Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvinvointialueen nettipalvelusta ei löydy mitään kohtaa iho-ongelmille

Vierailija
16.03.2026 |

Kun yrittää päästä lääkäriin. Vähän outoa, laitoin sitten, että kipua on selässä, koska siellä ihottuma on pahin. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleislääkäri varmaan voi määrätä jotain rasvoja jne. paras olisi jos pystysit käymään ihotauti lääkärillä mutta se on kallista ja voi olla että oikea sairaus ja hoitotapa vie aikaa löytyä. 

apteekista voit kysyä itse hoito rasvoja. ihonhoitoon on tuotteita.kokeile vaikka niitä ensin.bebanthen,abilar kotimainen hoitorasva. antibiottiset rasvat,apteekista neuvovat.

Vierailija
2/4 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yleislääkäri varmaan voi määrätä jotain rasvoja jne. paras olisi jos pystysit käymään ihotauti lääkärillä mutta se on kallista ja voi olla että oikea sairaus ja hoitotapa vie aikaa löytyä. 

apteekista voit kysyä itse hoito rasvoja. ihonhoitoon on tuotteita.kokeile vaikka niitä ensin.bebanthen,abilar kotimainen hoitorasva. antibiottiset rasvat,apteekista neuvovat.

Ihotautilääkärille yritän päästä. Kävin jo kertaalleen hyvinvointialueella ja sain reseptit takrolimuusia ja pimekrolimuusia, mutta eivät tehoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitää mennä terveyskeskukseen yleislääkärille ja jos mitkään sieltä määrätyt litkut ja rasvat ei auta, niin vasta sitten saat lähetteen ihopolille. Ensin pitää lusia koko käypä hoito -ketju läpi, maksaa pahimmillaan satoja euroja niitä litkuja ja rasvoja ja vasta sen jälkeen pääsee erikoissairaanhoitoon. Ei sinne voi itse ilmoittautua. Terveisin ihopolin potilas.

Vierailija
4/4 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa kokeilla, niin tekoälylle voi laittaa kuvan ihottumasta, ja tämä antaa siihen netin aineiston perusteella todennäköisimmän ratkaisun. Tällä sain ainakin oman ihottumani hoidettua, eikä tarvinut maksaa kalliita sairaalamaksuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan