Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 26-vuotias ja jo nyt ihan loppu nykydeittailuun

Vierailija
15.03.2026 |

Onko tosiaan ihan mahdotonta löytää naista, joka ei olisi jo ollut sängyssä puolen kaupungin kanssa ja haluaa aidon merkityksellisen suhteen eikä mieti heti että mitä mä tästä hyödyn. 

Esim. kerran vein naisen treffeille ravintolaan ja maksoin tietenkin herrasmiehenä laskun. Jälkeenpäin kävi ilmi että nainen oli ollut vain hyvän illallisen perään. 

Mitä tässä enää voisi yrittää? 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tein niin, että vaihdoin deittailun offroadin ajamiseen. Puskilta ja kivenjärkäleiltä ei tartte kysellä että "Käytsä täällä usein". Bonuksena: yleensä tietää mitä on luvassa ja nuotimakkaroiden maksamisestakaan harvemmin tulee riitaa.

Mahtava juttu. Jos perus sosiaalisuus on noin kuormittavaa niin kivet ovat sulle varmaan juuri oikeaa seuraa!

Vierailija
22/34 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin myös,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on, vaikka naisella olisikin ollut useita sexikumppaneita? 

Hyi helkkari,odotan itse ensimmäistä ja ainoaaT.Paavo 74v

Vierailija
24/34 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensiksikin älä koskaan vie naista illalliselle ensimmäisillä treffeillä, silloin kun tutustutaan niin kahvit riittää, ne illalliset ravintolassa pitää ansaita eli siis niin että naisella on arvot ja asenne sekä halukkuus sitoutua suhteeseen sillä tasolla että ravintolassa käyntiä voi edes ajatella. Jos nainen odottaa kallista illallista ravintolassa vaikka et tiedä juuri muuta kun nimen niin rima putosi jo ensimmäisessä mutkassa.

Kyllä niitä hyviä naisia on vaikka kuinka paljon mutta kun ne eivät pidä meteliä itsestään. Laadukkaalla naisella ei ole mitään tarvetta tuoda itseään esiin somessa. Muista aina naisten kanssa että mitä suurempi on mainos niin sitä huonompi on tuote ja jos sitä mainostaa pitää niin kyllä se on silloin huonoksi käynyt. Paljastava pukeutuminenkin on tuotteen mainostamista... 

Aika outoja väitteitä. Ravintolaillallinen ei ole kaikille kallis ja joillekin on myös ihan perusjuttu että mies tarjoaa, eikä mikään suuri palvelus tai pillupassi

Ylipäätään mies jolla on jotain epäselvyyksiä siinä kuka tarjoaa ja mitkä ovat miehen velvollisuudet (=avio, elatus) on ennemminkin rasite ja riippa naiselle kuin millään tasolla potentiaalinen puoliso. Jos nainen haluaa elämäänsä 50/50 miehiä niin hänellä on varmaan veljiä, kavereita ja muita tyyppejä, keneltä saa miehistä energiaa ilman että joutuu myymään värkkiään

Tuo aika, että naiset seurustelivat "nautinnon" vuoksi taisi loppua joskus nollarilla. Ainakin 2020 se oli jo outoa. Nykynaiset haluavat perinteiset roolit tai vaihtoehtoisesti eivät mitään. Munasta on varmaan eniten maailmassa ylitarjontaa, joten se pelkästään ei riitä naisen saamiseksi

Itse voisin kuvitella että miehen täytyy olla joko siedettävä ja rikas, tai sitten erittäin hyvää seuraa ja harmiton. Molemmat näistä tuntuvat olevan mahdottomia, mutta ei voi mitään, nämä ovat realiteetit

Vierailija
25/34 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on, vaikka naisella olisikin ollut useita sexikumppaneita? 

Mitä enemmän, sitä huonompi.

Vierailija
26/34 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama se on meillä vanhemmilla sukupolvilla myös nykyään. Olen viiskymppinen eronnut mies ja minun ikäiseni naiset joko keskittyvät kissan kanssa elämiseen tukien tai jonkun julkisen sektorin puuhastelutyön avulla. Jotka siis maksetaan minun verorahoistani, mutta itse mies ei kelpaa kenellekään kun on liian tavis.

Ihmeiden ihme, kun hyvä tavallinen naisvihaaja ei kelpaa. 

Voi hyvä luoja sentään. 

Vierailija
27/34 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa iässä pitäisi enää deittailla.  Kaikki kumppanit ovat enemmän tai vähemmän käytettyjä.  Sinun ikäiselläsi pitäisi olla ja vakiintunut suhde ja perheen perustaminen ajankohtaista.

Vierailija
28/34 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etsiä kristinuskon Jumalaa ja rukoilla että hän muuttaa sinut sellaiseksi kuin tahtoo, eli pyhemmäksi. Anna elämäsi hänen käsiinsä ja pyydä että jos se on hänen tahtonsa mukaista, löydät kumppaniksi jonkin mukavan naisen. Kaikki lähtee perusasioista. Vaikka olisit itse tapaamiasi naisia "kunnollisempi" tämän maailman standardeissa, ei se tarkoita ettet voisi olla parempi, moraalisempi, pyhempi Jumalan standardeissa. Ehkä sellaisen joka ihmisen elämään kuuluvan katumis -ja kasvamisprosessin jälkeen Jumala antaa sinulle kumppanin, kun olet ensiksi lähempänä sitä ihmistä joksi hän on sinut tarkoittanut. 

Kyllä se siitä 👍🏼. 

Vierailija
29/34 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä niiden naisten seksikumppaneiden määrän tiedät? Puhutteko siitä?

Sivusta vaan ihmettelen. 

Vierailija
30/34 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta vaan ihmettelen. 

Jos puhetyyli on roisi ja saa vaikutelman, että trafiikkia on riittänyt?

Vierailija
31/34 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta vaan ihmettelen. 

Ei ne vielä tarkoita, että on ollut paljon seksikumppaneita.. 

Vierailija
32/34 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, on parasta että pysyt sinkkuna. Niin itsellesi kuin morsianehdokkaille.

Vierailija
33/34 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta vaan ihmettelen. 

Ei ne vielä tarkoita, että on ollut paljon seksikumppaneita.. 

Vaikutelmakin riittää.

Vierailija
34/34 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama se on meillä vanhemmilla sukupolvilla myös nykyään. Olen viiskymppinen eronnut mies ja minun ikäiseni naiset joko keskittyvät kissan kanssa elämiseen tukien tai jonkun julkisen sektorin puuhastelutyön avulla. Jotka siis maksetaan minun verorahoistani, mutta itse mies ei kelpaa kenellekään kun on liian tavis.

Kuulosti ihan minulta, on vaan koira kissan sijaan. Ja se puuhastelutyö on raskasta vuorotyötä. Jos mentäis treffeille, huomaisin pian negatiivisen asenteesi. Tavallisuus on ihan plussaa. Asenne pitää olla kohdillaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme