Olisiko mitään lääkettä ruokahaluttomuuteen
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Kannabis parantaa ruokahalua.
Voisiko lääkäri kirjoittaa reseptin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko lääkäri kirjoittaa reseptin.
Ei voi koska kannabista saa vain kipuun ja ms tautiin suomessa. Niihinkin vasta sitten kun kaikki muut lääkkeet on ensin kokeiltu.
Varmaan kaikki psyykenlääkkeet. Niitä saa helposti.
Vierailija kirjoitti:
Makean ja kaiken roska sapuskan, kuten tiedät.
Syö sitä mikä menee. Vaikka karkkeja, jugurttia, limppaa.
Mulla toiminut ketipinor+voxra+escitalopram. Voisin syödä koko ajan ja paino noussut 40 kg. Ruokahalu loputon.
Vierailija kirjoitti:
Mulla toiminut ketipinor+voxra+escitalopram. Voisin syödä koko ajan ja paino noussut 40 kg. Ruokahalu loputon.
Voxra pitäisi vähentää ruokahalua.
Mene lääkäriin. Voi johtua monestakin eri ongelmasta.
Kannabiksen poltteliat on usein todella nälkäisiä ja näkyy myös ulkomuodosta että kannabista/ruokaa kulutetaan paljon
Ramavit, sitä mulle penskana syötettiin. Saa sitä apteekeista vieläkin ja on varmaan muitakin vastaavia ruokahalulääkkeitä.
Ohimenevä päivän-parin ruokahaluttomuus ei yleensä tarkoita mitään ja voi johtua mistä tahansa. Ihminen ei parin päivän syömättömyyteen kuole. Jos ruokahaluttomuus kestää useita viikkoja eikä mikään meinaa mennä alas, sitten voi jokin vakavampi asia olla kyseessä.
Ap, tarkoitatko ettei ole ruokahalua vai tarkoitatko nielemisvaikeuksia, kun kirjoitit ettei ruoka mene alas?
Jos joku keksii ratkaisun, niin kertokaa ihmeessä. Omakin ruokahalu ollut jo yli puoli vuotta kadoksissa🤔🤔
Mirtatsapiinia niin syöt vaikka pölypalleroita nurkista.
Ennen vanhaan käytettiin Malvitonaa.