Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

W_T_F????

Vierailija
16.03.2026 |

Mieheni lähettelee minusta salaa otettuja kuvia/videoita kavereilleen jotka eivät välimatkan vuoksi ole koskaan minua kasvotusten nähnyt. Siis sovituissa videopuheluissa kyllä. Miehen kaverit ovat kovasti kehuneet että "onpa sulla mukava ja nätti vaimo" niin mies on laittanut salaa live-kamerapuhelun päälle ja kuvannut minua kun röhnötän ja piereskelen pskasessa tukassa ja naama turvoksissa kipeenä. 

MIKSI??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksia?

Vierailija
2/7 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mustasukkainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista jatkossa aina huutaa videoiden ja kuvaamisen aikana että miksi miehesi pakottaa sinut olemaan niissä vaatteissa ja tekemään mitä teet.

Vierailija
4/7 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haarat kiinni kunnes mies pyytää kunnolla anteeksi.

Vierailija
5/7 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on hom, ja yrittää näin peitää suuntautumisensa.

Vierailija
6/7 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mustasukkainen.

Kiitos vastauksesta, näin minäkin ajattelin. Mutta jos otan asian puheeksi että voisitko lopettaa tuollaisen niin hän on ihan viaton että miksei hänen kaverit saa nähdä minkälainen olen ja että ei hän minua kuvaa vaan jotain seinää ja satuin tulemaan siihen videolle 🙄

Vierailija
7/7 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mustasukkainen.

Kiitos vastauksesta, näin minäkin ajattelin. Mutta jos otan asian puheeksi että voisitko lopettaa tuollaisen niin hän on ihan viaton että miksei hänen kaverit saa nähdä minkälainen olen ja että ei hän minua kuvaa vaan jotain seinää ja satuin tulemaan siihen videolle 🙄

Haasta oikeuteen kuvaamisesta kotirauhan alueella. Ei saa ilman lupaasi julkaista/kuvata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän