Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko alkoholismi poikkeuksellisen yleistä kiinteistönvälittäjien keskuudessa?

Vierailija
17.03.2026 |

Olen ollut tekemisissä näiden kanssa sekä asiakkaana että muissa yhteyksissä ja häkellyttävän usein tulee sellainen vaikutelma, että kuppi maistuu. Yhden kohteen näytön sopiminen vaikutti oudon vaikelta ja yhteydenpito ihan sekavalta, ja kun lopulta saatiin tapaaminen aikaiseksi, välittäjä näytti siltä kuin takana olisi ollut parin viikon ränni. Toinen vipeltäjä tuli kohteelleen myöhässä ja näytti siltä kuin olisi juuri herännyt, kahdelta iltapäivällä. Ja erään henkilökohtaisesti tuntemani välittäjän tiedän varmuudella olevan alkkis. Ei voi olla että vain minulle on sattunut kaikki nämä. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yrittänyt kysellä kuukauden tietoja yhdestä kohteesta Jyväskylässä ja ei minkäänlaista vastausta. Ilmeisesti välittäjä on Myllyhoidossa tms...

Vierailija
2/7 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Juovat aina esittelykämpän kaapit tyhjiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran menin tekemään vuokranvälittäjän (nainen) toimistoon tekemään vuokrasopimusta. Toimistokoppi haisi niin krapulapaskalle että meinasi oksennus tulla. Tällä tätillä ainakin tuntui olleen ns. "pitkä ilta".

Vierailija
4/7 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin nyt on alalla sellaiset ajat että moni lienee tarttunut pulloon. 

Vierailija
5/7 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin siskoni on tuolla alalla ja on alkkis. On menettänyt korttinsa, joten menee töihin meidän äidin autolla, koska julkisilla/pyörällä kulkeminen herättäisi huomiota.

Vierailija
6/7 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin siskoni on tuolla alalla ja on alkkis. On menettänyt korttinsa, joten menee töihin meidän äidin autolla, koska julkisilla/pyörällä kulkeminen herättäisi huomiota.

Miten se voi mennä näyttöihin ilman autoa? Tuskin teidän äiti sitä joka kohteelle ajeluttaa?

Vierailija
7/7 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran menin tekemään vuokranvälittäjän (nainen) toimistoon tekemään vuokrasopimusta. Toimistokoppi haisi niin krapulapaskalle että meinasi oksennus tulla. Tällä tätillä ainakin tuntui olleen ns. "pitkä ilta".

Tai sitten sillä oli vaan energiajuomatölkki auki. Ne nimittäin haisee ihan krapulapaskalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan