Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako kaikki kireitä ilmastotavoitteita

Vierailija
17.03.2026 |

kyselyn mukaan kannatetaan erittäin kunnianhimoisia ilmastotavoitetta . keneltä kaikilta on kysytty ja onko kaikki valmiita maksamaan ne. minulle on tullut katto vastaan energia laskujen muodossa , ei ole rahaa kallistuvaan elämään

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viherpunikkiperseet kannattaa tietenkin, koska homma suoritetaan muiden rahoilla, yleensä verorahoilla.

Vierailija
2/10 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki? Luulenpa, että vähemmistö kyseessä. Edellisen tyttöhallituksen peruja kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan kannata!!

Vierailija
4/10 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos välittää lapsistaan ja lapsenlapsistaan, niin kyllä. Rahatukullakaan ei saa välttämättä saa ihmisarvoista elämää, jos vedet, ilmakehä ja maa ovat saastuneet. Sairaan elämä ei ole kivaa. 

Vierailija
5/10 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meitä viedään kuin pässiä narussa . Kyselylle annetaan jo valmiiksi haluttu vastaus , kellä mikäkin tarkoitusperä .

Vierailija
6/10 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhytnäköinen voitontavoittelu on saanut maapallon sietorajat paukkumaan. Minä, minä, minä. Ukonkäppänät eivät väitä kuin autoista ja sotimisesta. 

Vierailija
7/10 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan minä ja ei ole edes asiasta kysytty.Kaikki työpaikat ja elämä on vain kurjistunut tuosta rahan keräyksestä.Hullut vihreät koittavat pilata elämisen tässä maassa.Muut jotka tänne tuppaavat saavat kaikki edut mutta eivät noudata suomen siisteyttä eikä lakeja.

Vierailija
8/10 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos välittää lapsistaan ja lapsenlapsistaan, niin kyllä. Rahatukullakaan ei saa välttämättä saa ihmisarvoista elämää, jos vedet, ilmakehä ja maa ovat saastuneet. Sairaan elämä ei ole kivaa. 

Suomen kunnianhimoiset ilmastotavoitteet on vain viherpesua ja rahastusta. 

Vaikka koko Suomi kaikkine päästöineen pyyhittäisiin pois maapallolta, sillä ei olisi mitään vaikutusta ilmastoon. 

Ei minkäänlaista. 

Vierailija
9/10 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen kunnianhimoiset ilmastotavoitteet on vain viherpesua ja rahastusta. 

Vaikka koko Suomi kaikkine päästöineen pyyhittäisiin pois maapallolta, sillä ei olisi mitään vaikutusta ilmastoon. 

Ei minkäänlaista. 

Eikä s-kaupan mainoksen vihreää sädekehää oikeasti tule pään päälle.

Vierailija
10/10 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen Taloustutkimuksen vastaajalistalla. Ei ainakaan minulle ole tullut tuollaista tutkimusta. Ilmeisesti lähetetty vain "sopiville" vastaajille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi