mitään vaikutusta ilmastoon.
Ei minkäänlaista.
Eikä s-kaupan mainoksen vihreää sädekehää oikeasti tule pään päälle.
Itse olen Taloustutkimuksen vastaajalistalla. Ei ainakaan minulle ole tullut tuollaista tutkimusta. Ilmeisesti lähetetty vain "sopiville" vastaajille.
Viherpunikkiperseet kannattaa tietenkin, koska homma suoritetaan muiden rahoilla, yleensä verorahoilla.