Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 26-vuotias ja jo nyt ihan loppu nykydeittailuun

Vierailija
15.03.2026 |

Onko tosiaan ihan mahdotonta löytää naista, joka ei olisi jo ollut sängyssä puolen kaupungin kanssa ja haluaa aidon merkityksellisen suhteen eikä mieti heti että mitä mä tästä hyödyn. 

Esim. kerran vein naisen treffeille ravintolaan ja maksoin tietenkin herrasmiehenä laskun. Jälkeenpäin kävi ilmi että nainen oli ollut vain hyvän illallisen perään. 

Mitä tässä enää voisi yrittää? 

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP! Missä kävitte syömässä illallisella ? Oliko se joku kohtuuhintainen ravintola kuten Pancho Villa?

Vierailija
42/65 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene herätyskokoukseen, vaikka vihvassuttelu alkaa olla jo sielläkin muodissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kannattaisi hieman miettiä minkä tyyppisiä naisia treffailee. Mikäli nainen muistuttaa ulkonäöltä naapurintyttöä, hän harvemmin on aloituksessa kuvatunlainen. Instababet ovat sitten asia erikseen.

Vierailija
44/65 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ólet nuori, oletko kokenut muutakin kuin nykydeittailua?

Myötätuntoni kuitenkin, koska hulluksi taitaa olla mennyt koko romanttinen puoli ihmissuhteista.

Vierailija
45/65 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa iässä pitäisi enää deittailla.  Kaikki kumppanit ovat enemmän tai vähemmän käytettyjä.  Sinun ikäiselläsi pitäisi olla ja vakiintunut suhde ja perheen perustaminen ajankohtaista.

😂😂😂😂

Kyllä se nyt naurattaa, mutta niin se vain on.  Ei sellainen parinkymmenen vuoden teini-ikä ole mistään kotoisin.  Itsekin nauraja huomaa, jossakin vaiheessa, että parasta ennen päivämäärä on mennyt jo,

Vierailija
46/65 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä ja deittiäpistä löydät vain niitä, jotka nussii puolet kaupungista. Tule ensin pois niistä.

Mä olen ollut Tinderissä enkä todellakaan ole nussinut puolta kaupunkia. Sen totesin, että Tinder on täyttä paskaa ja poistin sovelluksen.

Vierailija
47/65 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä voi tehdä paaaaljon muuta. Anna olla.

Vierailija
48/65 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M G T O W

Vierailija
49/65 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 26-vuotiaana jo 2v lapsi ja olin avoliitossa.

Vierailija
50/65 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi helvetissä menet ensitreffeille ravintolaan? :D Kävely tai kahvila riittää.

mitä vikaa ravintolassa on? Joku sushibuffa maksaa viikonloppuisin ehkä16-18€/hlö ja jos menet kahvilaan ja otat vaikka chai latten ja suolaisen piirakkapalan, niin se maksaa vähintään 10€. sama maksaa se kunnon ruoka buffassa.

Vierailija
51/65 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan kannattaisi hieman miettiä minkä tyyppisiä naisia treffailee. Mikäli nainen muistuttaa ulkonäöltä naapurintyttöä, hän harvemmin on aloituksessa kuvatunlainen. Instababet ovat sitten asia erikseen.

minulle myös tuli mieleen, että ap:n treffikumppani on ollut tosi upea ja kaunis nainen. Ei ap muuten olisi tarjonnut tälle illallista ravintolassa.

Vierailija
52/65 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä illalliselle vasta sen jälkeen, kun on ensin pantu.

Vierailija
53/65 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tein niin, että vaihdoin deittailun offroadin ajamiseen. Puskilta ja kivenjärkäleiltä ei tartte kysellä että "Käytsä täällä usein". Bonuksena: yleensä tietää mitä on luvassa ja nuotimakkaroiden maksamisestakaan harvemmin tulee riitaa.

eli vaihdoit naisen äijäilyyn ja katkeruuteen  ja makkaransyöntiin, ok.

Minäkin tykkään liikkua luonnossa mutta on mulla myöskin erinomaisen toimiva parisuhde naisen kanssa. 

Deittikulttuuri on asia jolle ei kannata antaa periksi. Pyydä sitä tuttua tyttöä vaikka liikkumaan luontoon kanssasi. 

Yksi tuttu tyttö sanoi ettei enää ravintoladeiteille suostukaan. Ne kuulostaa liiaksi työpaikkahaastatteluilta. Pyytää nykyään deitin kävelylle keskuspuistoon ja tarjoaa kahvit Maunulan majalla. On kepeämpi tunnelma. En osaa sanoa onko vielä sinkku.  

Vierailija
54/65 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat, että lääkäti, ssiraanhoitaja, opettaja ja bussinkuljettaja tekevät "puuhastelutyötä". Omahyväisistä ja alentuvista ihmisistä harvemmin pidetään. 

Vierailija
55/65 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderit sun muut ovat turhia. Jos olet vakuuttava ja omaat elämän kokemusta, niin nuoret naiset ovat sulaa vahaa. T. Ope M52, 190 cm

Vierailija
56/65 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderit sun muut ovat turhia. Jos olet vakuuttava ja omaat elämän kokemusta, niin nuoret naiset ovat sulaa vahaa. T. Ope M52, 190 cm

Taas sä pässi tarinoit noita harhojasi täällä.

Vierailija
57/65 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä tälläselle lähemmäs viiskybäselle äiälle lohkee nuorempaa harva se päivä, vaikka ei niin kiinnostaiskaan. Mitä vanhempi härkä, sitä kovempi sarvi. 

Vierailija
58/65 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on nähtävä sellaisena kuin se on, ei sellaisena kun toivoisit sen olevan. 

Seksi maksaa aina miehelle. Mitä kauniimpi ja nuorempi nainen, sitä enemmän. 

Nyt kun viimein hyväksyt tuon ja muutat paremmille markkinoille, voit alkaa nauttia elämästä ja unohtaa kotimaiset nirppanokat. 

Lifehack by Machiavellian.  

Vierailija
59/65 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh. Puuttuuko ehkä järkeä päästä vai vaivaako naisviha? Eihän tässä nyt naisia vain voida osoittaa sormella! Jos nainen "makaa puolen kaupungin kanssa", niin eikö siinä silloin ole ollut myös puoli kaupunkia miehiä toisena osapuolena...?

Naiselle puolen kaupungin kanssa makaaminen ei ole temppu eikä mikään, siksi sitä ei arvosteta vaan arvostellaan. 

Miehelle taas puoli kaupunkia tarkoittaa kaupungin kovinta panomiestä ja se kertoo vähintäänkin että omistaa naisten arvostamia ominaisuuksia. 

Eräs nuorekas salkkaritähti haki joka vloppuna uuden 18v babyn Namusta ollessaan yli 40v...

Vierailija
60/65 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli 26-vuotiaana jo 2v lapsi ja olin avoliitossa.

Mulla 2v ja 4v lapset ja olin ollut naimisissa 6v.