Olen 26-vuotias ja jo nyt ihan loppu nykydeittailuun
Onko tosiaan ihan mahdotonta löytää naista, joka ei olisi jo ollut sängyssä puolen kaupungin kanssa ja haluaa aidon merkityksellisen suhteen eikä mieti heti että mitä mä tästä hyödyn.
Esim. kerran vein naisen treffeille ravintolaan ja maksoin tietenkin herrasmiehenä laskun. Jälkeenpäin kävi ilmi että nainen oli ollut vain hyvän illallisen perään.
Mitä tässä enää voisi yrittää?
Kommentit (65)
Ei tuossa iässä pitäisi enää deittailla. Kaikki kumppanit ovat enemmän tai vähemmän käytettyjä. Sinun ikäiselläsi pitäisi olla ja vakiintunut suhde ja perheen perustaminen ajankohtaista.
Kannattaa etsiä kristinuskon Jumalaa ja rukoilla että hän muuttaa sinut sellaiseksi kuin tahtoo, eli pyhemmäksi. Anna elämäsi hänen käsiinsä ja pyydä että jos se on hänen tahtonsa mukaista, löydät kumppaniksi jonkin mukavan naisen. Kaikki lähtee perusasioista. Vaikka olisit itse tapaamiasi naisia "kunnollisempi" tämän maailman standardeissa, ei se tarkoita ettet voisi olla parempi, moraalisempi, pyhempi Jumalan standardeissa. Ehkä sellaisen joka ihmisen elämään kuuluvan katumis -ja kasvamisprosessin jälkeen Jumala antaa sinulle kumppanin, kun olet ensiksi lähempänä sitä ihmistä joksi hän on sinut tarkoittanut.
Kyllä se siitä 👍🏼.
Mistä sä niiden naisten seksikumppaneiden määrän tiedät? Puhutteko siitä?
Sivusta vaan ihmettelen.
Vierailija kirjoitti:
Sivusta vaan ihmettelen.
Jos puhetyyli on roisi ja saa vaikutelman, että trafiikkia on riittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta vaan ihmettelen.
Ei ne vielä tarkoita, että on ollut paljon seksikumppaneita..
Ap, on parasta että pysyt sinkkuna. Niin itsellesi kuin morsianehdokkaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta vaan ihmettelen.
Ei ne vielä tarkoita, että on ollut paljon seksikumppaneita..
Vaikutelmakin riittää.
Vierailija kirjoitti:
Sama se on meillä vanhemmilla sukupolvilla myös nykyään. Olen viiskymppinen eronnut mies ja minun ikäiseni naiset joko keskittyvät kissan kanssa elämiseen tukien tai jonkun julkisen sektorin puuhastelutyön avulla. Jotka siis maksetaan minun verorahoistani, mutta itse mies ei kelpaa kenellekään kun on liian tavis.
Kuulosti ihan minulta, on vaan koira kissan sijaan. Ja se puuhastelutyö on raskasta vuorotyötä. Jos mentäis treffeille, huomaisin pian negatiivisen asenteesi. Tavallisuus on ihan plussaa. Asenne pitää olla kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on, vaikka naisella olisikin ollut useita sexikumppaneita?
Naisen kyky sitoutua heikkenee jokaisen kumppanin myötä. Jokainen kumppani lisää emotionaalista kuormaa ja parisuhteet ovat haastavia ilman että toinen vetää jo valmiiksi kivirekeä perässään. Nainen joka kunnioittaa itseään ei ole jakotavaraa merkityksettömille miehille. Itseään arvostava nainen ei hae seksiseuraa. Itseään arvostava nainen hakee laadukkaan hyvän miehen ja sitoutuu tämän kanssa pitkään parisuhteeseen. Tälläisiä suhteita ei kenenkään elämään mahdu paria enempää.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa etsiä kristinuskon Jumalaa ja rukoilla että hän muuttaa sinut sellaiseksi kuin tahtoo, eli pyhemmäksi. Anna elämäsi hänen käsiinsä ja pyydä että jos se on hänen tahtonsa mukaista, löydät kumppaniksi jonkin mukavan naisen. Kaikki lähtee perusasioista. Vaikka olisit itse tapaamiasi naisia "kunnollisempi" tämän maailman standardeissa, ei se tarkoita ettet voisi olla parempi, moraalisempi, pyhempi Jumalan standardeissa. Ehkä sellaisen joka ihmisen elämään kuuluvan katumis -ja kasvamisprosessin jälkeen Jumala antaa sinulle kumppanin, kun olet ensiksi lähempänä sitä ihmistä joksi hän on sinut tarkoittanut.
Kyllä se siitä 👍🏼.
Raamatusta löytyy tietyt tarkasti määritellyt standardit vaimolle. Jos niistä poikkeaa, on enemmän tai vähemmän katastrofi edessä
Lopetin deittailun siihen kun naiset eivät vastanneet tai alkoivat kiertelemään vastauksessaan tiedustellessani, että ovatko he suorittaneet aiempien kumppanien valinnassa rodullista puhtautta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa iässä pitäisi enää deittailla. Kaikki kumppanit ovat enemmän tai vähemmän käytettyjä. Sinun ikäiselläsi pitäisi olla ja vakiintunut suhde ja perheen perustaminen ajankohtaista.
😂😂😂😂
Miksi helvetissä menet ensitreffeille ravintolaan? :D Kävely tai kahvila riittää.
Vierailija kirjoitti:
Onko se sinulta pois jos naisella on ollut viriili seksielämä aiemmin? Olet siis jo heti alkuun mustasukkainen henkilön aiemmista tekemisistä, vaikka et ole häntä tuntenutkaan. Ehkä on parempi että pysyt omissa oloissasi ennen kuin alat kontrolloimaan ja kyttäämään jota kuta. Lopuksi eron jälkeen kuitenkin tappaisit naisen mustasukkaisuuksissasi....ö.ö..nää on niin nähtyjä tapauksia 🤬
Naisen kyky sitoutua heikkenee jokaisen kumppanin myötä. Jokainen kumppani lisää emotionaalista kuormaa ja parisuhteet ovat haastavia ilman että toinen vetää jo valmiiksi kivirekeä perässään. Nainen joka kunnioittaa itseään ei ole jakotavaraa merkityksettömille miehille. Itseään arvostava nainen ei hae seksiseuraa. Itseään arvostava nainen hakee laadukkaan hyvän miehen ja sitoutuu tämän kanssa pitkään parisuhteeseen. Tälläisiä suhteita ei kenenkään elämään mahdu paria enempää
Silloin kun minä olin ikäisesi, ei ollut mitään "deittailua".
Nainen ei saisi haluta hyötyä, mutta sitähän sinäkin odotit, että aterian maksamalla olisit hyötynyt naisesta jotenkin. Et ole herrasmies, vaan tekopyhä. Tiedätpähän seuraavaa kertaa varten, ettet maksa toisen puolesta mitään ainakaan kertomatta ensin, mitä itse odotat vastineeksi.
Vierailija kirjoitti:
Sama se on meillä vanhemmilla sukupolvilla myös nykyään. Olen viiskymppinen eronnut mies ja minun ikäiseni naiset joko keskittyvät kissan kanssa elämiseen tukien tai jonkun julkisen sektorin puuhastelutyön avulla. Jotka siis maksetaan minun verorahoistani, mutta itse mies ei kelpaa kenellekään kun on liian tavis.
Itsehän valitset julkisen sektorin naisia, vaikka muitakin on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä menet ensitreffeille ravintolaan? :D Kävely tai kahvila riittää.
🤣
Mitä enemmän, sitä huonompi.