Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PERINTÖVERO 100%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
16.03.2026 |

Perintöveron pitäisi olla 100 %. Kenelläkään ei pitäisi olla parempia lähtökohtia, vaan kaikkien pitäisi olla köyhiä paitsi vasemmistoeliitin perheiden, koska he tekevät tärkeää työtä vasemmistolaisuuden vuoksi.

Kaikista yököttävintä on se, että perintöjä käytetään osakepeleihin. Miksi Kela-tuet eivät vain riitä?

Muutkin verot voisivat olla korkeammat, koska olen työtön vasemmistolainen ja muilla on VASTUU minun elättämisestäni. Yököttää ajatus, että ihmiset säästäisivät ja antaisivat perintöjä lapsilleen, kun ne kuuluvat MINULLE.

Me kaikki voisimme paremmin, jos rikkaita verotettaisiin enemmän ja olisi mukavampi loikoilla. Sinä töissä käyvä olet minusta VASTUUSSA!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintökaari -laki voitaisiin kokonaan lakkauttaa.

Oikeus perintöön on poliittinen päätös. Herää kysymys, miksi sellainen oikeus on alunperinkään luotu. Miksi valtion pitäisi vatvoa kuolleiden ihmisten omaisuutta. Voisi hyvin vaan todeta, että omistusoikeus lakkaa, kun ihminen kuolee. Nopein hakekoon pois sen, mikä irtoaa.

Vierailija
2/5 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perintökaari -laki voitaisiin kokonaan lakkauttaa.

Oikeus perintöön on poliittinen päätös. Herää kysymys, miksi sellainen oikeus on alunperinkään luotu. Miksi valtion pitäisi vatvoa kuolleiden ihmisten omaisuutta. Voisi hyvin vaan todeta, että omistusoikeus lakkaa, kun ihminen kuolee. Nopein hakekoon pois sen, mikä irtoaa.

Nopein? Entä jos on rullatuolissa eihän se ole mitenkään tasa-arvoista. Kuulostat persulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kuitenkin joku alaraja pitäisi saada? Alle 30 000 euron perintö olisi verovapaa ja yli 30 000 euron 100% vero. Näin saataisiin rikkaat mukaan talkoisiin ja verotus olisi oikeudenmukainen.

Vierailija
4/5 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai kuitenkin joku alaraja pitäisi saada? Alle 30 000 euron perintö olisi verovapaa ja yli 30 000 euron 100% vero. Näin saataisiin rikkaat mukaan talkoisiin ja verotus olisi oikeudenmukainen.

Miksi jonku pitäisi saada 30k jos minä en saa mitään?

Vierailija
5/5 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä köyhiä kyykytettäisi, niinkuin nyt. Rikkaat saavat pitää rahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan