Raivostuttaa nuo kakarat!!!
Meidän lapsilla on paljon kavereita ja leikkivät päivät pitkät näin viikonloppuisin heidän kanssaan pihalla. Mutta se, mikä vie mun hermot ihan riekaleiksi on kun meidän 10kk vauva ei saa nukuttua kunnolla tämän viikonlopputrafiikin takia.
Jatkuvasti on joku oven takana pimpottamassa ovikelloa ja kun pistin kellon pois päältä, niin sitten hakataan ja koputetaan. Koputukseen vauva ei herää välttämättä, mutta koira reagoi koputukseen heti ja aloittaa hirveän haukun, johon vauva herää heti.
Ulkona en voi vauvaa nukuttaa, koska joku roikkuu vaunujen reunassa vähän väliä kielloista huolimatta. Kun meidän piha on jostain syystä juuri se paikka, missä kaikki haluaa leikkiä. Juu, ja menisivätkin katsomaan takapihalle ensin, ovatko meidän muksut siellä, ettei mun tarvisi juosta ovella jatkuvasti sanomassa, että meidän "Matti ja Maija" on jo pihalla.
Huoh, jo helpotti kun sain valittaa. Onneksi huomenna on maanantai ja rauha maassa.
Kommentit (3)
Matti ja Maija ovat jo takapihalla leikkimässä! Menkää siis sinne! KIITOS!
Voisin tietty laittaa jonkun kuvan ulko-oveen, mistä hoksaisivat asian.
Ovea en halua jättää auki, kun tulevat kengät jalassa keittiöön asti. Näköjään täytyy vaan kestää. Mukavia lapsia ovat muuten, mutta mun päivä menee aina sekaisin, kun vauva ei saa nukuttua uniaan.
Ap
Mutta kesti tasan sen aikaa kunnes pienimpikään ei enää nukkunut päikkäreitä. Mikään elämänvaihe ei kestä ikuisesti.
Voit tietysti jättää ulko-oven lukosta auki, jolloin joku jolla on asiaa, pääsee vauvaa herättämättä sisään.