Olen vanha juoppo ja ollut nyt raitis 250 päivää. Kysy mitä vain!
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ootko älyllisesti hidas.
Tietyissä asioissa kyllä.. mutta en kaikissa ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet ? Oletko yhteyksissä mahdollisiin lapsiisi?
Miksi pidät taukoa juomisesta?
t. Juopon tytär
Kohta 60v.. olen yhteydessä . Huomasin että elämä valuu hukkaan ap
Kiitos vastauksesta. Hienoa, että olet yhteyksissä.
Mun isä joi itsensä hautaan 61- vuotiaana. Ei vaan välittänyt enää omasta itsestään ja joi urakalla. Muista, että ihminen on aina paljon muutakin kuin juoppo. Tsemppiä taukoosi.
t. Juopon tytär
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet ? Oletko yhteyksissä mahdollisiin lapsiisi?
Miksi pidät taukoa juomisesta?
t. Juopon tytär
Kohta 60v.. olen yhteydessä . Huomasin että elämä valuu hukkaan ap
Hyvä että hokasit, alkoholi ei siis ole tappanut kaikkia harmaita aivosolujasi. Itse en kuuskymppisenä papparaisena ymmärrä koko vimmaa, nuorena kölvinä poikien kanssa juotiin kolme päivää, neljännen päivän aamuna olin niin puhki ettei mitään rajaa. Sen seurauksena himmasin elämästäni väkevät juomat kokonaan pois, ja joskus kyllä ostan lonksua ja pari tummaa olutta, mutta siinäpä se...Ei se mitään kivaa ole siinä vaiheessa ku horppääminen rupee käymään työstä!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut raittiina n 1400pv. Ensimmäisenä raittiina yönä en saanut oikein nukuttua, mutta varsinaista krapulaa ei ollut/tullut. Olin juonut joka ilta yli 5v. Olin ns toiminnallinen juoppo. Luulen, että tämmöinen juoppous on yllättävän yleistä töissäkäyvillä.
No tää nyt jo alkaa muistuttaa alkoholista joka ilta juo viinaa . Vuosia putkeen. Muut ei ole älkää vaivautuko. Normi krapula kestää 2-5 päivää verensokeri heiluu ja riippuu sokeri määrästä . Morkkis taas on siitä kun rahat on mennyt ei tiedä missä oli kenen kanssa ja muut on varastanut rahat. Siinä menee kuukausia kun pääsee jaloilleen tappioista maallisesta mielessä . Pitää vähän maksella velkoja ja laskuja . Kaikki rypee rapakossa niin sitä ei tarvi hävetä että on yhtä huono kuin muut. Muutkin rypee.
Lapset valittaa aina syyttelee vanhempia vaikka on saanut käydä koulut ja ruokaa vaatteet joskus jopa lomamatkan tai sukset . Luistimet maallisia asioita. Mut uskontolahkoit varastaa tavaraa mammonaa. Älä niille anna mitään. Jeesus ei ota maksua pääsymaksua eikä myy musiikkia rahasta . Voit laulaa ihan itse . Ei maksa mitään. Ja juoda kyllä voi mutta pitää laskea rahat että ensin vuokra sitten muu . Eikä joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Nostan hattua.
Kiitos ap
Tupakasta , jos sen jätät lihot puoleksi syöt sokeria kakkuja pullaa karkkia hampaat sulaa suuhun . Niin käy kaikille jotka lopettaa tupakan että ollaan karkkihyllyllä.
250 päivää on hyvä alku. Onneksi olkoon siitä. Joidenkin näkemysten mukaan vakiintuneesta raittiudesta voi puhua kolmen vuoden raittiuden jälkeen. Sinulla on hyvä alku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha olet , mitä olet yleensäkkin juonut?
Kohta 60v.. pääasiallisesti olutta
No sitten et ole kuitenkaan niitä tosi alan miehiä joten tsemppiä kaljataukoon, kyllä se siitä.
Tykkäätkö enemmän Gambinasta vai oluesta?